וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקט ושלווה: כובעי המצחייה החמים של הרגע

13.8.2020 / 11:13

כובע מצחייה מינימליסטי, כזה שלא נראה עם טוויסט מעניין במיוחד, עושה את דרכו להיכל הפריטים הנחשקים של קיץ 2020. רוזי הנטינגטון וויטלי כבר הפכה ליקירת המותג ששואף להנחיל - לס איז מור

כובעי הבאקט זכו להיות הפריט הכי נחשק במחלקת הכובעים בקיץ 2020, כובעי הקש עדיין רושמים נוכחות מרשימה, על אף המיעוט בחופשות בטן-גב, וכובעי המצחייה שמורים לנשים שמתייחסות למגירת הכובעים שלהן ברצינות יתרה. מדובר באקססורי שהיה מיועד בבסיסו לפעילות ספורטיבית גרידא, אבל אופנתיות סופיסטיות למדו עם השנים כיצד לשלב אותו עם חליפה מחויטת או שמלה פרחונית ועל הדרך להינצל מבד הייר דיי.

בחודשים האחרונים מותג בשם המוזיאון של השלווה והשקט (museum of peace and quiet) מוצף אט אט ברשתות כשאחד הפריטים הבולטים הוא כובע הקסקט המינימליסטי ועליו הכיתוב peace & quite - צמד מילים המזקקות את מה שכולנו צריכות בימים אלו.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

אשלי וארוסה כריסטן לנון, מייסדיי המותג מלוס אנג'לס, סופגים השראה מהשקט שבטבע ומקדמים wellness (אורח חיים בריא), כשהם מייצרים פריטי יוניסקס מינימליסטיים בפלטת צבעים טבעית. טי-שירטים, סווטשירטים, תיקי בד וכובעי המצחייה שהפכו להצלחה באינסטגרם.

"את הרעיון להקים את המותג הברקנו בשנת 2018 כשנסענו לרוד טריפ בטקסס", סיפרה אשלי באתר fashion moves forward. היא מתארת את היחסים בינה לבין ארוסה כריסטין כ"סינרגיה מושלמת" ומשתפת כי היא "רואה את המותג כתנועה בשלביה המוקדמים", הכול במטרה לעצב עם הטבע מבלי להשחיתו. "אנחנו באמת רק בתחילת הדרך", היא הוסיפה.

עוד בוואלה!

גיק-שיק: איך העזנו להתבייש בכפכפי הבירקנשטוק?

לכתבה המלאה

אך יחסית למותג בתחילת הדרך, הזוג מאל איי כבר הצליח להתחבר לאחת הנשים הכי משפיעות בתעשיית האופנה - רוזי הנטינגטון וויטלי. החיבור להנטינגטון עושה את שלו והדוגמנית כבר הספיקה לשגרר את הסווטשירט שלהם עם הכיתוב נטורל בפפראצי פוטוגני מהמכולת, את תיק הבד ליום סידורים ואת הכובע לשמו התכנסנו בדף האינסטגרם שלה בתמונת טופלס שחור-לבן. כובע המצחייה עשוי בד נעים ולא קשיח, כזה שמקבל את צורתו הטבעית של הראש ומשדר מראה זרוק (במובן הטוב של המילה) בעלות של 50$ בלבד. צבע האבן עם הכיתוב הירוק מסתמן כלהיט של הרשת, אך יש כמה שדווקא העדיפו את האפור עכבר עם כיתוב בלבן. אל תחששו מכך שהמלאי נגמר באתר - הפריטים מתחדשים כל מספר ימים.

  • עוד באותו נושא:
  • כובעים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully