וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקיפות קטלנית: בלה חדיד בבגד גוף מאתגר במיוחד

30.8.2020 / 14:30

הטופ מודל העסוקה מבלה בימים אלו בניו יורק, שם היא מתכוננת לטקס ה-VMA. אל החזרות היא הגיעה לבושה בבגף גוף בלתי אפשרי שכולל בד שקוף, גזרה מסקרנת ופס שחור אחד שמסתיר את כל מה שכבר ראינו בעבר

AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

בלה חדיד מאתגרת את עצמה בכל פעם מחדש בבחירות האופנתיות שלה. נראה שהיא מעדיפה את הבגדים שלה כמה שיותר מוזרים ולא לבישים, ואם לומר את האמת - כאלה שיכולים להיראות נורמלי רק על טופמודלס במידותיה ועם האטטיוד שלה. חדיד מבלה בימים אלו בניו יורק, מתכוננת ללידת אחותה הגדולה ג'יג'י. בסוף השבוע היא הגיעה לחזרות לקראת טקס VMA של MTV שצפוי להתקיים הלילה - והלוק שלבשה אילץ אותנו להתעכב עליו.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

בלה חדיד. splash
חייבות להתעכב על הלוק הזה. בלה חדיד/splash

חדיד לבשה בגד גוף של המעצבת האלבנית ננסי דוג'קה שבאמת מאתגר ללבישה - גם מבחינת הבד וגם מבחינת הגזרה. מדובר בבגד גוף עשוי בד חום-שחור שקוף בעוצמות שונות, עם שרוולים בגזרת אוף שולדרס, כתפיות דקות ורצועה אחת שחורה שמסתירה את הפטמות. לא משהו שלא ראינו בעבר אצל בלה, כן?

חדיד ציוותה לבגד הגוף, שעלותו 620 דולר, מכנסיים מחויטים של המעצבת בגזרה אלגנטית שעולים כמעט 900 דולר ונעלה סנדלי עקב בצבע שחור עם גורמט זהב של by far שעולים 500 דולר. בגזרת האקססוריז נרשמו עגילי חישוק ובידה אחזה הדוגמנית מסיכת פנים שחורה אותה הניחה קרוב לפה ולאף ברגע שהגיעו הצלמים. מישהו צריך להסביר לה שהדרך הנכונה לעטות מסיכת פנים היא להניח את הגומי מאחורי האוזניים.

עוד בוואלה! אופנה

מי לבשה חולצה הזויה יותר - בלה חדיד או דואה ליפה?

לכתבה המלאה
בלה חדיד. splash
לא ככה חובשים מסיכות פנים. בלה חדיד/splash

השבוע האחרון היה מוצלח במיוחד עבור בלה חדיד. בזמן שאחותה חשפה תמונות היריון עוצרות נשימה שהסעירו את התעשייה, היא לא נשארה חייבת וחשפה שני פרויקטים בכיכובה: האחד הוא שער גיליון ספטמבר של מגזין ווג איטליה, שאליו הצטלמה יחד עם עוד 99 אנשים לפרויקט שנקרא: "100 אנשים. 100 סיפורים. 100 שערים". פרויקט נוסף הוא קמפיין התיקים החדש של ברברי. אל אלו אפשר להוסיף עוד פרויקטים שראו אור בחודש האחרון כמו הפקות למגזינים ווג בריטי ו-i_d, קמפיין של בולגרי וקמפיין של מייקל קורס. קורונה שמורונה - בלה חדיד לא מפסיקה לעבוד.

  • עוד באותו נושא:
  • בלה חדיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully