וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדמיון הפך למציאות: הפקת אופנה לוהטת של אלזה הוסק חזתה את העתיד

27.7.2020 / 12:00

הפקת אופנה תקופתית ומלאת שיק בכיכובה של הדוגמנית פורסמה בימים אלו - אך צולמה לפני התפשטות הקורונה. אז איך יכול להיות שקונספט הצילומים היה באווירת אחת החוויות הבולטות של הסגר?

צילומים אלזה הוסק/אינסטגרם רשמי

אם יש מישהי שפרחה בזמן סגר הקורונה, הרי שמדובר בדוגמנית אלזה הוסק. מלבד העובדה שהיא ידעה לנצל היטב את תקופת הסגר לתחזוק נכון של הרשתות החברתיות, היא גם תחזקה קשרים מקצועיים שתורגמו בסופו של דבר לעבודה ופרנסה ברגע שהוסרו המגבלות. כך יצא שבאותו חודש כיכבה הוסק גם בהפקת אופנה של המגזין הארפר'ס בזאר האמריקני וגם בהפקה של מגזין הארפר'ס בזאר יוון. ואולם, ההפקה עם הכי הרבה סטייל הייתה דווקא זו שפורסמה השבוע במגזין V - וצולמה בכלל לפני תקופת הקורונה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

האירוניה היא, שהצלם לוק דיקי והסטייליסטית לורן בנסלי תכננו הפקה שמצולמת כולה בבית, כאשר הקונספט המרכזי הוא טלפונים מהעבר. בכל אחת מתמונות ההפקה נראית דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט משוחחת בטלפון ישן כשהיא לבושה בבגדי מעצבים בניחוח תקופתי עתיק. הם כמובן לא שיערו לעצמם שברגע שההפקה תפורסם היא תהיה רלוונטית מאי פעם, ותתאר בצורה מדויקת את החיים של כולנו בתקופת סגר הקורונה - נעולים בבית ומלרלרים כל היום בטלפון.

עוד בוואלה! אופנה

הענף במשבר והיא פורחת: הבידוד הגאוני של אלזה הוסק

לכתבה המלאה

בסדרת התמונות שצולמו למגזין נראית הוסק כאמור ליד טלפונים נייחים, כאלה שכבר די שכחנו איך להשתמש בהם, בשלל שמלות מעניינות של מעצבי על. באחת היא לובשת שמלה נפוחה לבנה עם פרחים בצבעי פסטל שנראו כאילו ציורו בצבעי מים, מחשוף עמוק ושאל פרוותי של פראבל גורונג. בתמונה שנייה היא בשמלה של קלואה בגוון כתמתם אפרסקי וטרנדי בסגנון קומבינזון, בתמונה נוספת היא עם שמלה של ג'יל סנדר שבקצה ישנם פרנזים ובאחרת עם היא שמלה שחורה עם חיתוכים באזור הבטן של כריסטופר אסבר. עוד בהפקה: ביקיני פרחוני בגזרה גבוהה של פנדי, שמלת סריג בגוון צהוב בננה של ג'יי דבליו אנדרסון והדובדבן שבקצפן - שמלת קולר חושפת חזה, כי אף הפקה לא שלמה בלי זה.

  • עוד באותו נושא:
  • אלזה הוסק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully