וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיזון המושלם: מצאנו את הכפכפים הכי נכונים לתקופה

9.8.2020 / 7:00

כולנו זקוקות לאיזון בתקופת הקורונה המטורפת וייתכן כי מצאנו את הנעליים שיצליחו להשיב את ההרמוניה. כפכפי מיולז בקולור בלוק שחור-לבן עם עקב נמוך של המעצבת המסקרנת מברצלונה. המחיר שפוי, הסגנון - לחובבות המראה הוינטג'י

סריקה

בווידאו: קארה דלווין לאיב סן לורן.

המותג Paloma Wool סומן על ידינו כבר לפני שנה, עת נתקלנו בו שוב ושוב בתיוגי אינסטגרם על ידי הנערות הנכונות. היו אלו חליפות סריג בצבעוניות ודפוסים פסיכודליים שצדו את תשומת ליבנו לצד גישה צילומית מרעננת המציגה נשיות בגישה אותנטית נטולת פילטרים ופוזות. עכשיו הגיע הרגע הזה שחיכינו לו, בו פריט של הלייבל הפך ללהיט מוצדק ושימושי.

כפכפי יין ויאנג בגזרת מיולז על עקב של 4.5 סנטימטרים בעיצוב סמל הבאלאנס המפורסם ב-175 אירו. עיצוב קולור-בלוקי של שחור ולבן, בשילוב סוליית עץ חומה המייצרת מסגרת ויזואלית, לצד עקב בגובה נוח, הם ללא ספק חגיגת איזון אולטימטיבית הכרחית נוכח התקופה. ואכן, הוויראליות לא משקרת. גם אם במבט ראשון זה נראה מאתגר, הנעליים הייחודיות של פאלומה דווקא מתאימות לשילוב במגוון הופעות כשאלמנט השדרוג נוכח באופן נעים ולא מאיים.

פאלומה לאנה, המייסדת מברצלונה, מכנה את הליין שלה פרויקט ולא מותג, "פרויקט של בגדים, צילומים והתנסויות מגוונות". בעמוד האינסטגרם שלה ניתן למצוא שיתופי פעולה עם אמנים, ציירים וצילומים של איורי גוף בין היתר, מסוג הדברים שמייצרים אמירה ולאו דווקא מכירה. הפריטים עצמם מעוצבים באופן כזה שקשה לזהות האם הם חדשים או יציאה וינטג'ית שמישהי איתרה בעצמה. מה שקושר את הסגנון לכדי קולקציה ברורה היא נוכחות בולטת של זיקה לניינטיז ולמוזיקה אלקטרונית עם חיבה עזה לצבעים חזקים. בכל מקרה שווה ומומלץ לעקוב אחרי החשבון המטריף הזה palomawool@.

עוד בוואלה!

הקאט-ווק בוטל: שנקר, ויצ"ו ובצלאל מציגים קולקציות גמר בצל הקורונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully