וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרשרת החיול מתחילה במלתחה: זו הבסטי החדשה של קורטני קרדשיאן

26.8.2020 / 7:36

אדיסון ריי, כוכבת טיקטוק ענקית עם עשרות מיליוני עוקבים ועוד מיליונים בחשבון הבנק, מבלה בזמן האחרון לא מעט עם קורטני קרדשיאן. פער גילים של 22 שנה ממש לא מרתיע אותן ולאחרונה הן הצטלמו בבגדי ים זהים. מה הלאה?

קורטני קרדשיאן בעירום (אינסטגרם)

בימים אלו אי אפשר לפספס את הבסטי החדשה של קורטני קרדשיאן - אדיסון ריי. לקהל הצעיר השם מוכר היטב. מדובר בכוכבת טיקטוק ענקית, בין הרווחיות ביותר ברשת החברתית המדוברת, עם קהל מעריצים של 57 מיליון עוקבים. אלא שבזמן האחרון הצעירה, בת 19 בסך הכל, מבלה יותר ויותר בקרבת האחות הגדולה לבית משפחת קרדשיאן, קורטני בת ה-41.

הקשר ביניהן התחיל כבר לפני כמה שבועות, אבל ביממה האחרונה - כאשר ראינו אותן מתלבשות אותו הדבר - נפל האסימון. אדיסון ריי הצעירה עוברת הסבה מקצועית לתפקיד הבסטי הרשמית. וכידוע, שרשרת החיול מתחילה במלתחה. ממש כמו שלקיילי ג'נר, האחות הצעירה במשפחה, יש את סטאסי שדואגת להתאמים איתה לוקים, כך גם אדיסון ריי עוברת הכשרה לתפקיד עבור קורטני. בשבוע האחרון כאמור הן בילו יחד בבריכה באחוזה בפאלם ספרינגס עם בגדי ים תואמים ומנצנצים של אוזרי. קורטני בביקיני כחול משגע ואדיסון בסגול.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

אבל אל תטעו, להיות חברה טובה של בת משפחת קרדשיאן זה בהחלט משהו שאפשר לייחל לו. הטייטל מביא איתו לא מעט הטבות כמו סיקור תקשורתי נרחב, מתנות אינסופיות ממותגים ובילויים ברמה גבוהה כמו ששמור לבנות ובני המשפחה שהצמיחה שתי מיליארדריות. נשים רבות ברחבי העולם היו חולמות להיכנס לתפקיד הנחשק וליהנות מאיכות חיים ברמה גבוהה עם טיולים ליעדים שווים, בגדי יוקרה ושלל פינוקים. אלא שלהיכנס לתפקיד הבסטי של אחת מבנות המשפחה אומר גם להתחיל להיות קרדשיאנית בעצמך.

עוד בוואלה! אופנה

מוגזמות בע"מ: קיילי ג'נר והבסטי לא עומדות להפסיק בקרוב

לכתבה המלאה

אז מי זו בדיוק אדיסון ריי שכבשה את לבה של קורטני? בדיוק כמו שאינסטגרם הצמיחה פאשניסטות ובלוגריות אופנה וסיפקה להן מקפצה בעזרת חשיפה בינלאומית - כך גם טיקטוק עשתה לרקדנים צעירים וכאלה שמשתפים סרטונים מצחיקים או מעניינים. אדיסון ריי אסטרלינג, במקור מלואיזיאנה, הורידה את טיקטוק ביולי 2019. היא לא תיארה לעצמה ששנה אחר כך היא תבלה בבריכה עם קורטני קרדשיאן.

מה שהפך אותה לאושיית טיקטוק מפורסמת היו בעיקר סרטוני ריקוד וסרטונים שהעלתה עם ההורים שלה. באוקטובר היא הגיעה למיליון עוקבים והתחילה לעשות תוכן ממומן, בין היתר לריבוק ולאמריקן איגל. עם ההצלחה הגיעה החתימה בסוכנות טאלנטים WME בניסיון לקדם קריירת משחק או מחול. לאחרונה גם החלה להקליט פודקאסט והשיקה מותג ביוטי משלה. מאז השיקה את המותג, היא לא מפסיקה לקדם אותו עם סרטוני ביוטי מוגזמים באינסטגרם, שם יש לה 26 מיליון עוקבים. לפי מגזין פורבס, אדיסון היא אושיית הטיקטוק המרוויחה ביותר בשנה החולפת כאשר ההכנסות שלה עומדות על כחמישה מיליון דולרים.

אז נכון, היא כנראה לא צריכה את קורטני כדי לחיות טוב, אבל זה לא מונע ממנה להפוך לבסטי שלה עם לוקים תואמים ובילויים משותפים. השתיים נראו יחד בכמה הזדמנויות - ותמיד הן לבושות זהה. בין היתר, הן היו במסעדה בלוקים שחורים תואמים, נתפסו בפפראצי עם פיג'מות מזכירות וצילמו יחד סרטונים לטיקטוק עם אותו האאוטפיט ממש. כמו שזה נראה כרגע, אדיסון צפויה לעבור שינוי. לא רק שהיא תחליף את המלתחה לפריטים שמזוהים עם הסטייל של בנות משפחת קרדשיאן, היא גם עשויה לעבור שינויים פיזיים שידמו אותה לסגנון הייחודי והמאפיין של האחיות. אנחנו לא מפנטזות, זה פשוט קרה לכל כך הרבה נשים לפניה שהיו על משבצת "הבסטי" או "הצמודה של". עם אופי וטעם אופנתי משלך לא מתקבלים להיות חברה של קרדשיאנ'ז.

אדיסון ריי אסטרלינג כוכבת טיקטוק. GettyImages
חמישה מיליון דולרים בשנה החולפת בזכות טיקטוק. אדיסון ריי/GettyImages
@addisonre

take 5 @kourtneykardashian

♬ original sound - paytiiii

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully