וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב 'סולד אאוט'? גילינו מאיפה האוברול הנהדר של גל גדות

גל גדות הצטלמה לפרסומת חדשה למותג הביוטי האהוב עליה באוברול מעולה של מותג מקומי. אז מהיכן תוכלו לרכוש וכמה זה יעלה לכן? ספוילר - יש סייל סוף עונה

השקה מלכות/רפי דלויה

הוונדר וומן האהובה עלינו שוהה כבר מספר שבועות בישראל, נהנית מזמן איכות עם הבסטיז (רותם סלע ושות') והמשפחה בעוד בארצות הברית עדיין לא חזרו למסגרת החינוכית ומצטלמת לפרויקטים מקומיים. כשהיא משלבת ביזנס אנד פלז'ר הצטלמה בסוף השבוע גל גדות לפרסומת חדשה לרבלון, משם העלתה תמונה משגעת בה היא נראית עם חולצה מכופתרת בצבע קאמל, אסוף מהודק וגבות מלאות ומסורקות מעלה באופן די מעורר קנאה. ובכן, אותו חלק עליון נהדר של גדות התברר כאוברול משובח של מותג מקומי שבימים אלו גם נמכר בהנחה שווה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

בנות tres, למי שלא מכירה, שלוש נשים חזקות מאחורי המותג התל אביבי המצליח ששם דגש על איכות עם פריטי בייסיק מעולים וניחוח פריזאי, אמונות על אותו אוברול מצוין שבקרוב יהפוך 'סולד אאוט' תודות לגדות. האוברול, בעל שרוולי 3/4, עם שני כיסים בחלק העליון, עוד שניים בצידי המותניים, ובעל חגורה תואמת מוצע כרגע במחיר של 578.50 שקלים במקום 890 שקלים, סייל סוף עונה, ומגיע גם בצבע שחור ובאופציה קצרה למי שעדיין מחפשת פיס חרישות על-זמני לקיץ.

גדות, 33, ידועה כבר כאחת שאוהבת ללבוש אופנה מקומית וגם בשבוע שעבר הגיעה לפרימיירה של הסדרה "מלכות" בהוט עם ז'קט אורגנזה ומכנסי גומי בגזרה גבוהה של המותג oma השייך לחברתה הטובה מיטל ויינברג אדר וסנדלים של גריק סנדלס, מותג מקומי גם כן, המיוצר ביוון.

טרס. יח"צ,
האוברול של טרס - 578.50 שקלים במקום 890/יח"צ

עוד בוואלה!

הסקסית, המוגזמת וזו שהתפזרה: הכוכבות הישראליות סוף סוף חזרו להתלבש

לכתבה המלאה
גל גדות השקה מלכות HOT. רפי דלויה, HOT,
מפרגנת לחברה הטובה. גל גדות בחליפת אורגנזה של oma/רפי דלויה, HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully