וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה חוגגים יום הולדת: מצעד בגדי הים המשוגע של סופיה ריצ'י

27.8.2020 / 11:30

סופיה ריצ'י הגיעה לגיל 22 ולכבוד המאורע ארזה את כל החברות ושלל בגדי ים לחופשה במקסיקו. עם הנחיתה נפתח מסע שלם של ביקיני בשלל צבעים ודוגמאות - וכולם שייכים לאותו מותג. למה לא לעשות כסף כשאפשר?

סופיה ריצ'י/gettyimages

סופיה ריצ'י, "הבת של", "האקסית של" - אבל גם דוגמנית בפני עצמה, חגגה השבוע את יום הולדתה ה-22 במצעד מכובד מאוד של ביקיני. ברשתות החברתיות יש כבר מי שאומר שהיא מנסה להוציא את העיניים לאקס, סקוט דיסיק, שנפרדו לפני כחודשיים אחרי שלוש שנות זוגיות. ואולם, לא מן הנמנע שלסופיה ריצ'י יש פשוט מאגר גדול מאוד של בגדי ים שלא זכה לראות אור יום בקיץ הנוכחי בשל נסיבות כאלה ואחרות של מציאות, ולכן ברגע שהייתה לה הזדמנות לכך - היא קפצה עליה בלי לחשוב פעמיים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

View this post on Instagram

Sorry in advance for the spam

A post shared by Sofia Richie (@sofiarichie) on

ריצ'י המריאה לפני שלושה ימים עם חברות קרובות ומשפחה למקסיקו לחופשה חלומית של שמש וחגיגות יום הולדת. מהשניה בה נחתה בקאבו סאן לוקאס ועד רגע זה ממש היא החליפה לפחות חמישה בגדי ים והספירה עוד נמשכת. כולם שייכים למותג פרנקיס של מעצבת האופנה פרנצ'סקה איילו, שאיתו היא שיתפה פעולה בעבר. נראה שהיא קיבלה סטוק רציני מהמותג והחליטה למדוד את כולו בחופשה, או שמדובר בתוכן ממומן - ומי אמר שאסור לעבוד ביום הולדת? אאוטפיט הנחיתה שלה ביעד כלל ביקיני פרפרים ורדרד של פרנקיס, אליו היא צרפה כובע טמבל מגה טרנדי של המותג Lack of Color והפכה מטפחת ארוכה לחצאית בסגנון פראו. "סליחה מראש על הספאם", היא מזהירה - כי היא ידעה שזה הרגע שבו היא הזניקה מסע ביקיני מעורר קנאה.

עוד בוואלה! אופנה

שרשרת החיול מתחילה במלתחה: זו הבסטי החדשה של קורטני קרדשיאן

לכתבה המלאה

בערב הראשון שלה ביעד היא לבשה שמלה פרחונית של המותג prettylittlething - וזו הפעם הראשונה והאחרונה בינתיים שהיא לובשת בחופשת יום ההולדת שלה משהו שאינו בגד ים. המילה "ממומן" לצד התמונה חושפת שאכן גם ביום ההולדת שלה סופיה ריצ'י עושה כסף מפוסטים באינסטגרם וזה גם מסביר מדוע היא קטעה את רצף בגדי הים בשמלת קיץ קלילה עם שסע עמוק. עם זאת, כאמור, לא מן הנמנע שגם שורת הפוסטים בביקיני כרוכה בתשלום שנכנס היישר לכיסה של כלת השמחה, אבל אנחנו כמובן לא נפתח עיניים על הפרנסה שלה.

אז נגמרה ההפוגה - וחוזרים לביקיני. בגד הים השני ברשימה, גם הוא של פרנקיס כמובן, והפעם מדובר בביקיני זרחני בגוונים של ירוק וצהוב ניאון. את הביקיני הזה לבשה ריצ'י כשיצאה לשייט פוטוגני במיוחד על יאכטה. בסיבוב על החוף נראתה בעוד ביקיני של המותג, הפעם בגוונים של כתום-ורוד. אותו היא אומנם לא תיעדה והעלתה לאינסטגרם שלה, אבל מזל שהיו מספיק צלמי פפראצי בחוף.

זה לא נגמר שם. ביקיני נוסף ברשימה הוא כזה עם פרינט קלאסי של שקיעה ורודה-סגולה ועצי דקל. אם יש פרינט שנחוץ בחופשה - הרי שמדובר בפרינט הזה. יש לו ניחוח ניינטיזי שמזכיר את הלונגים שהיו תולים אז בעשור ההוא על קירות בחדרים של מתבגרים. למעשה, ניחוחות נוסטלגיים זה כל מה שצריך בתקופה הזו. והנה הגענו לאחרון ברשימה, החזקתם מעמד? אחרי כל הפרינטים והצבעים הזרחניים, בגד הים האחרון - בינתיים לפחות - הוא בגזרת וואן שולדר ובצבע בז' ניודי רגוע ושקט. בגדי הים של פרנקיס שלבשה ריצ'י עולים בין 300 ל-350 שקלים לכל חלק ואם חשקה נפשכן - יש גם משלוחים לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully