וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבלתי את זה מאימא שלי: 'הבת של' כבר הפכה לאושיית רשת

12.8.2020 / 8:20

הגיע הזמן להכיר את ג'יידן חוויאר. היא רק בת 13 וכבר מחזיקה בחשבון אינסטגרם מכובד עם לוקים טרנדיים וים של עוקבים. אבל מה הפלא? כשנולדים לאחת הפאשניסטות הכי בולטות בעולם, אין הרבה ברירות

בווידיאו: הפאשניסטה בריטני חוויאר ובתה ג'יידן חוויאר בסרטון לוקים של מעצבי על/אינסטגרם

תכירו את אחת הנערות הכי חזקות באינסטגרם בתקופה האחרונה - ג'יידן חוויאר, בת 13 בלבד, מקליפורניה. את אימא שלה אתן ודאי מכירות היטב, בריטני חוויאר - אחת הפאשניסטות הבולטות בעולם. וכשנולדים וגדלים בצלה של אימא עם כל כך הרבה סטייל, שמטיילת בין שבועות האופנה בעולם ומקבלת חבילות של מותגי על כמו לואי ויטון, דיור, שאנל וגוצ'י - אין הרבה ברירות אלא להיות חובבת סטייל בעצמך.

בסרטון טיקטוק שהעלתה בריטני לרגל יום האם השנה, היא סיפרה שנכנסה להיריון כשהייתה בת 19. להיות אימא צעירה לא תמיד היה קל עבורה, אבל עכשיו כשהבת שלה כבר מתבגרת הן הפכו לחברות הכי טובות. כרגע הן צמד סופר סטייליש שבאמת לא כדאי לפספס ברשתות החברתיות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

נראה כי תקופת הקורונה חיברה בין האם לבתה במיוחד, שכן לפני הסגר, ג'יידן כמעט ולא נראתה ברשתות החברתיות של אמה וחייה חיים די אנונימים של נערה מתבגרת, אל מול האם המפורסמת ששיתפה את העשייה האופנתית שלה באינטנסיביות. הימים הארוכים חסרי המעש בבית הוציאו מהמשפחה את היצירתיות וכך נראו השלושה - בריטני, בעלה אנתוני והבת ג'יידן, בשלל סרטונים מצחיקים ותמונות מלאות שיק באינסטגרם ובטיקטוק.

בניגוד למה שנראה, ג'יידן לא חיה רק בצלה של אימא בריטני. היא גם מתפעלת חשבונות אינסטגרם וטיקטוק פרטיים משלה - כן, בגיל 13, לא בטוח בכלל שבפיקוח ההורים, שם היא משתפת לא מעט מהבחירות האופנתיות שלה. בחשבון האינסטגרם שלה 41 אלף עוקבים ובטיקטוק לא פחות מ-324 אלף עוקבים. רק לשם ההשוואה המתבקשת, לבריטני יש 1.5 מיליון עוקבים באינסטגרם ו-2.8 מיליון עוקבים בטיקטוק.

עוד בוואלה! אופנה

הדמיון המטריד בתבל: האם מצאנו את אחותה האבודה של דואה ליפה?

לכתבה המלאה

גייד'ן בת ה-13, שעדיין מתהדרת בגשר בשיניים, פתחה את חשבון האינסטגרם הפרטי שלה לפני כשנתיים - כשהייתה בת 11 בלבד. בהחלט סיבה לדאגה בקרב הורים. ואולם, כאמור - כשההורים כל כך עמוק ברשתות החברתיות, הילדים מרגישים צורך לבדוק מה יש לעולם הזה להציע.

אז מה בדיוק תמצאו בחשבון האינסטגרם של ג'יידן? נוכחות לא רעה בכלל של מותגי על, שכנראה היא גונבת מהארון של אימא, אבל גם לא נתפלא אם היא מתחילה לקבל חבילות בעצמה. בין היתר, תיקים של פראדה, לונגשאמפ ושאנל, כובע של ברברי, קייס לטלפון של גוצ'י ומשקפי שמש של רייבאן, דיור ובוטגה ונטה. יחד עם זאת, הרבה מהבגדים שהיא לובשת שייכים למותגים נגישים ומותאמים לגילה כמו זארה, אורבן אאוטפיטרס, ברנדי מלוויל, פוראבר 21 ונוספים.

הסטייל של ג'יידן מאוד נערי אך גם סופר מעודכן. לוק אחד מדויק של מכנסי רכיבה שיקים עם ז'קט ג'ינס ובנדנה טרנדית, הרבה מאוד חולצות טאי דאי, סניקרס נוחות, תיקי כתף סופר סטייל וערימות של טי-שירט אוברסייז מדליקות. יש לה ציפורניים ארוכות במיוחד והיא אוהבת להתנסות בעיצוב שיער ואיפור מעניין. היא לא מתביישת באימא ולא מרגישה שהיא או אבא עושים לה בושות ואפילו נותנת להם להפציע אחת לכמה זמן אצלה בחשבון.

בחשבון של אימא בריטני שמקדמת את בתה, אפשר לראות סרטונים כשהן מדרגות אחת לשנייה לוקים כמו בסטיז, מחליפות בגדים כאילו הן באותה מידה, רוקדות ביחד, מתאפרות ביחד וגם צוחקות על האב שלגמרי משתף פעולה. אם תשאלו אותנו, משפחת חוויאר היא לגמרי הדבר הכי חם כרגע. אז אחרי כל זה, לנו רק נותר לתהות - איזה מותג ישכיל לעשות את הצעד הראשון ולהציע לג'יידן קמפיין, מתי יתקיים שבוע אופנה שהיא תוזמן אליו ותשב בפרונט רואו והאם נזכה לראות את האם והבת מדגמנות יחד לאיזה מעצב על?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully