וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגז מן העבר: העולם בטירוף מהביקיני הכתום של האלי ברי

האלי ברי שברה את הרשת כשהעלתה תמונה מחוף הים בביקיני כתום זועק, העולם נזכר בסצינה האייקונית מג'יימס בונד ואנחנו יצאנו לחיפוש אחר הביקיני. עלות בגד הים? הפתעה גמורה

יח"צ - חד פעמי

אחת היציאות הטובות ביותר מהמים בסרטי קולונוע אייקונים שמורה להאלי ברי, נערת בונד האפרו-אמריקנית הראשונה. שנת 2002, "למות ביום אחר", מתוך סדרת סרטי הפעולה של ג'יימס בונד - ברי עולה מן מהמים בביקיני כתום מטריף שחושף פיגורה אלוהית. מאותו הרגע הופכת ברי לחלומו של כל מתבגר, כשהטינאייג'ריות משתגעות על הסקס אפיל הבריטי של פירס ברוסנן, 007 התורן, וברי אף זוכה להשוואה מפרגנת להאני ריידר, הלוא היא אורסולה אנדרס, בסצינה המפורסמת מד"ר נו בביקיני לבן וחגורה מאובזרת בסכין מסביב למותניים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

האלי ברי מתוך הסרט die another day. imdb
"למות ביום אחר", האלי ברי בביקיני הכתום האייקוני מג'יימס בונד/imdb

18 שנים אחרי, ברי (53) המשגעת מוכיחה קבל עם ואינסטגרם כי הצליחה לעצור את הזמן. מי שעוקב אחרי הכוכבת ברשתות החברתיות כבר נחשף לא פעם לאורח החיים הבריא שלה ולשגרת האימונים האינטנסיבית, אך התמונה האחרונה, כשהיא מתהלכת על החוף במליבו הצליחה להלהיט את הרשת באופן לא רגיל.

הביקיני הכתום בגזרה הגבוהה אותו לבשה ברי הזכיר לכולם את אותה סצינה מדוברת מבונד, הגוף 'סיים סיים', התספורת הקצוצה התחלפה בשיער גלי ובמקום סכין היא התחמשה באקססורי החשוב לקיץ - כובע קש. בעבר הרחוק, לפני ההתמכרות לשייקים ירוקים משלל סיבים, סיפרה ברי כי היא נעזרת בבגד הים הקטנטן מהסרט בכדי לבדוק שלא עלתה במשקל - "אחת לחודשיים אני מודדת את בגד הים ואם אני רואה שהוא קטן מידי אני פשוט מקצצת בג'אנק פוד".

ה-buckle bikini, איתו הצטלמה ברי, שייך לענקית האונליין boohoo ובעל חגורה דקה בפסי הטנגה של התחתונים ובחלק התחתון של הטופ, שאף חושף אנדר בוב בזוויות מסוימות. החנות המקוונת הושקה לאחרונה גם בישראל בגרסה העברית ועלות בגד הים, החזיקו חזק, 56 שקלים בלבד! נכון לשעה זו הדגם ניתן לרכישה רק בפרינט מנומר של ורוד שחור וצהוב, אבל אם תמשיכו לעקוב יש סיכוי שינחת בקרוב אותו ביקיני כתום בדיוק עקב ביקוש המוני.

עוד בוואלה!

אל תנסו את האלי ברי: הכוכבת שניצחה את אתגר הכרית

לכתבה המלאה
האלי ברי ודנזל וושינגטון בטקס פרסי האוסקר 2002. Frank Micelotta, GettyImages
הרגע המרגש באוסקר. האלי ברי ליד דנזל וושינגטון/GettyImages, Frank Micelotta

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully