וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבעוניות מטריפה של קיץ: גווינת' פאלטרו בשתי שמלות מנצחות

גורו הבריאות של הוליווד שיתפה סרטון משפחתי מתוק עם אמה בלית' דאנר ובתה אפל מרטין ובו כמה רגעי סטייל ששווה להתעכב אליהם. שמלת נקודות, שמלה אדומה ועוד אחת בצהוב בוהק - משהו טוב עובר על האינסטה של פאלטרו

גווינת' פאלטרו עם אימה ובתה מנסות מוצרים של GOOP/אינסטגרם

דברים טובים קורים באינסטגרם של גווינת' פאלטרו בחודש האחרון. גורו הבריאות של הוליווד מספקת הצצה נרחבת למשפחה שלה - בדגש על בתה המתבגרת אפל, ומציגה סטייל עצמי משובח, ואלו דברים שאנחנו בהחלט שמחות לראות כשאנחנו גוללות את הפיד שלנו. פאלטרו איגדה את אימא שלה, השחקנית בלית' דאנר, ואת בתה אפל מרטין, לצילומי סרטון שיווקי מתקתק שמטרתו לקדם מוצרים חדשים של החברה בבעלותה, GOOP.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

התקופה הטובה באינסטגרם של גווינת' החלה לפני כשבועיים, אז העלתה הכוכבת סלפי חמוד עם בתה אפל וגרמה לעולם להתמוגג. כמה ימים אחר כך כבר קיבלנו תמונה משותפת שלהן בבגדי ספורט. לפני שלושה ימים היא שיתפה פוסט ממומן לקידום מותג קוקטיילים ועשתה זאת כשהיא לבושה בשמלה אדומה, מדויקת וקיצית, כזו שהיינו שמחות לאמץ למלתחה שלנו. שמלה בצבע אדום בוהק עם כיווצים במרכז, שרוולים תפוחים ומחשוף עדין בצורת "וי" בעומק הנכון. השמלה של המעצבת מארה הופמן, עולה 325 דולר וזמינה לרכישה באתר של GOOP. להשלמת הלוק הוסיפה גווינת' שרשראות זהב סופר שיקיות שהקפיצו את התוצאה הסופית.

עוד בוואלה! אופנה

פוסי פאוור: גווינת' פאלטרו חושפת שרירי בטן בתוך ואגינה ענקית

לכתבה המלאה

לא סיימנו להתפעל מהלוק המדויק של התוכן הממומן וכבר קיבלנו את סרטון שלושת הדורות השיווקי הבא, הפעם לטובת החברה הפרטית של פאלטרו, ובו נרשמו לא פחות משני אאוטיפטים מדויקים של הכוכבת, פלוס הנוכחות המשמחת של האורחות המיוחדות. "שלושה דורות של עור ניסו שני מוצרים חדשים - קרם פנים וקרם עיניים", כתבה פאלטרו לצד הסרטון. בווידיאו היא נראית יושבת וצוחקת עם אמה כשהיא לובשת שמלת מידי צהובה תפוחת כתפיים עם שרוך קשירה במרכז, שגם כן נמכרת באתר של גופ וכבר הספיקה להפוך סולד אאוט (550$) ואמה בשמלת בוהו פרחונית בגוונים של כחול-לבן עם צעיף תואם. בתמונה אחרת שנראית בסרטון, לובשת פאלטרו שמלה שחורה עם נקודות גדולות לבנות ושסע. אפל בשמלת מידי כתומה-אדומה ודאנר בשמלה ורודה. לגמרי נשמח לסרט באורך מלא של בנות המשפחה, עם יותר רגעי סטייל להתאבסס עליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully