וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי לבשה חולצה הזויה יותר - בלה חדיד או דואה ליפה?

28.7.2020 / 7:30

לזמרת המצליחה ולטופ מודל העסוקה יש הרבה במשותף, אך לא חשבנו שהן גם חולקות חיבה לטופים לא לבישים. בלה חדיד בחולצת-חזייה, דואה ליפה בחולצת קשירות מסובכת. אזהרה: אל תנסו את זה בבית

AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

הגיסות הפוטנציאליות לעתיד, בלה חדיד ודואה ליפה, מבלות בימים אלו בניו יורק וחושפות שיש להן הרבה יותר במשותף ממה שחשבנו. חוץ מקריירה מצליחה, אהבה לאנואר חדיד - אחיה הקטן של בלה ובן הזוג של דואה, מתברר כי השתיים חולקות בחירות סטייל הזויות שכוללות חולצות לא כל-כך מובנות.

הראשונה להגיע בטופ שלא מיועד לכל אחת הייתה בלה חדיד (23). הטופ מודל נחתה בניו יורק לרגל צילומים עם חולצה בצבע שמנת שנראית כמו חזייה כשהחלק התחתון בשייפ לב הפוך עם שרוולים ארוכים וצווארון של המותג Mirror Palais. המחיר - 325 דולרים. אל החולצה חושפת הבטן, שהיא הרבה מעבר לקרופ-טופ סטנדרטי ומקובל וגם המחיר לא לגמרי נגיש עבור פיס שכזה, הוסיפה חדיד מכנסי באגי רחבים בצבע ירוק זית של המותג BRAIN DEAD ונעליים של נייק.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

בגזרת האקססוריז נרשמו משקפי שמש של DMY BY DMY, מסיכת פנים של סקימס - המותג של קים קרדשיאן ושני תיקי ענק - האחד של לואי ויטון והשני של Chrome Hearts. למרות שרירי הבטן המרשימים של חדיד שמוצגים לראווה נוכח החולצה, העיצוב לא לגמרי ברור וספק אם יש עוד מישהי בעולם מלבד חדיד שיכולה ללבוש את החולצה הזו ולצאת מזה בשלום.

עוד בוואלה! אופנה

לא מוקדם להכריז: המחשוף של דואה ליפה עומד להפוך להיסטריה

לכתבה המלאה
דואה ליפה. splash
איך קושרים את זה? דואה ליפה/splash

אבל אם חשבתן שהחולצה של בלה חדיד הזויה, אז חכו שתראו מה לבשה דואה ליפה זמן קצר לאחר מכן. גם הזמרת יצאה לסיבוב בניו יורק, והיא עשתה זאת כשהיא לובשת ג'ינס כהה וחולצה של Ottolinger עם משבצות בגדלים שונים בשחור-לבן בתוספת פרינט פלפלים. החולצה מורכבת מחוטים וקשירות לא ברורות שמחברות בין החזה למותן ועוברות דרך הגב. איך בדיוק קושרים נכון ואיך יוצאים מהחולצה הזו? למעצבים הפתרונים.

לחולצה ההזויה צירפה ליפה תיק של שאנל שהפך את הלוק הזה ליותר נסבל, נעליים כבדות של פראדה, משקפי שמש של סן לורן - והקפידה על מסיכת פנים לבנה. בזמן האחרון נראה שליפה מרבה בחולצות עם חיתוכים לא סטנדרטיים ונראה שזו המגמה שהיא מנסה להוביל. בכל אופן, הפעם יצא לה קצת עקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully