וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפוח לא נפל רחוק מהעץ: קייטי הולמס וסורי קרוז בעוד יום של שיק

24.8.2020 / 13:20

האימא והבת הכי שיקיות בניו יורק יצאו לעוד בוקר של סידורים כשהן לובשות לוקים דומים למדי - שמלות בגווני כחול-חום. כל אחת לקחה את זה לכיוון שלה ואיבזרה את זה אחרת - אבל שתיהן היו סופר טרנדיות. הנה הפרטים

אימג'בנק GettyImages

קייטי הולמס וסורי קרוז, ללא ספק האם והבת הכי שיקיות שיש כרגע בניו יורק, יצאו להן לבוקר של סידורים בלוקים דומים למדי. כידוע, התפוח לא נופל רחוק מהעץ, ואת חוש הסטייל המשובח של הולמס, קיבלה בתורשה בתה סורי בת ה-14.

אימא קייטי לבשה שמלת משבצות עם קפלים בקצוות, פלוס מסיכת פנים כחולה ומשקפי שמש שחורים גדולים עם זווית חתולית. למרות שהיא חובבת סניקרס ונעליים שטוחות, הפעם היא עלתה על עקבים ונעלה כפכפי עקב בצבע חום בהיר, שהם ללא ספק אחד מהטרנדים הבולטים של העונה. אפילו שציפינו לאיזה תיק מעצבים, הולמס העדיפה תיק בד כחול של חנות הספרים McNally Jackson שעולה 20 דולרים בלבד.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייטי הולמס. splash
עלתה על עקבים. קייטי הולמס/splash

ועכשיו למיני-פאשניסטה שאנחנו צופות לה גדולות בעשור הקרוב - סורי. בתם של קייטי וטום קרוז לבשה שמלת בוהו של אולה ג'ונסון שעולה 2,100 שקלים. בהחלט מחיר לא זול לפריט לבוש של נערה מתבגרת. מדובר בשמלת קומות פרחונית שסורי עצמה לבשה לפני שבועיים. אם אימא קייטי מעבירה לה ערכים של מחזור לוקים - אנחנו כבר מרוצות. לצד השמלה נעלה סורי סנדלי קשירה זהובות וטרנדיות של אולה ג'ונסון שעולות 800 שקלים, ענדה שתי שרשראות זהב ועטתה מסיכת פנים ורודה שסיפקה זריקת צבע מעניינת ללוק. בעוד שקייטי פיזרה את שיערה, סורי הלכה על צמה ילדותית ומתוקה, שתואמת את גילה והווייבים הנעריים. ואולם, האקססורי הכי בולט בלוק של סורי היה ללא ספק הסמארטפון שאותו אחזה ביד ולא עזבה. פייר? מובן לחלוטין.

עוד בוואלה! אופנה

שרירי בטן וטופ מושלם: קייטי הולמס חזרה לקרוע את רחובות מנהטן

לכתבה המלאה
קייטי הולמס. splash
התפוח לא נפל רחוק מהעץ. קייטי הולמס וסורי קרוז/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully