וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחוז חזק: תיק הפרנזים החדש של בוטגה ונטה

23.8.2020 / 7:45

בית האופנה האיטלקי הכי חם בשנים האחרונות שוב מסמן את הטריטוריה בגזרת האקססוריז עם התיק שנראה כלהיט הכי רותח לסתיו-חורף 2020. אם ידכן אינה משגת, שווה להמתין לאופציה נגישה מהרשתות הגדולות, אבל עד אז - הכירו את התופעה

אתר רשמי

בווידאו: תצוגת האופנה של בוטגה ונטה עם לורן האטון.

עתידות: בזמן הקרוב תיקי עור מרובעים עם פרנזים ארוכים ינחתו ברשתות האופנה. ואיך אנחנו יודעות את זה? בשתי מילים - בוטגה ונטה. התיק החדש מבית האופנה האיטלקי הרותח התחיל לצוץ באינסטגרם בשבוע האחרון, ולמרות שהנוכחות שלו עדיין לא בגדר 'כיבוש' יש לנו תחושה חזקה שהוא בדרך להפוך ללהיט רציני. כרגע הוא מושק בעיקר באדיבות איט גירלז נחשקות כמו אמילי סינדלב, איוונה מנטלובה וגרייס גהנאם.

הסיפור של הפרנזים בקולקציית הסתיו-חורף הקרובה של בוטגה מתחיל בתיק ה'פוש', הדגם הפופולרי שזכה לשלל גרסאות, תיוגים וחיקויים, תיק ללא לוגו וללא צורה מוגדרת שרשם שיא בתור התיק הכי נמכר בהיסטוריה של תאגיד קרינג. תחת קרינג נמצאים בין היתר גם בתי האופנה גוצ'י, אלכסנדר מקווין, סן לורן, בלנסיאגה וסטלה מקרטני. בקיצור, הישג מרשים לכל הדעות. מדובר בפרה חולבת שהניבה וורסיות של גוונים, טקסטורות, דפוסי חיות, גדלים ורצועות, ולכן אף אחד לא מעוניין לעצור את ייצור החלב.

על דניאל לי, הארט דיירקטור והגאון שעומד מאחורי ה'פוש' הוטלה המשימה להמשיך לחדש את המובן מאליו. רעיון הפרנזים, אלמנט ותיק ומוכר בקטגוריית התיקים, לא נחת פה משום מקום. אלו הן אותן רצועות שתי וערב מעור שמהוות את סימן ההיכר של בוטגה מימים ימימה. וזוהי רבותי, אבולוציה אינטלגנטית המתלבשת כמו כפפת עור רכה לדי.אן.איי של המותג. על המסלול בפברואר האחרון הפרנזים עיטרו תיקי קלאץ' מקופלים וקלועים מעור רך, כמו גם תיקי שרלינג מרובעים בעלי רצועת נשיאה ופרנזים ארוכים שמגיעים כמעט עד לרצפה, והופיעו שוב כמוטיב מפתח גם באוסף הביגוד.

ולענייננו, The Fringe Pouch ב-2,800$, הגרסה הפרקטית עליה הימרו כסדרה שתסחוף את הפוקוס הראשוני, מציגה את ה'פוש' החדש במתכונת קווי מתאר ריבועיים, רצועת תלייה על הכתף (עם אפשרות להעלים אותה לטובת קלאץ'), ועור רך במבחר צבעים מעולים של שחור, חום שוקולד, חום בהיר-טפיוקה, בננה, אדום-לק, טורקיז ולבן. מי שלא מעוניינת לחכות למשלוח אוירי תשמח לדעת שבבוטיק היוקרתי בכיכר המדינה 'אמור' מוכרים את התיק המדובר ב-9,990 שקלים ולמרות שהכי בא לנו לומר 'תארזו לנו הכול בבקשה', בינתיים נתחיל לחסוך לאופציית הרשתות, בתקווה שיציעו פרשנות מדויקת.

עוד בוואלה!

הבייבי בום שאחרי הקורונה: הפאשניסטות משיקות הריונות פוטוגניים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully