וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במידה והתלכלכתן: טופ מפית קטנטן וסקסי

13.8.2020 / 8:38

מיני טופים קטנים וסקסיים מוצאים עצמם כפייבוריטים של אושיות אינסטגרם, גם אם לעיתים לא ברור לנו איך הן קוראות לחתיכות הבד האלו בגד. ההיסטריה החדשה - טופ מפית עם משולש בחלק התחתון וקשירות דקות בגב

מכירות את הטרנד 'שמתי על עצמי את מפת הפיקניק?', מדובר באחד הבולטים של קיץ הקורונה, עם דפוס משבצות קטנות בקולור בלוק המשלב לבן ועוד צבע שהשתלט על כל פיסת מלתחה בחודשים האחרונים. לאחרונה נראה כי המגמה עלתה שלב לכיוון המפית, שהתלבשה על אגף הטופים הקטנטנים, שמהווה בעצמה מגמה פופולרית.

בנוסף, אל תשכחו שאנחנו נמצאות בשיאה של עונת החופשות הלא ממומשת, עובדה שמאלצת את האיט גירלז האינסטגרמיות לייצר אימג'ים באווירת ואקאנס עם אאוטפיטים רלוונטיים. עוד קישור למציאות מגיע מהנוכחות הבלתי מתכלה של המינמליזם הניינטיזי, עשור שעד לפני כמה עונות היה כמעט בלתי אפשרי לזכור בכלל איך התלבשנו בו, וכעת הוא לא מפסיק לייצר קאמבקים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

טופ המפית, כשמו כן הוא, סוג של ריבוע המסובב למצב מעוין שממקם את ארבעת הקצוות בצוואר, בצידי אזור החזה ובמרכז הבטן. שלושת הקצוות מתחברים בשרוכים דקיקים לכדי קשירות בגב החשוף, כשהקצה התחתון נעזר בכוח המשיכה בלבד על מנת להישאר במנח המדויק.

הגרסה הנוכחת ביותר מוגשת בבדי משי והיא ממש אבולוציה של שמלות הסליפ, ניתן למצוא אותה בקולקציות של סטאוד ב-165$, Natalie Rolt ב-129$, are you am I ב-140, אבל הוורסיה המועדפת עלינו (ועל אמילי רטאייקאוסקי) היא דווקא סרוגה מהמותג Stone ב-300$ ומוצעת בשחור או לבן.
יש גם כמה אמיצות שאלתרו לעצמן לבד מפית מהנדוניה של סבתא עם תוספת של כמה שרוכים ונציין כי הנחמה היחידה בפיסת הבד הזו שקוראת לעצמה בגד, היא החלק התחתון שלעיתים מצליח להסתיר את הבטן.

עוד בוואלה!

האיט גירל הפריזאית הפתיעה את העוקבים עם בטן היריון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully