וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוורירית במקסימום: אנג'לינה ג'ולי דוהרת ברחובות אל איי

השחקנית ההוליוודית ממעטת להיתפס בעדשת הפפראצי, אך כשזה כבר קורה - היא דואגת לשמור על ההנחיות ולשמש דוגמה. הפעם היא בחרה במסיכה ממותגת ובשמלה מעולה ללחות של אוגוסט, כזו שכל אחת צריכה

אתר רשמי

אנג'לינה ג'ולי (45) היא לא מהנשים שישמטו לסתות בלוקים צבעוניים בעלי גזרות משוגעות, עור חשוף הוא מראה נדיר (עברו מזמן הימים של שסעים עמוקים על השטיח האדום) ונראה כי היא מקפידה סגנון נקי ומינימליסטי בכל יציאה מהבית. אנחנו לעיתים קוראות לה דודה אנג'י, אבל הכוכבת הבינלאומית, שבעברה הייתה סמל סקס לכל הדעות, כנראה מבינה שהשיער החלומי והגולש שלה והפאסון ההוליוודי מצליחים להשתלט על כל לוק בינוני.

בחודש שעבר פופרצה השחקנית ברחובות לוס אנג'לס מטיילת בשמלת מידי חסודה בצבע לבן מהמותג the row של האחיות אולסן. סכום אסטרונומי של 5,600 פאונד לשמלה עם חגורת מותן חומה ומסיכה תואמת. אנג'י ללא ספק נראתה מצוין, אבל אנחנו בזמנים שלוק קליל ואוורירי הוא הכי נכון שיש, מה שמוביל אותנו ישירות לבחירה המדויקת שנעשתה בסוף השבוע עם קריצה אדג'ית לאחד המותגים החזקים בתעשיית האופנה בשנים האחרונות.

ג'ולי לבשה שמלה שחורה ומתנפנפת באורך מידי עם סיומת תחרה עדינה ליום סידורים בעיר, שמלת חריש לקיץ שכל אחת רוצה בארונה, עם כתפיים דקות ומפתח ישר באיזור החזה. כפכפים שחורים עם רצועה עבה ועקב קטנטן של גבריאלה הרסט (650$) ומסיכה סופר אופנתית של אוף-וויט.

וירג'יל אבלו, המעצב הראשי של המותג הנחשק, דאג לליין המסיכות שלו, 105$ ליחידה, הרבה לפני פרוץ המגיפה בארצות הברית, מקדים את זמנו כרגיל. מסיכת החיצים אותה עטתה ג'ולי, מגיעה גם בוורסיה הוורודה, קיימת מסיכה בפסים אלכסוניים בשחור ולבן, עוד דגם עם לוגו המותג בצבע צהוב ועוד אחת קלאסית בצבע שחור עם המילה mask במרכז. כשנהיה מבוססות כמו ג'ולי אולי גם אנחנו נשקיע במסיכה נעימה מעל מאה דולר. בינתיים מסתפקות במבצע החודשי האהוב עלינו - 50 ב-25 שקלים בחצי חינם.

עוד בוואלה!

סופסוף בלי סחבות: אנג'לינה ג'ולי לובשת שמלה חלומית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully