וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפות על החיים: החופשה הפוטוגנית של האחיות פראני

27.7.2020 / 8:00

משפחת פראני חוגגת בענק את הקיץ בחופשה משותפת באחד האיים של איטליה. בתפריט: שלל בגדי ים, מותגים יוקרתיים, סטייל צבעוני - וניצחון מוחץ לאחיות של קיארה בגזרת האאוטפיטים. ההפתעה: האימא שהצטרפה וחשפה מאיפה הגיעו הגנים המשובחים

בווידיאו: קיארה פראני, פדז והבן לאו בחופשה בסרדיניה/אינסטגרם

משפחת פראני שמתגוררת באיטליה רגילה לטייל בעולם על בסיס חודשי, מינימום. נראה כאילו בימים כתיקונם, טרם פרצה מגיפת הקורונה, בני הזוג קיארה את פדז, פלוס הבייבי לאו וכן האחיות ולנטינה ופרנצ'סקה, נהגו להוציא לנו את העיניים עם חופשות פוטוגניות בלוקשיינים משגעים בכל הזדמנות שיש. ואולם, הנגיף לא מבחין בין מפורסמים לאחרים - ולכן גם הם, במסגרת ההנחיות, נאלצו להסתגר בבתים ולוותר על חופשות חובקות עולם. השבוע התקופה החשוכה הזו הגיעה לסיומה רשמית.

באיטליה אומנם כבר הסירו את ההגבלות לפני כחודשיים, במהלך חודש מאי, אבל רק עכשיו מצאה המשפחה זמן לחופשה של כולם יחד - פלוס האימא מרינה שעומדת מאחורי הגנים המשובחים של האחיות פראני. כך ארזו את עצמן שלוש האחיות, מרינה, פדז ולאו לכמה ימים של שמש, ים, תעופה עצמית ברשתות עם לוקים מוצלחים וסתלבט שליו ומושלם באי סרדיניה שליד איטליה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קיארה ופדז עלו על מטוס פרטי שיביא אותם מחצי האי סאלנטו לסרדיניה כשרגע לפני ההמראה השוויצה אשת העסקים בסניקרס של דיור. בכל זאת, רק כמה ימים קודם לכן זכתה להתארח באירוע של בית האופנה בעיר לצ'ה. באותו הזמן, האחיות ולנטינה ופרנצ'סקה בילו בפורטופינו ואימא מרינה עלתה על טיסה ישירה ממילאנו.

בחופשה בסרדיניה זכינו לראות מפגן מכובד של בגדי ים מצד כל אחת מהאחיות. ואולם, רגע השיא ללא ספק היה תמונה אחת משותפת של ארבע נשות המשפחה שהוכיחה שפיגורה זה עניין של תורשה. קיארה השתזפה בביקיני כחול של קלצדוניה, ולנטינה הלכה על ביקיני לבן של ריינה אולגה, פרנצ'סקה על ביקיני מנומר ורוד ואימא מרינה בביקיני פסים בשחור ולבן.

עוד בוואלה! אופנה

"אבל את אמא": קיארה פראני מצטלמת טופלס ומשגעת את המעריצים

לכתבה המלאה

מלבד בגדי הים שנלבשו לטובת התמונה המשותפת, האחיות ולנטינה ופרנצ'סקה הציגו למיליוני העוקבים שלהן באינסטגרם עוד שני דגמים: ולנטינה לבשה ביקיני בורדו א-סימטרי של סלף פורטרט ופרנצ'סקה בביקיני מנומר נוסף. אם להיות כנות, ניכר שהאחיות של קיארה הפגינו חוש סטייל לא רע בכלל במהלך החופשה - שעדיין לא הגיעה לסיומה. כך למשל, נראתה ולנטינה בלוק קיץ אולטימטיבי כשלבשה ג'ינס קצר של המותג Loving This Dress עם כפכפי בירקנשטוק בצבע לבן ותיק קש טרנדי של לואבה ובאותו הערב לבשה גם שמלה פרחונית עם מחשוף עמוק של Majorelle. פרנצ'סקה מצדה לבשה באחד הערבים מכנסי קומות של המותג Bless The Mess עם קרופ טופ אדום של המותג TWINSET ויצרה לוק בוהו מדויק.

קיארה כמובן לא נשארה חייבת, בכל זאת, היא הכוכבת של המשפחה, והצטלמה כשהיא לבושה בשמלת סטרפלס ורדרדה עם מחשוף לב באורך מיני, עם פרינט שלשלאות מוזהב מבית המותג הפרטי שלה. אנחנו ראינו ורסצ'ה, אבל שיהיה. לארוחת הערב המשפחתית, יישרה קו עם הסיסטרז הפרחוניות, ולבשה גם כן שמלת מיני כיווצים לבנה מעוטרת כולה בפרחים קטנטנים באדום וירוק. מה שבטוח, בשביל יחסי הציבור המוצלחים שהם עושים למלון, מגיע להם עוד לילה חינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully