וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתרגלת חזרה ללימודים: מייגן מרקל בלוק משיעור של"ח

מייגן מרקל והנסיך הארי ממשיכים לפזר טוב ברחבי אל איי ולתרום לילדים נזקקים רגע לפני שנפתחת שנת הלימודים במתכונת וירטואלית בארצות הברית. הדוכסית לשעבר המשיכה בקו הקז'ואלי והמטריד עם מכנסי חאקי וסניקרס של אדידס

מייגן מרקל מקריאה לבנה ארצ'י סיפור/אינסטגרם

עד השנה שעברה הייתה מייגן מרקל סמל לסטייל מלכותי עם נגיעה מדויקת של עממיות. בלי הדודתיות של קייט מידלטון, סגנון פשוט, נקי, קלאסי וסקסי במידה. המעבר לקליפורניה עם הנסיך הארי ובייבי ארצ'י עשה את שלו אבל קיבל תפנית שבהחלט לא ציפינו לה. היה מתבקש שמייגן מרקל, 39, תהפוך להיות 'קאלי גירל' טיפוסית עם מכנסי לולולמון, נעלי ספורט אופנתיות ותיק של מותג על כשהיא נתפסת ביציאה משיעור הפילאטיס השבועי שלה ובמקום זה קיבלנו את מרקל משיעור של"ח. לומר אם זה נהדר שהיא לא נפלה לקלישאה? לא בטוח, כי הלוקים האחרונים שמציגה מרקל, עם כל הרצון הטוב לעזור לחברה בימי הקורונה, משעממים עד מאוד. כולנו יודעות שהיא יכולה יותר טוב - הרבה יותר טוב.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

אז מה קיבלנו הפעם במרקל מהקיבוץ? מכנסי דגמ"ח קצרים בצבע חאקי, חולצה לבנה מכופתרת בגזרת אוברסייז של ויקטוריה בקהאם, סטן סמית' לבנות של אדידס וזיכרון מתוק לימים בהם הייתה מתהדרת בתכשיטי יוקרה - צמיד הברגים המפורסם של קרטייה הנקרא love bracelet. עוד צמיד מעודן של מוניקה ויינדר בזהב צהוב ומסיכת פנים בפסים של לבן ותכלת השייכת למותג רויאל ג'לי מניו יורק. ייתכן כי זה לוק קז'ואלי סביר לחלוטין בחום של אוגוסט והבעיה שלנו היא רק הגעגועים לימי הזוהר כדוכסית.

הארי ומרקל בשיתוף עם ארגון הצדקה baby2baby, איתו מייגן עובדת באופן צמוד במגוון פרויקטים, חילקו מצרכים למשפחות נזקקות לקראת החזרה לשנת הלימודים (גם אם במתכונת זום נכון לשעה זו) בדרום אל איי. השניים המשיכו בפעילות הציבורית שלהם, במדי ב' וללא הטייטל המלכותי וחילקו בגדים, מוצרי היגיינה ומזון לילדים.

עוד בוואלה!

קז'ואל, בלי טיפת מלכותיות: מייגן מרקל משוטטת בכובע קש

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully