וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיד בשיא: מלניה טראמפ מתלבשת נהדר גם ביום עצוב

17.8.2020 / 11:40

נשיא ארה"ב, הגברת הראשונה ובנם בארון חזרו לוושינגטון אחרי סוף שבוע שבו הלך לעולמו אחיו של טראמפ. למרות הבשורות העצובות והאובדן הכואב, מלניה פיזרה חיוכים בירידה מהמטוס. האם זה בגלל הלוק המדויק שלה?

בווידאו: אחיו הצעיר של הנשיא טראמפ, רוברט טראמפ,הלך לעולמו בגיל 72/רויטרס

זה היה סוף שבוע ממש לא פשוט עבור נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. אתמול (ראשון) נחת הנשיא יחד עם רעייתו, הגברת הראשונה מלניה טראמפ, ובנם בארון (14), בוושינגטון הבירה והתקבל במחיאות כפיים של תמיכה. זאת, משום שאת סוף השבוע האחרון הוא העביר בניו ג'רזי ובניו יורק, ביקר את אחיו הצעיר רוברט, שזמן קצר לאחר מכן הלך לעולמו בגיל 71.

טראמפ קיבל את חיבוק תומכיו, שחיכו לו עם הנחיתה במדשאה המפורסמת, מה שהצליח להוציא ממנו חיוך. מי שעוד פיזרה חיוכים באופן ממש לא אופייני, בלי קשר לחוויות אישיות קשות כמו אובדן, הייתה מלניה טראמפ. אולי זה הלוק המוצלח שלה, אולי זו העובדה שלראשונה מאז פרוץ מגפת הקורונה היא נראית לצד בעלה טראמפ והבן בארון ואולי סתם תפסנו אותה ביום טוב.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מלניה טראמפ דונלד טראמפ בארון טראמפ. GettyImages
מלניה טראמפ בשמלה של סטלה מקרטני/GettyImages

אז מה כל כך מוצלח בלוק של מלניה? מדובר בשמלה בגזרת חולצה מכופתרת בצבע חום קאמל של סטלה מקרטני. כידוע, מדובר במעצבת חובבת איכות הסביבה ולכן 70% מהבד ממנו עשויה השמלה הוא כותנה אורגנית. עם השמלה, המדויקת הן בצבע והן בגזרה, מגיעה גם חגורת פוליאסטר, ממש לא עור כמו שאולי הייתן רוצות לחשוב. לפירסט ליידי יש שמלה דומה בגזרה ובצבע של סלין עשויה בד הרבה יותר עבה, ונראה כי היא מצאה את הפתרון המאוורר לקיץ החם. לצד השמלה הנהדרת אחזה מלניה בתיק בירקין בצבע חום תואם לחגורה והתאימה גם את נעלי העקב המחודדות.

עוד בוואלה! אופנה

מדויקת כהרגלה: מלניה טראמפ בשמלת נקודות משגעת

לכתבה המלאה
מלניה טראמפ דונלד טראמפ בארון טראמפ. GettyImages
הרמוניית צבעים שאפשר לבהות בה שעות/GettyImages

למרות כל החיוכים ומצב הרוח המעודד שמגיע בסופם של ימים עצובים עבור המשפחה, בנסיעה המדוברת שוב נרשמה התקרית הקבועה בין דונלד למלניה. עם הירידה מהמטוס בניו ג'רזי הנשיא ניסה לאחוז בידה של רעייתו, אך היא הזיזה את היד. מתיעוד של התקרית על מדרגות המטוס אפשר להבחין כי הוא ניסה לתפוס את ידה שאוחזת בתיק הבירקין היוקרתי - והיא מתחמקת. באמת דונלד, אתה לא רואה שהיד הזו לא פנויה? למזלו של טראמפ, או לרעתו - תלוי איך מסתכלים על זה, התקרית הזו כל כך ממוחזרת שהיא כבר הפסיקה לעניין את מדורי הרכילות.

מלניה טראמפ דונלד טראמפ בארון טראמפ. GettyImages
פעם אחרונה שהשלישיה הזו נראתה יחד הייתה בינואר/GettyImages
מלניה טראמפ דונלד טראמפ בארון טראמפ. GettyImages
עדיין מופתעים מכמה בארון גבוה?/GettyImages
מלניה טראמפ דונלד טראמפ בארון טראמפ. GettyImages
התקבל במחיאות כפיים וחיבוק ציבורי. דונלד טראמפ, מלניה טראמפ ובארון טראמפ/GettyImages
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ והגברת הראשונה מלניה טראמפ בתדרוך בוושינגטון, 6 ביוני 2018. רויטרס
השמלה הדומה והחורפית יותר של סלין שמלניה לבשה ביוני 2018/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully