וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבייבי בום שאחרי הקורונה: הפאשניסטות משיקות הריונות פוטוגניים

21.8.2020 / 22:00

סגר הקורונה עשה את שלו ובשבועות האחרונים אנחנו לא מפסיקות להתבשר כי דוגמניות על ופאשניסטות בולטות מצפות לבייבי. אם לשפוט לפי מה שראינו עד כה, מצפה לנו שנה של לוקים היריוניים משגעים במיוחד

כריסי טיגן ברחובות ניו יורק/splash

סגר הקורונה עשה את שלו ולאחרונה אנחנו עדות לגל בייבי-בום מרגש ומשמח. יותר ויותר דוגמניות ואושיות אופנה חשפו בתקופה האחרונה כי הן בהיריון. המשמעות של הדבר, מלבד כמובן העובדה שבקרוב כל אחת מהן תחבוק תינוק או תינוקת עם גנים משובחים, היא שהפיד שלנו הולך להיות מוצף באאוטפיטים הריוניים, שזה בהחלט אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבות לראות. בעוד שהיריון הרבה פעמים נקשר לרצון להימעך על הספה בטרנינג נוח וביתי למדי, השנה המגמה השתנתה - ומה שנחשב בעבר לנטול סטייל הפך לאחד הטרנדים הבולטים. כך או כך, רשימת הפאשניסטות שלפנינו הן מהסוג שיודע לזגזג בין כל העולמות ולהגיע לתוצאה מעוררת השראה.

כריסי טיגן

הראשונה ברשימה היא כריסי טיגן שמצפה לבייבי שלישי, אח או אחות ללונה ומיילס. טיגן ובעלה ג'ון לג'נד הודיעו על דבר ההיריון בפריים אחד מתוך הקליפ החדש של לג'נד לשיר Wild. רק לאחרונה שיתפה טיגן כי היא הסירה את שתלי הסיליקון מהחזה שלה. בשבוע האחרון סיפרה כי כאשר עברה את הניתוח, היא כבר הייתה בהיריון, אך לא ידעה על כך. מהניסיון שלנו עם טיגן, שגם אוהבת להתבטא בנושאים שנויים במחלוקת כמו נורמליזציה של הנקה בציבור, צפויים לנו הרבה לוקים מדויקים ועור חשוף, כי טיגן אף פעם לא חוסכת. לוק הבייבי באמפ הראשון שלה - שכולל ז'קט של בלמיין, טייטס של דה רואו, נעליים של סן לורן ותיק של בלנסיאגה - כבר מנבא טובות לעתיד.

קוקו רושה

רק לאחרונה עפנו בטירוף על הסטייל של יוני קונראן, בתה המתוקה של קוקו רושה, וכבר באותו שבוע התבשרנו שהיא בהריונה השלישי - ומצפה לבת. בתמונה מתוקה של רושה לצד שני הילדים שלה - יוני (5) ואיור (2) היא חשפה את הבייבי באמפ הקטנטנה. "כמו שאתם יכולים לדמיין, זה הריון סוריאליסטי בתקופה המשוגעת הזו", היא כתבה. "אני אסירת תודה להיות מוקפת במשפחתי ושכולנו בריאים ומאושרים". האם צפויה לנו עוד פאשניסטה בהתהוות?

ז'אן דמאס

ז'אן דמאס, האיט גירל הפריזאית שעומדת מאחורי המותג rouje, חשפה היריון מתקדם בתמונה מתוך חופשת קיץ חלומית ופוטוגנית והפתיעה את העוקבים שלה שבשום אופן לא ראו את זה מגיע. מאז שהיא חשפה את הבאמפ של חודש חמישי ואת העובדה שהיא מצפה לבייבי ראשון, היא לא מפסיקה לעוף על תמונות היריון. בסטורי או בפיד, זה לא משנה - לנו צפויים עוד הרבה רגעי סטיל בחסות הפאשניסטה המיוחדת הזו.

לינדה טול

הבלוגרית ההולנדית צפויה ללדת ממש בקרוב. בתחילת חודש מאי בישרה לינדה טול לעולם שהיא בהיריון בתמונה מלאת סטייל שלצדה כתבה: "החלום הגדול שלנו מתגשם". הסטייל המדויק לא השתנה במאומה - והיא מהר מאוד הפכה לאחת הנשים ההיריונית הכי שיקיות באינסטגרם. אם מישהי זקוקה להשראה לנוחות מקסימלית וסטייל הריוני - זה החשבון לגשת אליו.

View this post on Instagram

Time for the sunset

A post shared by Linda Tol (@lindatol_) on

רומי סטריד

עוד הולנדית משגעת - הדוגמנית רומי סטריד שחשפה גם כן במאי האחרון שהיא מצפה ועשתה זאת כשהיא לבושה באחת השמלות הכי בולטות של העונה - שמלת החיתוכים של cult gaia. בתמונה בה היא סיפרה על ההיריון, היא גם שיתפה בסיפור אישי. "לפני שנתיים אובחנתי עם שחלות פוליציסטיות. לא קיבלתי מחזור שבע שנים. הייתי הרוסה, רציתי להקים משפחה ופחדתי שלא אצליח. זו הנקודה שבה התחלתי לחקור שיטות לריפוי טבעי של התסמונת. חזרתי לקבל מחזור ואני כל כך שמחה שבקרוב נהפוך למשפחה של שלוש נפשות". מאז היא מציפה את הפיד בתמונות סקסיות שכוללות מחוכים, בגדי גוף עשויים תחרה, בייבי דול וביקיני.

ויקטוריה ראדר

האחרונה ברשימה היא ויקטוריה ראדר, מייסדת המותג "ויקי אנד דה קיד", שהודיעה על היריונה ממש השבוע. בתמונה, בה היא לובשת שמלה של לא אחרת מאשר דודו בר אור הישראלית, עם מחשוף עמוק שמציץ לבאמפ, היא כתבה: "משהו מתבשל כבר כמה חודשים". ראדר היא גם דוגמנית, גם סטייליסטית, גם בלוגרית וגם מעצבת אופנה. ב-2012 הקימה את המותג שלה, אחרי שנים של נסיעות עבודה וצילומים ברחבי העולם. מדובר בהיריון השלישי שלה, שבסופו ייוולד אח או אחות קטנים לשני הבנים שלה - לוקה ומתאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully