וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחוך סקסי ויהלומים על החזה: קיילי ג'נר חוגגת יום הולדת 23

11.8.2020 / 13:46

ג'נר חגגה את יום הולדתה כשהיא לובשת מחוך ורדרד צמוד במיוחד, שעליו משובץ ביהלומים הגיל שלה בספרות רומיות. כדי להעלות את רף הסקסיות, היא גם הדביקה יהלומים על החזה. "תודה אלוהים על עוד שנה"

קיילי ג'נר בחופשה מושלמת (אינסטגרם)

קיילי ג'נר חגגה אתמול את יום הולדתה ה-23, ואיזו דרך טובה יותר יש לחגוג מאשר ללבוש אאוטפיט מוגזם ומגה סקסי? הבת הקטנה לבית משפחה קרדשיאן-ג'נר החליטה לציין את יום הולדתה על ידי לבישת מחוך בגוון ורוד פודרה מבריק של המעצב בריאן הרנס, שעליו משובץ ביהלומים הכיתוב: "XXIII" - שזה כמובן הגיל שלה - 23, בספרות רומיות.

המחוך הצמוד והלוהט הוא אולי ההיי-לייט של הלוק, אבל הוא הופך לכזה בזכות יתר הפריטים. כך, מלבד הכיתוב על השמלה, ג'נר הדביקה קישוט יהלומים בצורת XXIII בעיצובה של ג'יי מסקרי על החזה שלה, ממש מעל המחוך הדרמטי, כדי להעלות את רף הסקסיות של האאוטפיט. לצד המחוך, לבשה ג'נר חצאית עיפרון מידי באותו הגוון של דולצ'ה וגבאנה וינטג'. "תודה אלוהים על עוד שנה", כתבה ג'נר לצד שתי התמונות ששיתפה. "תודה על הברכות והשיעורים, אני כאן להכל ואסירת תודה על כל אחד ואחת מכם".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

המוטיב של הספרות הרומיות המסודרות לפי הגיל שלה חוזר בתמונה נוספת ששיתפה ילדת יום ההולדת, לצד בתה המתוקה סטורמי. ג'נר העלתה תמונה משותפת שלהן לצד עוגת יום הולדת ועליה נרות בצורת XXIII. על התמונה הזו כתבה ג'נר: "המתנה הכי טובה".

המשפחה דאגה גם כן לברך את ילדת יום ההולדת. מאמא קריס שיתפה גלריה שלמה של תמונות ילדות ותמונות עדכניות וכתבה: "יום הולדת שמח לילדה היפה שלי, הילדה הכי צעירה שלי. קיילי, את אף פעם לא מפסיקה להדהים אותי עם כל דבר שאת עושה בחייך. את הבת, הנכדה, האחות והחברה הכי טובה, ואימא נהדרת. יש לך את הלב הכי גדול ואני יותר מגאה בך".

עוד בוואלה! אופנה

מוגזמות בע"מ: קיילי ג'נר והבסטי לא עומדות להפסיק בקרוב

לכתבה המלאה

גם האחות קים בחרה בגלריה ושלל ברכות. "לא מאמינה שאת בת 23", כתבה קים לאחותה הצעירה, "אני אוהבת אותך יותר ממה שאת יכולה לדמיין". קלואי כתבה לצד הגלריה שהיא העלתה: "איך יכול להיות שהתינוקת שלי בת 23, ברצינות, איך? להיות אחותך זו אחת הברכות הגדולות שהחיים העניקו לי. יש לך לב זהב. אני בכנות מודה כל יום לאלוהים על זה שיש לי ולמשפחה אותך". קנדל וקורטני ויתרו על התעונג של לברך בפיד והסתפקו בסטורי. גם תופס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully