וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנות ראשונות לסתיו: הסניקרס שיעשו לכן את העונה

2.9.2020 / 14:30

ניו באלאנס, המותג האמריקני ששם דגש על נוחות מקסימלית, עושה זאת שוב ומביא יציאת סטייל מגניבה בדגם חדש המשלב עיצוב עתידני-מודרני במגוון שילובי צבעים מטריפים

מערכת וואלה!

בווידאו: מחאה נגד טראמפ בשריפת נעלי ניו באלאנס.

נעלי הספורט של המותג האמריקני הוותיק ניו באלאנס רושמות סטטוס רלוונטי כבר כמה שנים ברצף. לא עניין של מה בכך עבור מוצר המזוהה מתחילת דרכו עם מיקוד בנוחות ותמיכה בכף הרגל על מנת להקל על כאבי רגליים, אחד הנושאים הפופולריים בגיל השלישי. נכון שעם השנים הם הצליחו לסגל לעצמם דומיננטיות גם בענף הריצה וסוגי ספורט שונים, אך מלבד הבלחות סטייל חביבות פה ושם, כמו למשל נגיעות צבע זרחניות, בפן העיצובי הם לא ממש הרפו אחיזה מהסגנון השמרני-אפרורי.

אין ספק שסצינת ה'דאד סניקרס' תרמה רבות לעניין בדגמים של הלייבל כמו גם תנועת ה'נורמקור' - גישה אופנתית מינימליסטית חפה מייחוד ואנטי-בולטות. אבל לאחרונה נראה שהתדמית מקבלת תפנית עם דגם 327, שהושק במאי האחרון ולאחרונה מסמן נוכחות ויראלית חזקה ברשת. הניו-באלאנס 327 מתהדרות בעיצוב עתידני-מודרני ומוצעות במגוון שילובי צבעים מטריפים, כשהמראה הכללי שלהן הוא הכי לא 'ניו-באלאנסי'. הלוק - סוליה צ'אנקית בחיתוך חדשני וגפה בגזרה אווירודינמית המשלבת מיקס של ניילון וחיתוכי זמש שמתחברים בצד הנעל ללוגו N במתכונת אוברסייזית.

אלמנט נוסף שחותם את עניין הסטייל נמצא בחלקה התחתון של הסוליה בדמות שכבת גומי משוננת המתחילה בקרסול ומסתיימת באיזור הבהונות. דווקא ההשראה ל-327 מגיעה מארכיון המותג ומקורה בנעלי ריצה מהסבנטיז בשילוב מוטיבים מהדגמים המוצלחים 320, 99 ו-355. כך שהתוצאה הסופית משדרת פוטוריסטיות עם קורטוב רטרו.

עוד בוסט שהרים את הדיבור על הדגם בשבועות האחרונים הגיע באדיבות ההשקה של גרסת אקו-פרנדלי העשויה בצבעוניות המקורית של חומרי הגלם, הווה אומר ניילון בגוון חמאה וזמש תכלת בהיר על גבול האפור. העלות ברשת נעה בין 65$ ל-200$, תלוי בצבעוניות, כשאפקט ה'סולד-אאוט' מככב ב-ebay עם מחירים המטפסים עד ל-1,600$ עבור נעליים - תחזיקו חזק - משומשות!

מטעם היבואן הרשמי של ניו באלאנס בארץ נמסר שהדגם זמין כרגע בצבעים שחור וכחול וניתן להשיגו ברשת פוט לוקר, בחנויות המותג (ראשון לציון וקריית אתא) ובאתר, ולמי שיש קצת סבלנות - בנובמבר ינחת פה משלוח חדש וצבעוני יותר (569 שקלים).

עוד בוואלה!

כל הג'אז: פוזת האינסטגרם המאריכה שכולן מאמצות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully