וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשק הסודי: איוונקה טראמפ לובשת אדום - וזה לא סתם

28.7.2020 / 13:00

הבת הראשונה של ארצות הברית נהנתה מיממה מלאת סטייל. זה התחיל בשמלה פרחונית ומדויקת והמשיך לחליפה אדומה ונועזת ומתברר שמאחורי הבחירות שלה עומד מסר סמוי ועוצמתי לא פחות

מי ומה איוונקה טראמפ/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

24 שעות מלאות סטייל עברו על הבת הראשונה של ארצות הברית, הלוא היא איוונקה טראמפ. זה התחיל בשמלה פרחונית ומדויקת שעשתה לנו חשק ללבוש אותה בעצמנו והמשיך בחליפה אדומה נועזת ועוצמתית. התעמקות בבחירות הסטייל של טראמפ ביממה האחרונה מגלה שיש בהן הרבה מעבר לרצון להיראות טוב ולהתלבש יפה. שיעור קצרצר בהעברת מסר דרך בגדים.

הלוק הראשון בצמד האאוטפיטים המדוברים של איוונקה נראה כאשר זו ירדה מהמטוס ברחבת הבית הלבן יחד עם בעלה, ג'ארד קושנר, בסיומו של סוף שבוע בניו ג'רזי. טראמפ לבשה שמלת מידי פרחונית של המעצב ג'וזף אלטוזארה עם שרוולים ארוכים שקפקפים ושסע מדויק. מדובר בשמלה הנכונה עם הפרינט העדכני שבתוספת מסיכת פנים לבנה יצרה לוק נקי ואלגנטי. על הדשא צעדה טראמפ בנעלי עקב לבנות של ג'יאנביטו רוסי כאילו לא מדובר בדבר הכי קשה בעולם.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

איוונקה טראמפ ג'ראד קושנר. רויטרס
שמלת מידי פרחונית של המעצב ג'וזף אלטוזארה ומסיכת פנים. איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר/רויטרס

אפקט ה"וואו" האמיתי של איוונקה נשמר לאירוע פתיחת משרד המטפל בחקירת מקרי רצח והיעדרות ישנים של נשים וילדים. לרגל האירוע לבשה טראמפ חליפה מחויטת בצבע אדום של המותג סנדרו וסנדלי עקב של ג'יאנביטו רוסי. לאחר מכן היא עברה לנעליים שטוחות ושחורות עם אף מחודד ואל החליפה צירפה מסיכת פנים פרחונית. את החליפה האדומה שלבשה טראמפ אי אפשר היה לפספס, ומומחי אופנה ברחבי העולם כבר התחילו להעלות השערות על הבחירה דווקא בצבע הבוהק לאירוע מהסוג הזה.

עוד בוואלה! אופנה

לא מחוברת: איוונקה טראמפ בלוק יקר להחריד

לכתבה המלאה
איוונקה טראמפ ג'ראד קושנר. AP
היא הקפידה, הוא ויתר על מסיכת הפנים. טראמפ וקושנר/AP

בראש ובראשונה נטען כי אדום הוא צבע שמסמל רצח נשים ולכן איוונקה בחרה בו. קארן דון, מומחית לפיסכולוגיית אופנה, טענה כי אין ספק בכלל שיש מחשבה מאחורי הבחירה של טראמפ בחליפה האדומה. לדבריה, אם מסתכלים על היסטוריית הלבוש של איוונקה, אפשר לראות כי היא לרוב לובשת צבעים רכים, פסטל, פרחוני, ניוד, שחור ולבן. ואולם - ברגעים חשובים במיוחד היא בוחרת בצבעים בוהקים, בהם גם אדום. היא לבשה אדום כשנפגשה עם מנהיגים בפרו ובמהלך אולימפיאדת החורף בדרום קוריאה. "אדום הוא צבע מאוד חזק. הוא משדר אנרגטיות ודומיננטיות. הצבע האדום מעביר מסר שאדם מספיק טוב כדי להיות בחדר הזה עם האנשים החשובים הללו באירוע עוצמתי שכזה", הסבירה דון.

לדבריה, איוונקה בוחרת בצבעים רכים באירועים פחות חשובים שלא כוללים קשרי חוץ או דיפלומטיה כמו למשל מפגש עם סטודנטים. "כשהיא צריכה לשדר שהיא ידידותית, חמה ונגישה - היא תבחר צבעים רכים. אין צורך לשדר כוח ועוצמה במצבים כאלה". עוד היא המשיכה: "כולנו יודעים שאדום הוא צבע של כוח וכשהיא נמצאת בסביבת גברים או במצב של קבלת החלטות - היא צריכה בגד שיעניק לה תחושה של ביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully