וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה החדשה של בראד פיט מתכסה במטפחת בלבד

הצמודה החדשה של הכוכב הענק, ניקול פוטורלסקי, זו שהרעידה את תעשיית הבידור הבינלאומית לפני כשבוע, מתבררת כחובבת אופנה מושבעת. תמונת האינסטגרם החדשה חושפת - כישורי סטיילינג, פיגורה מהפנטת ואהבה למותגי על

באדיבות yes

מה לא ידעה המטפחת בשנים האחרונות בתעשיית האופנה? האקססורי שהיה נחשב דודתי בעברו, או שמור רק כתוספת למדי דיילות, הפך לאחד הפריטים הכי מוצלחים במחלקת האביזרים. המטפחת חזרה כעיטור לקוקו המרושל שלנו עם פפיון פוטוגני שמסתיר את הגומייה, נכרכה סביב המותניים כחגורה, נקשרה כבנדנה על הראש, נזרקה על הצוואר בנונשלנטיות ואף קישטה את תיקי היד שלנו.

כחלק ממגמת הצמצום, נראה כי נשים הבינו שאותה מטפחת אף יכולה להפוך לחולצה/טופ מפית אם רק יחפצו בכך והאחרונה ליישם את האבולוציה הסקסית של המטפחת היא השם הכי במדורי הרכילות בשבועות האחרונים - מיס ניקול פוטורלסקי, החברה החדשה של בראד פיט.

פוטורלסקי, דוגמנית צעירה מגרמניה בת 27, עם דימיון לא רגיל לאחת והיחידה אירינה שייק, מתחזקת דף אינסטגרם אופנתי במיוחד עוד הרבה לפני הימים בהם הפכה להיות "הצמודה של". בפיד של ניקול תמצאו שלל פריטי בייסיק, המון בגדי ים, נגיעות של תיקי יוקרה וכמות נדיבה של תמונות סלפי מהפנטות.

אבל עכשיו, כשכל העיניים בעולם (כן, גם של אנג'י) עוקבות אחרי כל צעד ושעל של היפהפייה היא צריכה לברור את התוכן שהיא מעלה בקפידה, ונראה כי התמונה האחרונה היא בעצם טעימה מתוך סט צילומים עם הצלם פיליפ גלנדסום.

פוטורלסקי הצטלמה בשדה פתוח עם תחתוני פיפטיז שחורים בגזרה גבוהה ובחלק העליון קשרה מטפחת משי, ממש לא כזאת שהיא קנתה בסיבוב בשוק. מטפחת יוקרתית של פנדי עם עיטורי הלוגו המכרים בצבע ירקרק. כפי שהבנתן - מכוונת גבוה.

אישור רשמי מצד פיט או פוטורלסקי על הרומן הסוער לא יצא עדיין למדורי הרכילות, אבל נראה כי כל המקורבים כבר בוחשים בקלחת היטב ומעבירים את מיטב האינפורמציה למי שיידע לעשות מהזוגיות הזו מטעמים. מחכות לסלפי זוגי ואז ננוח.

עוד בוואלה!

תני לו לקנא: אנג'לינה ג'ולי מוציאה עיניים לאקס בשמלה זהובה

לכתבה המלאה
טקס אוסקר 2020 בראד פיט. GettyImages
בר מזל. לבראד פיט יש חברה חדשה ומשגעת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully