וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הג'אז: פוזת האינסטגרם המאריכה שכולן מאמצות

31.8.2020 / 7:00

היעדר התקהלויות בבירות אופנה הביאו את הדוגמניות והמשפיעניות למצוא את העמידה הנכונה שתוביל אותן לתמונת האינסטגרם המושלמת. אז תתחילו לתרגל - מרווח קל בין הרגליים, פסיעה קלה קדימה, טורסו לאחור והנה גבהתן בעוד כמה סנטימטרים. רוזי הנטינגטון וויטלי, מאחורייך

בלה חדיד בתצוגה של טום פורד בלוס אנג'לס/צילום: אינסטגרם בלה חדיד

בווידאו: בלה חדיד צועדת בתצוגה של טום פורד.

כל אישה יודעת שבגד יפה זה לא מספיק, הוא צריך גם להחמיא. וכשעוברים ליקום האינסטגרמי, בגד יפה ומחמיא זו רק ההתחלה, כי יש לקחת בחשבון גם הפקת תמונה מחמיאה. זו הסיבה שקטגוריית הפוזות לצילום היא עולם ומלואו עבור העוסקות במלאכה, ולא פעם אנחנו עדות לתופעות רשת הזויות כמו ה-OLS (סלפי רגל אחת), פוזת הבמבי וה-getting legy (ראו בתמונות).

כולן אגב, בדרך זו או אחרת, יוצרות מניפולציה מחמיאה. הפוזה הוויראלית הנוכחית היא פוזת עמידה המכונה 'רגלי ג'אז' - ובתיאור מילולי - מרווח קל בין הרגליים פלוס רגל אחת בפסיעה קלה קדימה, הגוף כולו באלכסון מינורי כשהאגן מוביל והטורסו נשען לאחור. השם ניתן לה בשל הדימיון לתנועת ריקוד שנתפסה לכאורה בצילום סטילס מול מראה. האפקט מייצר הארכה של הרגליים, הצרה של האגן והכי חשוב - נונשלנטיות אגבית.

View this post on Instagram

It's been a while...

A post shared by Rosie HW (@rosiehw) on

בניגוד לפוזת הברבי, שהיא די דומה יש לציין, שם הרגליים מתוחות כמו גם פלג הגוף העליון, והתוצאה - מתאמצת מידי. תופעה נוספת המזכירה את רגלי הג'אז היא הבייבי ג'ירף בעלת ניואנס של פסיעה קדימה. כן, מדובר בזוטות, אבל תודו שמדובר בהפוגה חביבה מהמינוס בבנק.

רוזי הנטינגטון וויטלי כבר מתרגלת את כל הג'אז הזה לא מעט זמן והיא לא היחידה. מה שקורה כעת ברשת הוא למעשה תנועה נוכחת יותר של הסיפור, לא מעט בזכות הקורונה והיעדר התקהלויות שמוציאות מהתמונה את צלמי הרחוב הנלהבים. האיט-גירלז מצידן מסתובבות פחות בבירות האופנה ונאלצות למצוא דרכים חדשות ומחמיאות לצילום ביתי מול המראה. בקיצור, כדאי שתתחילו לשייף את כישורי הריקוד שלכן - כך תשיגו תמונות מחמיאות ועל הדרך אולי תשרפו גם כמה קלוריות.

פוזת הברבי

עוד בוואלה!

פינאלה מושלם לקיץ: השמלה שהכי שווה לכן לקנות בסייל

לכתבה המלאה

פוזת גטינג לגי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully