וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרירי בטן וטופ מושלם: קייטי הולמס חזרה לקרוע את רחובות מנהטן

השחקנית-פאשניסטה האהובה עלינו קייטי הולמס ממעטת לצאת מהבית בימי הקורונה, אבל כשזה כבר קורה - תסמכו על הפפראצי שיהיו שם לתעד את הסיבוב האופנתי. אז מאיפה חולצת הבטן המעולה שלה ואיך זה שהיא לעולם לא מפספסת?

אימג'בנק GettyImages

קייטי הולמס בת ה-41 ניצלה את מזג האוויר החם שהיה בסוף השבוע בדאון טאון מנהטן, ורגע לפני חגיגות יום העצמאות של ארצות הברית יצאה לסיבוב שופינג בעיר. נראה כי שיעורי הזום בזמן הסגר השתלמו במיוחד, והולמס חשפה שרירי בטן מרשימים בחולצה נהדרת.

הטופ המושלם של המעצבת אולה ג'ונסון בצבע חרדל עם רקמות פרחים בלבן ושרוולים תפוחים, היה בדיוק במינון למישהי שחושקת בחולצת בטן ולא מעוניינת להיראות כמו נערה מתלהבת. זה בעצם הסוד הגדול של הולמס - היא לעולם לא מגזימה, וגם כשהיא כבר משתוללת ובוחרת בפריט 'לא תואם גיל' זה תמיד בשילוב הנכון.

לעוד חדשות אופנתיות:
כריסי טיגן הסירה את השתלים והגולשים המומים
גוצ'י ליהקו דוגמנית בת 18 עם תסמונת דאון לקמפיין ביוטי חדש

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

עלות הטופ, מהקולקציה החדשה של ג'ונסון - 430 אירו, איתו לבשה השחקנית ג'ינס בהיר בגזרה גבוהה ומעט משוחררת עם נעליים שטוחות וקלאסיות, מין ורסיית נעלי בלט עם שרוכים. ללוק הקייצי הוסיפה הולמס את תיק ה-tote האהוב עליה של Khaite ניו יורק בצבע חום, העמיסה בשרשראות זהב, האחת עם תליון לב גדול, משקפי שמש מנומרים, גולגול מרושל ומסיכת בד שחורה עם עלים צבעוניים. מוכנות להיות קייטי פרה ופוסט קורונה.

עוד בוואלה!

תקוה גדעון מגלה את הסוד לליפסטיק האדום הלוהט שלה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully