וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיה שיפר, הסופר מודל האגדית שלא זזה בלי הג'ינסים שלה

תאמינו או לא, מסתבר שלמי שנחשבת לאחת מ"ששת הגדולות" של עולם האופנה, יש מה ללמד אותנו על הפריט החרוש שיש לכולנו בארון. מבט מהיר באינסטוש של שיפר, שחגגה 50 לא מזמן, יגלה לנו שבין ערימות השאנל, הדולצ'ה והוולנטינו, מסתתרת אשפית בייסיק שלובשת ג'ינס לכל אירוע

אתר רשמי

אם יש משהו שאי אפשר להתכחש אליו הוא שקלאודיה שיפר אוהבת ג'ינסים. רפרוף מהיר בחשבון האינסטגרם של הסופרמודל בדימוס (אך עדיין מהעסוקות בשוק), מעלה אינספור תמונות שלה בזוג ג'ינס ממותגים שונים - פריים, ולנטינו, איזבל מארה, דולצ'ה וגבאנה ועוד, כשלכולם מצוותת חולצת טריקו פשוטה ופלטפורמת אספרדיל.

קצת מוזר לחשוב על מכנסי הג'ינס, סמל הבייסיק עלי אדמות, כחברה הטוב ביותר של אחת מ"ששת הגדולות" שעולם האופנה הנפיק (לצד קייט מוס, לינדה אוונג'ליסטה, סינדי קרופורד, נעמי קמפבל וקריסטי טרלינגטון). מאחורי שיפר קריירה ארוכת שנים שהחלה עוד בתחילת שנות ה-80, במהלכה התהלכה על מסלולי הקוטור הנחשבים ביותר והופיעה על למעלה מאלף (!) שערי מגזינים. אך אולי דווקא מי שצולמה באינספור הפקות אופנה לאורך השנים, כשעל גופה אאוטפיטים שונים, יצירתיים, המציתים את הדמיון, יהיה משהו ללמד אותנו על פשטות.

הג'ינס שיחק תפקיד מפתח בקריירה של היפהפייה הגרמנייה עוד מההתחלה. בשנת 1989, שנתיים לאחר שהתגלתה בגיל 17 במועדון בעיר דיסלדורף, היא כיכבה בקמפיין הג'ינס המיתולוגי של גס, שהביא אותה לקדמת הבמה הבינלאומית.

בשבוע שעבר חגגה הסופר מודל יום הולדת חמישים, ובריאיון למגזין הרשת "פייג' סיקס", סיפרה על האופן בו מכנסי הג'ינס ליוו אותה בתחנות בחייה. "כשגדלתי, הלוקים היו מאוד אייטיזים. ג'ינס גזרה גבוהה בשטיפה אפורה של צ'יפי, סוודרים אוברסייז של פיורוצ'י, צלליות כחולות והמון ספריי לשיער". אולם, בימים אלה היא דובקת דווקא בזוג ג'ינס קלאסיים, המרגישים לה לדבריה, "חסרי מאמץ", אך בו בזמן "עוברים איתי מפיזורים לבתי הספר, לפגישה ואז לארוחת ערב עם חברים".

עוד בוואלה!

קלאודיה שיפר: "היה לי מאבטח לחזייה ולתחתונים"

לכתבה המלאה

לרגל העשור השישי לחייה, שיתפה שיפר פעולה עם מותג הג'ינס האהוב עליה ועל כלל הסלבס - "פריים", ועיצבה עמם שני זוגות ג'ינס במהדורה מוגבלת, האחד בייסיק בשטיפה בהירה והשני פדלפון שחור בגזרה גבוהה. 10% מההכנסות על הג'ינסים הללו, שמחירם קצת יותר מ-200 דולר, יועברו לארגון הילדים של האו"ם, יוניצ"ף, עבורו שיפר משמשת כשגרירה.

"המדים היומיומיים שלי", כך הגדירה אותם, "נוטים להתבסס על צבעי הג'ינס על כל גווניו, ולכן אני לובשת ג'ינס של פריים כבר שנים. אני נרגשת מכך שאריק וג'נס (טורסטנסון וגרד, בהתאמה - מייסדי המותג), החליטו להוציא ליום הולדתי מהדורה מוגבלת של שניים מהסגנונות האהובים עליי".

אך לקלאודיה, חובבת הבוהו שיק והדנים, יש דבר מה חשוב יותר ללמד אותנו. "אני מאמינה שצריך לחגוג ולהעריך את הגיל. יש סיבה שיש לנו עוגות ומסיבות בימי ההולדת שלנו, ואני מרגישה אותו דבר לגבי זה מדי שנה". לדבריה, המטרה שלה היא לא להיראות או להרגיש צעירה יותר עם השנים, "אני מאמצת את העכשיו. אם את שמחה ובריאה, השאר יגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully