וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימי סונג חושפת את הפרעות האכילה: "סופסוף יש לי ישבן שאני יכולה לתפוס"

הבלוגרית המצליחה איימי סונג החליטה לנצל את הפלטפורמה החזקה שלה בכדי להוכיח שלא הכול נוצץ באינסטה: "שואלים אותי אם אני בהיריון - אני לא! רק העליתי שבעה קילו, אני סובלת מהפרעות אכילה מגיל 10"

Shani Grimmond

בווידאו: בלוגרית מנסה טיפים לאיפור.

איימי סונג, בלוגרית האופנה המצליחה בת ה-32, היא בחורה קוקטית לכל הדעות. 1.68 מטר, רזה (נהמר על מידה 34-36) ועם איך שהיא מחזיקה בגד והרזומה העשיר בתעשייה, היא הבחורה האחרונה שהיינו חושבות עליה כשאחת שסובלת מהפרעות בדימוי הגוף. אבל, כפי שהתרענו לא פעם - לא הכול נוצץ באינסטה. גם לאושיות הכי חזקות שמדגמנות שייק ירוק, חופשות אקזוטיות בבגדי ים ססגוניים ואאוטפיטים חלומיים של מותגי על יש אישיוז.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

איימי סונג. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
"אני סובלת מהפרעות אכילה מגיל 10". איימי סונג חושפת/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

בשבוע שעבר הייתה זו הבלוגרית ליאוני האנה שהעלתה תמונה מחופשה בפוזיטנו באיטליה עם בטן נפוחה שיכולה להתפרש כבטן הריונית, אך מתברר כי זו סך הכול תוצאה של הפוך עם חלב סויה. "אל תהיו קשות עם עצמכן או עם הגוף שלכן, אתן לא מתמודדות עם התחושות האלו לבד", כתבה האנה וניסתה לפוצץ את הבועה של הפיד הכה מתוקתק שלה.

אך איימי סונג, בעלת המותג סונג אוף סטייל, לה קילומטראז' מרשים בהרבה משל האנה, חשפה כי הבטן הנפוחה, אותה החזיקה בשתי ידיה בתמונה לא בדיוק פוטוגנית באינסטגרם, היא בעצם עניין עמוק יותר שמתחיל בהפרעת אכילה ממנה היא סובלת כבר מגיל 10.

"אפילו במשקל הנמוך ביותר שלי, תמיד סבלתי מהפרעת דימוי גוף", כתבה סונג לפוסט שגרף כבר מעל מאה אלף לייקים כשהיא לבושה בביקיני סגלגל. "אף פעם לא אהבתי את הגוף שלי. הייתה לי הפרעת אכילה כבר מגיל 10 ואף פעם לא התמודדתי איתה. אני זוכרת שהייתי מעודדת בתיכון וניסיתי כל מיני תרגילים בכדי שיהיו לי ריבועים בבטן כמו הבנות האחרות מהקבוצה. לא משנה מה עשיתי מעולם לא הייתה לי בטן שטוחה".

איימי סונג. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
"רק העליתי שבעה קילו"/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

"לאחרונה המון אנשים שואלים אותי אם אני בהיריון. אז.. אני לא. רק העליתי שבעה קילו", חידדה סונג, "אני אוכלת המון ומתאמנת פחות, אבל לראשונה אני לא באובססיה להוריד את הקילוגרמים הנוספים. אני מתאמנת עכשיו רק כי זה גורם לי להרגיש טוב עם עצמי ולא בכדי להיראות בצורה מסוימת. סוף סוף יש לי ישבן שאני יכולה לתפוס. אני עובדת על הרגלי האכילה שלי עם מטפל בכדי שתהיה לי מערכת יחסים תקינה עם אוכל".

ולמה היא נזכרה בזה פתאום אתן שואלות? סונג כתבה כי לאחרונה הספיקה לעבור על כל תמונות הביקיני הישנות שלה שנפלו על רצפת העריכה, מהלך הגיוני תודות לקורונה. "לא פירסמתי את התמונות האלו כי הרגשתי שאני שמנה ובכלל הייתי כל כך רזה. זה מטורף. יש לי עוד הרבה עבודה בכדי לאהוב את עצמי באמת". חומר למחשבה לכל מי שמתלבטת ארבעים פעם אם התמונה מתאימה לסטורי שנמחק אחרי 24 שעות או לפיד.

עוד בוואלה!

החיים שלנו תותים: השמלה הקיטשית שהפכה להיסטריה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully