וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא יום שיער רע: טרנד הביוטי שמשחרר מעכבות

תקופת הקורונה הביאה איתה את מראה הבית האולטימטיבי: טרנינג נוח, חולצת אוברסייז ופרידה ארוכת טווח מהפן והמחליק. לא מעט כוכבות בארץ ובעולם אימצו את המגמה. ככה תעשו את זה

אתר רשמי

מגיפת הקורונה הכריחה את כולנו להעביר את מרכז חיינו אל תוך הבית. תעשיות שלמות גילו שאפשר לעבוד מהבית - ועדיין לנהל את העסק כראוי. עם ההתכנסות פנימה נולדה אופנה חדשה שכוללת טרנינגים נוחים, חולצות אוברסייז וקפוצ'ונים מנחמים. אל הלבוש הנעים מצטרף עוד טקס יומי שנדחק אל סוף סדר העדיפויות - טיפוח השיער. אם פעם היינו רגילות לעמוד מול המראה לפני כל יציאה מהבית ולסדר את הקצוות הסוררים עם מחליק או פן ובמקרה הטוב לחטוף איזו כוויה באצבעות, אז הימים האלו מגיעים אל סיומם. וטוב שכך.

משיטוט קצר בפיד באינסטגרם שלנו, אפשר לחלוטין לזהות שמדובר במגמה עולמית. יותר ויותר מפורסמות בארץ ובעולם החליטו שזה ממש לא הזמן להתעסק עם פן, מחליק, מסלסל ויתר המכשירים החשמליים לסידור השיער - והחליטו לתת לשיער שלהן פשוט להיות. מה שעד לפני חצי שנה היה בקלות נתפס "כיום שיער רע", ודורש תחזוקה מאסיבית או הסתרה תחת כובע, מטפחת, בנדנה או קשת עצומה - היום יכול לעבור בשלום ואפילו לשדר סטייל.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אז מה זה בדיוק הלוק החדש של השיער המפוזר? מדובר במראה שיער חלק בשורשים, גלי באמצע - וקצת יותר חלק בקצוות. זה לא תלתלים פר אקסלנס, לא מקורזל כהלכתו, אבל גם לא חלק גולש. המראה לא מלא נפח, לא מלא ברק, מעט חסר צורה ובגדול זה נראה כאילו לשיער אין אופי והוא לא בדיוק יודע מה הוא רוצה - אבל לא כך המצב. זה המראה החדש והאדג'י של השיער שקורא בקול עוצמתי לא להשתעבד לפן ולסידור. פשוט לתת לו להיות.

ג'יי לו כבר התמכרה ובזמן האחרון אפשר לראות אותה יותר ויותר משחררת את התלתלים לנפשם. גם אלזה הוסק, דוגמנית הבידוד החביבה עלינו, הפסיקה להשתעבד לסידור האינטנסיבי. אשלי גרהאם איתן ברשימה, אמבר הרד בביקורים אינטנסיביים בבית המשפט, ונסה הדג'נס ונוספות. גם בישראל יש נוכחות יפה של כוכבות שהפסיקו להשקיע בסידור השיער כמו דניאל גרינברג ההריונית שמאסה בפן. אליהן מצטרפת הזמרת אדל, שאולי לא נולדה עם שיער מקורזל אבל התלהבה מספיק מהמגמה כדי ליצור לעצמה תלתול מלאכותי שנראה מאוד לא עשוי או מסודר.

עוד בוואלה! אופנה

ושלא יעבדו עליכן: האמת על מוצרי טיפוח אורגניים, טבעיים וטבעוניים

לכתבה המלאה

אז כנראה שלשם הדברים הולכים - מי שנולדה עם שיער גלי ופרוע - יכולה לשחרר, ומי שזכתה בשיער חלק מסודר וקל לתפעול, תחפש עכשיו דרכים לבלגן אותו. כלומר, אם יש לכן את זה - זכיתן. זו אולי הפעם הראשונה שאפשר להפסיק לקנא בנשים שיוצאות מהמקלחת עם שיער שמתייבש מעצמו והופך להיות חלק ומסודר, בלי צורך לייבש אותו בפן. אם אין לכן את זה, ואתן בכל זאת מהנשים החלקות טבעי - יש דרך להשיג את המראה הזה באופן מלאכותי.

מאור קידושים, המאסטר של שירי מימון, דנה פרידר וחן אמסלם משתף בדרך המקוצרת להשגת הטקסטורה הרצויה. "כדאי להתחיל בהחלקת השיער באמצעות פן, לא באופן מעובד מדי, רק בכדי לקבל מרקם נוח יותר לעבודה. לאחר מכן ללכלך את השיער עם בייביליס צר, קווצות שיער קטנות בכל פעם לפרקי זמן קצרים". כך, מספר לנו קידושים, נגיע למראה גלי ולא מתולתל עשוי מידי. הפינאלה והחלק הקריטי בתהליך - לערבב סרום עם חימר מאט ביחד בכף היד ולהעביר בתנועות עדינות על כל השיער. "ממש כדאי בסיום לנער את השיער ולא לנסות לעצב אותו יותר מידי", מוסיף קידושים, "היופי בסגנון הזה הוא מראה לא משורטט. צריך וכדאי לתת לו את המראה הפרוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully