וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוגזמות בע"מ: קיילי ג'נר והבסטי לא עומדות להפסיק בקרוב

קיילי ג'נר והחברה הטובה סטאסי סיפקו בסוף השבוע מנה גדושה של תמונות סקסיות זוגיות. האאוטפיטים מוגזמים, הפאות מופרכות וספוילר - הן לא עומדות להפסיק בקרוב. תיהנו או תביעו סלידה - זה כבר שלכן

קיילי ג'נר (אינסטגרם)

הבסטי התורנית של קיילי ג'נר (22) מחזיקה מעמד לא רע בכלל, אחרי שהחברה הכי טובה ג'ורדן וודס הודחה מהתפקיד כשנתפסה מתמזמזת עם טריסטן תומפסון, הצמוד של קלואי. הגבר לעומתה מצא את דרכו חזרה למשפחה המיוחסת, אולם את תפקיד החברה הכי טובה איישה אנסטסיה קרניקולאו, סטאסי בקיצור, או סטאסי בייבי למי שרץ עכשיו לאינסטגרם לאתר תמונות נועזות.

קיילי וסטאסי, חברות מגיל 13, אוהבות להצטלם באאוטפיטים זהים לרשתות החברתיות, אך ההצהרה החדשה של הג'נרית מודיעה כי מדובר במגמה רצינית שלא עומדת להפסיק בקרוב. החשש - אם עכשיו זה נראה מוגזם, לאן זה יכול להתפתח?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

השתיים הצטלמו בשמלות רשת מטאליות של המותג TLZ L'FEMME כשקיילי בגוון הסגלגל וסטאסי באדום, מתחת לנז'רי בצבע גוף ואנחנו רק נניח שמדובר בסקימס של האחות הגדולה. מחיר השמלה - 275$, לא הזוי ביחס ללוקים הידועים של קיילי, מצד שני הוא גם לא בדיוק לביש לבחורה הממוצעת. נעלי העקב השפיציות של בוטגה ונטה (1,150$) הביאו סגנון מעט יותר שפוי ללוק המצועצע וסטאסי אף התאימה את כיסוי האייפון שלה לשמלה הבוהקת של קיילי.

מעט קודם לכן באותו השבוע הצטלמו הצמד, שמתחילות להיראות דומות האחת לשנייה מיום ליום (תודה לפלסטיקאי שלא יורד מכוננות ולמעצב הפאות), במחוכי בטן של סקימס אותם הלבישו על גבי גרביונים שקופים בצבע גוף, טופ ארוך בגוון ניוד וסנדלי pvc שקופים של Yeezy. "עובדה מצחיקה: אנחנו מתאמות לוקים מאז שאנחנו ילדות", כתבה קיילי לצד הפוסט בו השתיים נצמדות לקיר בחושניות שיא, "בזמנו לא היינו יוצאות מהבית אלא אם כן הלוק שלנו תואם לחלוטין, אז תתכוננו לעוד חיים שלמים של תמונות כאלו". בנות, מותר להסתכל, אפילו להשתעשע, רק אל תנסו את זה בבית. גם אם אתן בבידוד.

עוד בוואלה!

לגזור ולשמור: סודות הטיפוח המנצחים של האחיות קרדשיאן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully