וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיפה השמלה הסקסית שלבשה שירי מ"חתונה ממבט ראשון"?

נועה קירל השיקה עונה חדשה בטופ יוקרתי ובלייזר שחור שלא התממשק עם הלחות של אוגוסט, ניבר מדר סובבה ראשים באירוע יוקרתי בחו"ל, אירית רחמים השתוללה עם שמלת מקסי ירוקה ויוצאת הריאליטי שירי קופפרברג לבשה את הפריט הנכון של הקיץ

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: נועה לוי

באופטימיות זהירה שכזו אנחנו מתחילות להפנים כי אירועי הביצה באמת חוזרים למסלולם. בארצנו הקטנטונת בטפטופים מתונים, אך מעבר לים כבר מצליחים להרים הפקות כדוגמת ה-VMA וטקס התרמה של Unicef כשהאורחים אפילו לא מחויבים לעטות מסיכה. אמריקה! אז השבוע השיקה נועה קירל עונה חדשה של הסדרה בכיכובה, ניבר מדר כבר על עלתה על מטוס ונראתה משגע באירוע שטיח אדום, היזמית הצעירה אלין כהן השיקה בן זוג עם קריצה לליין הליפסטיקים שלה ושירי קופפרברג דפקה הופעה בשמלה הנכונה של הקיץ.

נועה קירל

כוכבת הפופ הכי גדולה בישראל נועה קירל השיקה עונה שנייה ל"כפולה", הסדרה בכיכובה, כשהיא לבושה בחליפת מכנסיים שחורה (עם בלייזר ארוך!) בחום של אוגוסט וטופ של ברברי. אם הסתדרת עם הלחות והבלייזר - אנחנו מורידות בפנייך את הכובע. לגבי הנעליים? לא נסלח כל כך בקלות.

נועה קירל. רפאל שחרי,
טופ של ברברי, בלייזר שחור לאמיצות בלחות של אוגוסט. נועה קירל/רפאל שחרי

שרונה מרלין

יוצאת הריאליטי חגגה את מסיבת האירוסין שלה עם אירוח מוקפד של המותג לעיצוב הבית H&M home כשהיא כולה אחראית על הפרטים הקטנים באירוע האינטימי. לארוחת הערב המפונפנת לבשה חליפה לבנה עם בלייזר בכפתור כפול כשמתחתיו גופיית סאטן בעיטור תחרה ומכנסיים מתרחבים של ג'וליבה הריטג' ל-H&M, שרשראות זהובות, סנדלים מפקטורי 54 ופן אקסטרה מדויק. אהבנו.

שרונה מרלין. חגי מיכאלי,
חושקות בחליפה, עפות על השיער. שרונה מרלין/חגי מיכאלי

שירי קופפרברג

עוד הגיעה לאירוע המרגש, חברתה לתכנית "חתונה ממבט ראשון" - שירי קופפרברג. יוצאת הריאליטי לבשה שמלת מידי מצוינת של H&M עם קאט טרנדי בצווארון בעלות של 159 שקלים בלבד, סנדלי קשירה שחורים מזארוש ובאלאנס יוקרתי עם תיק מעטפה של לואי ויטון.

שירי קופפרברג. חגי מיכאלי,
סקסית, פשוטה ומדויקת. שירי קופפרברג/חגי מיכאלי

ניבר מדר

הדוגמנית המקומית מגשימה לכולנו חלום וכבר פוקדת שטיחים אדומים באירועים יוקרתיים מעבר לים. מדר הגיעה לאירוע ההתרמה השנתי של Unicef בקאפרי שבאיטליה בשמלת כתף אחת של מיסוני, סנדלי קשירה כסופים של סן לורן ותכשיטים של פדני. מושלמת דוט קום.

ניבר מדר. GettyImages
כמו תמיד - עושה לנו כבוד מעבר לים. ניבר מדר/GettyImages

אלין כהן

על הרגע המרגש שבו אלין כהן השיקה את בן הזוג החדש שלה תוכלו לקרוא במדורי הרכילות, אך את הפרשנות על השמלה הקצרה ואפליקציית השפתיים שעליה תוכלו לקבל כאן בשמחה. כן, הבנו את הקשר לליין הליפסטיקים, כן, ראינו את המסיכה התואמת, לא, זה לא מגניב! אם זה עוזר - הסנדלים נחמדים.

אלין כהן. אור גפן,
כשההשקה הולכת צעד אחד רחוק מידי. אלין כהן/אור גפן

עוד בוואלה!

הסקסית, המוגזמת וזו שהתפזרה: הכוכבות הישראליות סוף סוף חזרו להתלבש

לכתבה המלאה

אירית רחמים

אירית רחמים היא אישה שיודעת למקסם כל אירוע. לא תתפסו אותה בג'ינס וטי-שירט, אצלה כל התקהלות גובלת ברד קרפט ולכן גם הפעם, למסיבת יום הולדתה ה-19 של אלין כהן, הגיעה בשמלת מקסי ירוקה עם קשירה בגב, איפור שיער מהז'ורנלים ותיק האוכף של דיור.

אירית רחמים. אור גפן,
מישהו אמר אירוע? אירית רחמים בוויב רד קרפט/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully