וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אופנת גסטפו": הלוק של מלניה טראמפ שוב מעורר סערה

26.8.2020 / 11:00

הגברת הראשונה של ארצות הברית נאמה במהלך הוועידה הרפובליקנית כשהיא לובשת ז'קט צבאי של אלכסנדר מקווין וחצאית מידי תואמת בגוון ירוק זית. הרשת כמובן לא נשארה אדישה

בווידאו: מלניה טראמפ נואמת בוועידה הרפובליקנית/צילום: רויטרס

הגברת הראשונה של ארצות הברית, מלניה טראמפ, לא מפסיקה לעורר שערוריות סטייל עם הבחירות האופנתיות שלה. נראה שלא משנה מה היא תבחר ללבוש, לגולשים ברשת תמיד יהיה מה להגיד ולצופים יהיו פרשנויות לכוונות הנסתרות שלה. אז מה הסעיר הפעם את הגולשים? מדובר באאוטפיט שבחרה טראמפ ללבוש לנאום שנשאה במסגרת הוועידה הרפובליקנית.

הפירסט ליידי הגיעה לנאום בגן הוורדים של הבית הלבן בז'קט צבאי עם כיסים של אלכסנדר מקווין וחצאית מידי עם כפלים בגזרת עיפרון, שניהם בגוון ירוק זית. ברשת בחרו להשוות את המראה של טראמפ למדי צבא ולכנות את האאוטפיט: "לוק מלחמה". הדמיון של החצאית והז'קט למדים של נשים ששירתו בצבא בתקופת מלחמת העולם השנייה לא עבר חלק בגרונם של הצופים בנאום, שמיהרו ללכת ולהביע את דעתם על כך ברשת ובהחלט לא קשה לראות את הדימיון. מלבד העובדה שטראמפ לא צירפה כובע ולא בחרה במגפיים גבוהים או בנעליים סגורות, אלא העדיפה סטילטו דקיקים - יתר הלוק היה די דומה למדי צבא.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מלניה טראמפ הוועידה הרפובליקנית. GettyImages
רואים את הדמיון למדי צבא? מלניה טראמפ לובשת מקווין/GettyImages

על אף שטראמפ נראתה נהדר בלוק הצבאי, בטוויטר ובאינסטגרם לא חסכו בתגובות. "האם מלניה טראמפ ניסתה לאתגר את פידל קסטרו או אדולף היטלר?", כתבה אחת הגולשות. אחרת הגיבה: "זה קסטרו-קוטור", ושלישי כתב: "כך נראית אופנת גסטפו סתיו-חורף - וזה קצת מפחיד". אחרת סיכמה: "זה פשוט לא האאוטפיט הנכון ללבוש אם את לא רוצה שישוו אותך לפשיסטית או נאצית".

הז'קט של מקווין, אם בכל זאת למישהי יש חשק לרכוש אותו, נמכר בימים אלו בהנחה תמורת 1,500 דולר - במקום 2,500 דולר תחת השם: "מעיל צבאי". את הז'קט הזה לבשה בעבר הטופ מודל הצעירה קאיה גרבר, ואז, בניגוד להפעם - לא נרשמו תגובות או ביקורת בשל הבחירה. קאיה הלכה על הגרסה הסקסית של הבלייזר הצבאי, כאשר ציוותה לו חצאית מיני קצרצרה, פתחה את המחשוף קצת יותר לעומק ובחרה מגפיים גבוהים על עקבים. על אף שקאיה הלכה על מראה חשוף יותר, גם הלוק שלה עשוי להזכיר את המלתחה הצבאית. אז למה מלניה תחת מתקפה וקאיה לא? יש לנו רק מילה אחת להגיד - פוליטיקה.

עוד בוואלה! אופנה

תמיד בשיא: מלניה טראמפ מתלבשת נהדר גם ביום עצוב

לכתבה המלאה
מלניה טראמפ הוועידה הרפובליקנית. GettyImages
המעיל נמכר בהנחה תמורת 1,500 דולרים למעוניינות/GettyImages
מלניה טראמפ הוועידה הרפובליקנית. GettyImages
"כך נראית אופנת גסטפו סתיו-חורף". מלניה ודונלד טראמפ בנאום בוועידה הרפובליקנית/GettyImages
קאיה גרבר. splash
קאיה גרבר הלכה על הגרסה הסקסית של המעיל הצבאי/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully