וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינאלה מושלם לקיץ: השמלה שהכי שווה לכן לקנות בסייל

25.8.2020 / 7:30

התזמון הוא לא מקרי והסיבה שהשמלה הזו מקבלת במה רגע לפני סיום העונה היא בשל מחירה האטרקטיבי ממש בימים אלו. הפרחים שיעשו לכן שמח, המחשוף בגב והגזרה המחמיאה

רגע לפני שאתן נכנסות למוד סתוי ומתחילות בחיפוש אחר הבלייזר המושלם או חליפת הטרנינג הנכונה, רצינו לכוון את הזרקור לאחת השמלות היפות שנראו הקיץ. פרחים לנצח יהיו רלוונטים בעונה החמה אבל המותג הפריזאי הנהדר antik batik הביא את היציאה הכי מדויקת בקיץ האחרון.

שמלת לורט היא הכוכבת המדוברת עם שרוולים תפוחים בדיוק במידה, מחשוף ישר, אורך מקסי, כיווצים באיזור המותניים והיא מגיעה בגווני כחולים שונים מתכלת ועד טורקיז מעודן, בעוד ורסיה בגוונים חומים, חמרה עם נגיעות בלבן וגם בצהוב, ירוק וכתמתם.

כפי שניתן להבחין ברשתות החברתיות הצבע שכבש את ליבן של הפאשניסטות הוא זה עם שלל גווני הכחולים, כשכולן מקפידות לאבזר את ה'לורט' עם סנדלי קשירה, תיקי קש למיניהם ומשקפי שמש מגניבים בכדי למקסם את תחושת החופשה.

אבל היופי האמיתי בשמלה המשגעת של הקיץ טמון בגבה החשוף - קשירה במרכז שיוצרת מין מחשוף מעודן אשר מגיע עד לחלק התחתון של הגב ועוזר להשוויץ בשיזוף באופן לא מתאמץ. ולמה אנחנו בעצם מדברות על זה רק עכשיו? המחיר המלא של השמלה בשיא העונה עמד על 230 אירו וכעת צנח למחיר סופר אטרקטיבי בסייל סוף הקיץ - 92 אירו בלבד באתר המותג.

אופציה נוספת למי שלא מעוניינת להמתין למשלוחים מעבר לים, בוטיק תמרינדי ברמת השרון שמחזיק את אותה השמלה בדיוק. יכול להיות שחלקכן עדיין חושבות שמעל 300 שקלים לשמלה זה מחיר די מופרז, במיוחד בימים שכאלו, אבל אם כבר להשקיע בשמלת קיץ מנצחת, וכזו שלא תראו על כל אחת - הנה לכן.

למי שחושקת בעוד פריטים מעולים מבית המותג אנטיק בטיק עם אותו דפוס פרחוני תשמח לדעת שיש גם חולצות מכופתרות, חולצות בוהו עם קשירה באיזור החזה ופתח קטנטן, חולצות עם שרוולים תפוחים כמו השמלה וגם חצאיות מידי נהדרות, הכול בסייל מטורף של 60 אחוז הנחה.

עוד בוואלה!

שקט ושלווה: כובעי המצחייה החמים של הרגע

לכתבה המלאה
View this post on Instagram

?‍♂️

A post shared by TATIANA ALIDA DESIGN (@tatiana_alida) on

View this post on Instagram

love a good 70's-inspired print ?

A post shared by Sara Toufali (@saratoufali) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully