וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלוגרית המצליחה מציגה סטייל הריוני מטריף

7.9.2020 / 6:15

הבלוגרית המוכרת מגרמניה ויקטוריה ראדר השיקה היריון שלישי במפתיע באינסטגרם לפני מספר שבועות, מה שהוביל לכמה לוקים נהדרים המחמיאים לבטן המתפתחת. שלל בגדי ים, אקססוריז משגעים והקראש הגדול של ראדר - שמלות של מעצבת ישראלית מצליחה

Family guide בשיתוף מרכז ברטוב

מגיפת הקורונה סוגרת בימים אלו חצי שנה, אם מדלגים על סין, ואין ספק שניתן כבר לקבוע את השפעתה בתחום הזוגיות. משברים ופרידות מצד אחד, התרבות מצד שני. מגמת הבייבי-בום, כתוצאה מהסגר ומתחושת ה'חייבים לשמר את האנושות', ניכרת היטב על שורת משפיעניות הרשת המובילות. מדגמנות אותה היטב בזמן האחרון איי-ליסטיות משובחות כמו פרניל טייסבק, לינדה טול, האנה סטפנסון, ז'אן דאמס, כריסטי טיגן, קוקו רושה ורומי סטריד, שמוכיחות בקלות איך לשמר לוק סופר-פוטוגני ומעודכן אופנתית גם עם הבטן ההריונית המתפתחת.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

האחרונה שהסטייל שלה עושה לנו חשק להתעבר היא ויקטוריה ראדר, בעלת חשבון האינסטגרם הפופולרי viky and the kid, ואחת הבלוגריות הכי נחשבות בגרמניה. לפני פחות מחודש היא חשפה את הבאמפ (היריון שלישי אצלה) במהלך חופשת קיץ מעוררת קנאה. מעבר לעובדה שהסתנוורנו מהשמש-ים-חול-בריכה-יאכטה-ריזורט, מינוס מסיכה, ראדר ניצלה את ההזדמנות להזין את חסכי התיעוד הפאשניסטי, הלוקה בחסר בשל היעדר התקהלויות אופנתיות מחוץ להשקות ותצוגות מסביב לעולם.

עוד בוואלה!

הבייבי בום שאחרי הקורונה: הפאשניסטות משיקות הריונות פוטוגניים

לכתבה המלאה

מלתחת החופשה שלה, שהחלה ב-30 ביולי ללא זכר לבטן הריונית, נפתחה בשמלת קרושה, שנלבשה מעל ביקיני משולשים שחור, בגוון חול ובעלת שרוולי פעמון ומחשוף עמוק שבמרכזו אבזם מעוגל. על העיצוב דודו בר-אור. כעבור שבועיים היא חשפה את הבטן המתעגלת בשמלה דומה מאותה הקולקציה, הפעם בצבע תכלת ובד לורקס.

ההתלהבות מעיצוביה הסקסיים של בר בר-אור לא חדלה פה, כשבהמשך ויקי בחרה להשתחל לשמלת מעטפת סגולה בעלת שסע ומחשוף בלתי נגמרים, שמלה חופשתית קלאסית בלבן גדוש רקמות פרחים תלת מימדיות, וכמו כן גם בגד-ים שלם טורקיזי במרקם פיקה. שאר הבחירות מחזקות את הקו שאינו מתפשר על בגדי הריון ייעודיים עם חיבה לסקס אפיל אלגנטי עם מעט אוברסייז עדכני, וחרישה מאוזנת על נעליים שטוחות ועל עקבים, בהם בולט דגם מנומר משובץ אבני קריסטל בעיצוב אמינה מואדי. אנחנו סקרניות לגלות עד לאיזה שלב בהריון היא תמשוך על עקבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully