וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסלנה רודינה: "בגיל 11 הוא ניסה להוריד לי את המכנסיים"

30.8.2020 / 7:45

רוסלנה רודינה מדגמנת ליין חדש של בגדי ספורט והלבשה תחתונה, לא חושבת שיש מקום לביקורת על נשים שמתפארות בגוף שלהן וחושפת אירועים קשים מהעבר שהפכו אותה לאישה שהיא כיום. חרדתית מהעלייה של בנה יאן לכיתה א', לא באובססיה על טבעת ואף מילה על אייל גולן. ריאיון

רוסלנה רודינה. שי יחזקאל,
אירועים קשים מהעבר, עצמאות כלכלית וליין חדש של בגדי ספורט ל-femina. רוסלנה רודינה בריאיון מיוחד/שי יחזקאל

ספטמבר הקרוב עבור רוסלנה רודינה יהיה מרגש במיוחד. היא תחגוג יום הולדת 32 בצל הקורונה במתכונת מצומצמת ("היום אי אפשר לדעת את מי לחבק"), ובנה יאן יעלה לכיתה א' ("אני קצת בחרדות"). את השטח היא הכינה היטב ודאגה לעבור כבר לפני שנה לשכונת שיכון ותיקים ברמת גן ממרכז העיר ולצוות ליאן מורה פרטית בכדי שיידע כבר לכתוב.

מורה פרטית לפני שמגיעים לבית ספר זה לא קצת מוגזם?
"זה הכול הקורונה. יאן היה המון בבית בלי מסגרת. הוא עולה מאוד צעיר לבית ספר, עדיין לא בן שש, אני חייבת לתת לו ביטחון. הוא צריך לדעת איך להחזיק עיפרון, מחברת, לכתוב קצת. אני באה מבית סובייטי, אצלי הכול צריך להיות מתוקתק, אם משרישים דברים מוקדם - זה יעבוד טוב יותר בהמשך. כל המעבר הזה ממרכז רמת גן לשיכון ותיקים זה בשבילו. עברנו לבית פרטי כשבית הספר מעבר לשדרה, הכול כאן קרוב, הוא לא צריך אוטובוסים ולא רציתי שהוא יטייל לי בהמשך בלב רמת גן. מבחינתי אנחנו כאן לעשור קדימה".

כמה את בלחץ מהכניסה שלו לבית הספר?
"מצד אחד זה מרגש בטירוף, מצד שני אני קצת בחרדות. את חושבת על ילדים ובית ספר, זו התנהלות אחרת. ילדים בימינו יכולים לעשות דברים מאוד לא נעימים. יאן הוא מאוד רגיש, ילד של בית, מופנם שיודע גם להעסיק את עצמו, לא מעניין אותו בלאגנים".

רוסלנה רודינה עם יאן גולן. אינסטגרם, צילום מסך
בחרדות לקראת כיתה א'. רוסלנה ויאן/צילום מסך, אינסטגרם

המעבר לבית פרטי עם בן הזוג הצמוד בשנים האחרונות, איתי פז, זה שהיא מעדיפה להשאיר הרחק מאור הזרקורים, הצריך מרודינה, דוגמנית ואימא במשרה מלאה, להתחבר לעולמות הלייף סטייל ועיצוב הבית, כשאובססיית הנעליים הישנה הוחלפה באהבה לריהוט, כריות וואזות. "בן הזוג שלי כבר לא יכול איתי יותר", היא צוחקת, "אני אחדד שאני לא משפצת, אני משדרגת. הוא אמר לי 'לכי תעבדי בזה כבר, למה צריך כל רגע לשנות את הבית?'. אני נהנית מזה, עיצבתי ליאן עכשיו חדר משחקים בקומה הראשונה וחדר השינה שלו בכלל חדר מהחלומות, מיטה זוגית והכול. הוא מסודר עד גיל 18".

ומה עם חדר ארונות בשבילך? בכל זאת, כל אישה צריכה.
"גם לזה אני דואגת. אני מאוד אוהבת שיש לי חדר ארונות. אני מדגמת את הבגדים שלי, ממיינת ותורמת. כל שלושה חודשים אני מביאה לבחורה שאני בקשר איתה מבית השנטי, או תורמת לנערות בסיכון. בדיוק עכשיו עשיתי סינון מטורף ונתתי המון שקיות".

אז את שופוהוליק.
"וואו, כן! יש לי פטיש רציני לבגדים, אני גם בתעשייה שהכול נגיש לי. אני לא מגיעה למצב שאני לובשת את הכול, העברתי עכשיו שקיות שלמות עם תגים עדיין וארבע קופסאות של נעליים עם 250 זוגות. אני מנסה להגיע לארון של בחורה ממוצעת פלוס ועכשיו זה קורה".

רוסלנה רודינה. שי יחזקאל,
"יש לי פטיש רציני לבגדים"/שי יחזקאל

בספירה החדשה לכמה זוגות נעליים הגעת?
"אני עומדת כרגע על מאה. פעם היו חמש מאות, זה קיצוני מאוד".

כל זה בגלל הקורונה?
"האמת שכן. כל המיון התחיל מהקורונה. בניתי לי לו"ז מסודר. יאן עשה פה כל היום שיעורים עם חוברות, עשיתי לנו גינה מהממת כי ממש לא יצאנו מהבית ובבגדים פשוט הבנתי שאני לא צריכה את כל זה. בזבזתי ים של כסף על מותגים. עכשיו אני בתקופת חיסכון, אני רוצה לקנות בית. מטרת העל היא תוך שנתיים בית משלי להשקעה. בהמשך בית עם איתי".

הובלת אותי לשם - אז מה עם טבעת?
"זה יקרה. מתי? אין לי מושג. מדברים על זה. אני ממש לא בחורה שבהיסטריה מחתונה. אני אקדים אותך ואגיד שגם על ילדים יש מחשבה, אבל הפעם אני עושה הכול מחושב. לא מתפרעת, לא נלחצת, כל דבר בזמנו. ילד זה אחריות, לא אומרים בוא נזרום, צריך לראות שיש פרטנר מדהים וזה מה שיש לי עכשיו. אני במקום הכי טוב בחיים שלי. כל מי שמכיר אותי באמת אומר שרואים כמה טוב לי, שאני פורחת ושמחה".

עוד בוואלה!

פינאלה מושלם לקיץ: השמלה שהכי שווה לכן לקנות בסייל

לכתבה המלאה
רוסלנה רודינה. שי יחזקאל,
לא לחוצת חתונה. רודינה בקמפיין לנז'רי לכלות של femina/שי יחזקאל

רודינה מעידה כי היא בנקודה הכי מספקת בחיים שלה ברמה האישית וכן גם ברמה המקצועית, שנים אחרי שנפרדה מהטייטל 'הצמודה של אייל גולן', היא מצליחה לשמר מותגים מובילים שחושקים בה כפרזנטורית. femina, מותג ההלבשה התחתונה איתו היא סוגרת כמעט שנה של פעילות, אשר משיק ליין של בגדי ספורט בימים אלו, עמד לפני מספר חודשים בשיאה של סערה תקשורתית. עדי הימלבלוי, הפרזנטורית הקודמת, בחרה שלא להצטלם לקמפיין החדש כי לא הרגישה בנוח לעמוד מול מצלמה בתחתונים וחזייה מספר חודשים לאחר הלידה, וסיון קליין, גם כן פרזנטורית של המותג בעברה, טענה בפוסט זועם כי איבדה את הקמפיין משום שסירבה להצטלם בחזייה ותחתונים בהיריון.

"עדי הימלבלוי החליטה שהיא לא מרגישה מספיק בנוח וזה לגמרי מקובל. אני הבטחתי לעצמי שביום שאני לא ארגיש בנוח לעמוד בהלבשה תחתונה ולהצטלם - לא אעשה את זה. כשזה התפוצץ היו הרבה רעשים, אבל אני ועדי בקשר מצוין עד היום והיא מהממת ברמות. כל אישה מחליטה על הגוף שלה".

רוסלנה רודינה. שי יחזקאל,
"כל אישה מחליטה על הגוף שלה"/שי יחזקאל

פרשת האונס המזעזעת באילת עדיין בכותרות ורודינה, דוגמנית מצליחה עם מעל 700 אלף עוקבים באינסטגרם, חושפת מקרים קשים מעברה שהדחיקה עד היום. הרבה מעבר להודעות הזימה שכולם יודעים שהיא מקבלת ברשתות החברתיות על בסיס יומי.

"האינסטגרם שלי עמוס בילדות שעוקבות אחריי. יש המון תגובות לא במקום של גברים מ'היי, יא כוסית!' ו'בואי איתי עכשיו לאיזה דרינק'. אני ישר עושה בלוק לאותו גבר. אני לא מעוניינת לתת לגיטימציה לדבר ככה. לדעתי יש לי יותר חסומים מעוקבים רק מהדבר הזה. כשאני רואה גברים ששולחים לי הודעות מגעילות גם בפרטי וגם בתגובות, אני ישר דואגת להוריד להם את הביטחון. שני מקרים שעברתי בילדות מלווים אותי לאורך כל הדרך. בגיל 11, כשגרתי בחדרה, חבר של אחי ניסה להוריד לי את המכנסיים כשהיינו בבית שנינו לבד, אחי לא היה באיזור. הוא היה בן 15 אותו נער, לא ידעתי אז מה נורמלי ומה לא. בהמשך גילינו על בחורה שהוא אנס והבנו שפשוט מדובר בחולה נפש".

את יצאת בנס.
"פשוט ככה. המקרה השני היה כשהייתי כבר בוגרת יותר, בת 15. עבדתי עם בחור בן 18 שהקפיץ אותי הביתה בסוף המשמרת. כשהגענו הביתה הוא התקרב אליי וניסה לכפות עצמו עליי בכוח. אמרתי לא, דחפתי אותו וברחתי. בחורה יכולה להתנשק איתך, אבל זה לא אומר שהיא רוצה לשכב איתך. לא זה לא! זה לא 'לא חושבת...'. המון נשים קופאות בסיטואציות האלה ואני לגמרי מבינה אותן. יש גברים שחושבים שה'לא' זה מין משחק מגניב כזה. מאז המקרה הזה כל גבר שלא מכבד אותי או פונה אליי בצורה לא לעניין אני דואגת שהוא לא יפנה אליי יותר".

למה לא דיברת על זה עד היום?
"אני חושבת שהדחקתי את זה. גם עכשיו כשאני מדברת על זה איתך, זה מרגיש לי כאילו אני מספרת סיפור של מישהי אחרת. לקחתי את זה כשיעור בחיים. יש לי כתם מזה, אבל זה נתן לי ביטחון בסופו של דבר. והנער ההוא, הוא קיבל את מה שמגיע לו, אל תדאגי".

רוסלנה רודינה, הפקה בלעדית לוואלה אופנה. שי כהן ארבל,
"בגיל 11 הוא ניסה להוריד לי את המכנסיים"/שי כהן ארבל

איך את מתמודדת עם הביקורות באינסטגרם? גברים עוברים את הגבול, אבל גם נשים לעיתים מגיבות בתוקפנות.
"יש לי מלא תמונות בביקיני ואני לא אתן שיעשו מזה פרובוקציה. אם אני העליתי את אותה תמונה ואני אימא לילד, אני אחראית. מי הוא הגבר או האישה שיבואו ויגידו לי אחרת או יטיפו לי מוסר? אני עושה מה שאני רוצה, זה החיים שלי".

על אף האינסטגרם הפעיל של רודינה שמחזק את שיתופי הפעולה המכניסים שלה עם לא מעט מותגים, גם היא נפגעה ממשבר הקורונה ואף נאלצה לבטל השתתפותה בתכנית יומית בכדי לא להגיע למצב שתיכנס לבידוד. "בקורונה הייתי ב'דוח היומי' והודעתי לרשת שאני לא מגיעה יותר לשידורים. לא רציתי שאני חלילה אכנס לבידוד ואז לא אוכל לקיים את שיתופי הפעולה עם המותגים הקבועים שלי. גם אני עדיין מחכה למענקים מהמדינה. ברוך השם הצלחתי לשמר ולסגור כמה פרויקטים בקורונה, אבל ברור שגם שברתי חסכונות".

היום אפשר לומר שאת מצליחה להתנהל לצד הקורונה?
"האמת שאני נפגשת רק עם חברים קרובים. זה לא אותו דבר עם מסיכה ואת לא יודעת את מי לחבק. זה מאבד את הכיף. אני לא אומרת להיסגר בבית, אבל זה עדיין לא מאחורינו ובחורף זה עוד יכה בנו. עדיף לשמור, זה לא שווה לשבת בבידוד הזה. אני מאוד מקפידה".

אם כבר בידוד - בתקופת הסגר פקדת את המקרר כל רגע או שדווקא נכנסת לכושר?
"אני כבר תקופה ארוכה בעניין של ספורט. משתדלת שלושה אימונים, בסוף קורה שיש שניים בגלל כל מיני אילוצים. אני מתמקדת באימוני כוח, כי אני ממש מנסה להעלות מסת שריר. כל החיים ההורים שלי ניסו לנתב אותי למקום של הספורט וזה פשוט לא עניין אותי. כשהייתי מספיק בוגרת פשוט אמרתי להם 'די, אני מעדיפה להיות פדלאה'. היום אני רואה שרק אימונים הביאו אותי לעלות במשקל ולהתחטב. הגנטיקה שלי באמת מאוד טובה. מצד אחד אני מתנפחת בקלות, מצד שני אם אני לא משמרת את הפעילות - תוך שבוע הכול יורד. היום אני שוקלת 49 קילו וזה השיא שלי. בהיריון עם יאן הגעתי ל-50, כשבדרך כלל המשקל שלי עמד על 42 קילו. זה נמוך מאוד, אני קטנה וצרה והייתי אוכלת מה שאני רוצה. לאחרונה שיניתי תזונה לפחות מטוגנים ועברתי לחזה עוף וחלבון נקי לא שומן".

אז עם האהבה לבגדים וספורט אפשר להניח שאת בעניין של סטים ממותגים.
"בטח. זה חלק גם מהחיבור לליין החדש של בגדי הספורט של femina. בחיים אני לא אשים סתם טי-שירט לאימון. אני מתכוננת לאימון כמו להופעה, אני מאוד משקיעה בסטים ובבגדי אימון יפים אבל במידה".

משמע חדל בזבוזים מיותרים ותיקים של מותגי על?
"תראי, לפני שביטלו לי צ'ק של עבודה בזמן הקורונה, הזמנתי תכשיט מאוד יקר, כמה עשרות אלפי שקלים. ביום שביטלו לי את הצ'ק ביקשתי ביטול עסקה. ענדתי את הטבעת הזו באיזה יום צילום וממש רציתי לרכוש אותה, אבל המעצבת הבינה אותי כשביטלתי. זה כמובן היה מהלך חכם. צריך לזכור שאם את לא תדאגי לעצמך - אף אחד לא ידאג לך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully