וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נמצאה חזיית המשולשים הקטנה בעולם?

20.8.2020 / 6:30

חזיית משולשים מאתגרת בטירוף בשל שטחה הפיצי צדה את עינינו, כשהפאשניסטות הנלהבות מדגמנות אותה בחופשות פוטוגניות, בין אם אמיתיות או דמיוניות. קריטריונים מומלצים לרכישה - כסף מיותר בעובר ושב, חזה קטן והרבה אומץ

עדן פינס - שבוע האופנה לבגדי ים מיאמי/אינסטגרם

האבולוציה שעבר פיד האינסטגרם בעידן הקורונה התייצב לאחרונה על מוד חופשות, בין אם אמיתיות ובין אם רק למראית עין. הכוכבים הראשיים של המצב הם בגדי הים, כשעוד ועוד דגמים חדשים צוברים פופולריות אסקפיסטית נוסח 'אם אין לחם תאכלו עוגות'. לאחרונה נתקלנו בביקיני בעל חלק עליון זעיר ביותר שגרם לנו לתהות: האם נמצא טופ המשולשים הקטן בעולם?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

שימו לב ל-Nuri Triangle SWIM Top, חזיית משולשים מאתגרת בטירוף בשל שטחה הפיצי העשויה טקסטיל בטקסטורת ריבועי פיקה. ואם זה לא מספיק הרפתקני אז נציין שהיא מגיעה בגוון לבן צחור. על פי תיוגי האיט גירלז האמיצות שהצטלמו עם הדגם, ניתן לנחש שכל מי שאוחזת במידת חזייה הגבוהה מ-A, צריכה ממש לשקול כל תזוזה כשהיא מסתובבת עם הנורי טופ. כמה תנועות חתירה או מצב ים דגל אדום וכל העסק בחוץ. הכתפיות דווקא עבות יחסית והן מתחברות למשולש וממסגרות אותו, עובדה המסייעת לחלק מהפאשניסטות לאמץ אותו בתור טופ לכל דבר.

המותג הלוס אנג'לסי ההיסטרי Are You Ami שמפיץ את הבשורה אחראי לעוד להיטים ויראליים צמודים, חושפניים וקטנים, כשהמחירים נעים בין 75$ לגופיות גרופ ועד למחוך נקשר ממשי קשמיר ב-495$. עוד עיצוב שלהם שכבש את הפיד הן שמלות סליפ קטנטנות באורך מיני בעלות שני שליצים בירכיים, מהסוג שמחמיא לאלו האוחזות בגזרה ללא גרם עודף.

עבור חזיית המשולשים המינימליסטית תאלצו להיפרד מ-130$ וגם להיכנס לרשימת המתנה. על תחתון תואם שגם עליו יש תור תצטרכו לשלם עוד 120$. עסק לא זול עבור בגד-ים לא ממש שימושי. אבל מצד שני, אנחנו לא מכירות אף אחת שחסר לה בארון משהו בהיבט השימושי. אלא אם כן מתייחסים לזה כאל מותרות מפנקות - ואת זה כל אישה צריכה. תמיד.

עוד בוואלה!

חייכו, החיים יפים: קולקציות סמיילי להעלאת המורל

לכתבה המלאה
ht:normal; line-height:17px;" target="_blank"> Annemiek Kessels (@modedamour) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully