וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוצצת, ממוחזרת, מדויקת: קייט בלאנשט הדהימה את כולם על השטיח האדום בוונציה

3.9.2020 / 10:40

פסטיבל הסרטים בוונציה נפתח בגאלה נוצצת שמסמלת רשמית את החזרה לשגרה. קייט בלאנשט, שהחליטה ללבוש לפסטיבל רק בגדים ממוחזרים, דייקה בשני לוקים מוצלחים וגם טילדה סווינטון שיחקה אותה. הנה כל מה שהיה שם

בווידאו: תעלות ונציה הנקיות בזמן סגר הקורונה/צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

החיים מתחילים לחזור לסדרם - וזה רשמי. הקורונה אמנם עוד לא נעלמה ובמדינות רבות היא עדיין גובה קורבנות, אבל ההבנה שצריך לחיות לצד המגפה הובילה לכך שבישראל ובעולם כבר התקיימו לא מעט אירועים נוצצים, השקות וטקסים. ואולם, אתמול עלינו מדרגה עם פתיחתו של פסטיבל הסרטים בוונציה, אחד האירועים הכי זוהרים שמתקיימים מדי שנה.

אמש (רביעי), בגאלה חגיגית, נפתחו עשרה ימים של פסטיבל. הנוכחות, כמצופה וביחס לשנים קודמות, הייתה דלה. בעוד שאנחנו רגילות לכך שמדובר בשטיח אדום מאוד מבוקש וששורה ארוכה של כוכבים וכוכבות איי-ליסט ממדינות שונות בעולם מגיעים ומראים בו נוכחות, השנה הרשימה הייתה מצומצמת. אבל אנחנו לא נהיה "גרידיות", ולכן התענגנו והערכנו כל אורחת שזיהינו.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייט בלאנשט. GettyImages
באה למחזר. קייט בלאנשט לובשת ארמני/GettyImages

הראשונה שגרמה ללב שלנו לפעום בעוצמה מהתרגשות הייתה קייט בלאנשט. השחקנית הגיעה לוונציה וכבר נקלטה בעדשת מצלמות הפפראצי. טרם הגעתה לפסטיבל הצהירה כי היא תלבש רק בגדים ממוחזרים. "אני עובדת רק עם מה שיש לי בארון. זו ההזדמנות להסיר את קורי העכביש ולראות מה כבר יש לי. וזה כיף. בכל פעם שאת לובשת משהו שלבשת בעבר - זה מזכיר לך את הפעם הקודמת שלבשת את הבגד הזה". בכך היא מזכירה לנו שהסטייל שלה תמיד היה מדויק והבחירות האופנתיות שלה לפסטיבל, שכבר נלבשו על ידה בעבר, עומדות במבחן הזמן ועדיין נראות עליה מעולה.

הלוק שבחרה ללבוש להגעה לוונציה, רגע לפני ההתארגנות לערב הנוצץ, היה בניחוח איטלקי מושלם - מכנסיים מחויטים בצבע לבן עם חולצה מכופתרת תואמת של ג'ורג'יו ארמני, לצד בלייזר שחור וינטג' של ארמני וצעיף שחור שבקלות הופך להיות מסיכת פנים. ההפתעה הגיעה בגזרת התיק של ולנטינו שיכול להכיל את כל מה שצריך ליום של נחיתה ביעד חדש, ועדיין לשדר שיק מושלם.

עוד בוואלה! אופנה

שיק ואג'נדה: זו האישה מאחורי שבוע האופנה המוצלח בקופנהגן

לכתבה המלאה
קייט בלאנשט. GettyImages
נוצצת. קייט בלאנשט לובשת אסטבן קורטזר על השטיח האדום בוונציה/GettyImages

את פלטת הצבעים המינימליסטית הזו שחזרה בלאנשט גם בערב, כאשר בחרה ללבוש שמלה נוצצת בכחול נייבי עם נגיעות בצבע לבן, בעצת הסטייליסטית הצמודה אליזבת סטיוארט. מדובר בשמלה של המעצב אסטבן קורטזר עם שרוולים רחבים בסגנון שכמייה וחיתוכים בגב, אותה היא כבר לבשה לפרמיירה בלונדון ב-2015. לשמלה הוסיפה בלאנשט נעלי עקב קלאסיות בצבע שחור, שרשרת זהובה וטבעות עוצמתיות של המותג האיטלקי pomellato.

למקרה שתהיתם מה בדבר מסיכת הפנים, אז בלאנשט מאוד ממושמעת להנחיות והקפידה להסתובב על השטיח האדום עם מסיכה כירורגית כחולה, שהורידה לצורך צילומים ואחזה בידה בנונשלנטיות כאילו היא אוחזת במיני בג יוקרתי. ואם לא די במחזורים, את השמלה הוצצת החליטה קייט כי היא תורמת למכירה פומבית בוונציה בסוף החודש כשכל ההכנסות הממכירה יועברו לארגוני צדקה. עוד סיבה קטנה למה אנחנו כל כך אוהבות אותה.

קייט בלאנשט. GettyImages
מקפידה על מסיכת פנים/GettyImages
קייט בלאנשט. GettyImages
חיתוכים בגב ושרוולי שכמייה. בלאנשט בשמלה ממוחזרת ומדויקת/GettyImages
קייט בלאנשט. GettyImages
הזמן לא משפיעה עליה/GettyImages

יחד עם בלאנשט נחתה בוונציה לטובת הפסטיבל גם השחקנית טילדה סווינטון שגילתה נאמנות לשאנל בשני לוקים של בית האופנה - גם ביום הנחיתה וההגעה ליעד וגם בערב הגאלה. בבוקר היא הלכה על מעיל טרנץ' חום, כזה שממש נרצה במלתחה שלנו לקראת הסתיו, פלוס תיק של בית האופנה הצרפתי בגוון תואם, מכנסי ויניל שחורים ועקבים בצבע אדום מבריק. על הפנים עטתה מסיכה לבנה, כיאה לתקופה.

את הגלאם היא כמובן שמרה לשטיח האדום, שם לבשה טוטאל לוק שאנל שכולל חצאית קומות שחורה עם חולצה לבנה בעלת כיווצים וצווארון דומיננטי. כמחווה כנראה לקרנבל המסיכות בוונציה, שבוטל השנה בגלל הקורונה, אחזה השחקנית בידה מסיכה שעוצבה עבורה במיוחד על ידי ג'יימס מארי. לזכר ימים שמחים ונטולי מגיפה.

טילדה סווינטון. GettyImages
את המעיל הזה של שאנל נרצה בארון. טילדה סווינטון מגיעה לוונציה/GettyImages
טילדה סווינטון. GettyImages
מגלה נאמנות לשאנל. טילדה סווינטון עם מסיכת פנים קצת אחרת/GettyImages

אל השתיים הצטרפה על השטיח האדום גם דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט טיילור היל, בשמלת קאט-אאוט עם חיתוכים באזור החזה של המותג אטרו. שמלה בפרינט פייזלי, שכבר לפני כחודש אמרנו לכן שהוא חוזר להיות מגה טרנדי. היל אבזרה את השמלה בסט תכשיטים של שופארד עם שרשרת סטייטמנט גדולה במיוחד, צמיד ועגילים תואמים. כאמור, מדובר רק בערב הפתיחה של הפסטיבל ולפנינו עוד 10 ימים שלמים של אירועים. לגמרי מחכות לראות איזו עוד הפתעות צפויות לנו.

טיילור היל. GettyImages
שמלת פייזלי של אטרו ותכשיטים של שופארד. טיילור היל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully