וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטרט משפחתי: ג'יי לו והארוס מפנטזים על חתונה

8.9.2020 / 12:15

ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז קיבצו את הילדים לתמונה משפחתית לרגל חג העבודה כשקוד הלבוש היה לבן. לרגע, דמיינו איך השניים יראו בשמלת כלה וחליפת חתן. כשהיום הזה יגיע, אנחנו רק ממליצות לג'יי לו להחליף נעליים

ג'ניפר לופז בקמפיין אביב-קיץ 2020, ורסצ'ה/במאי: מרט אלאס, ורסצ'ה

ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז חגגו אתמול (שני) את יום העבודה, שמצוין בארצות הברית בכל יום שני הראשון בחודש ספטמבר, כשהם לבושים בבגדים שעשו לנו הכנה למה שצפוי לקרות ברגע שהשניים יחליטו לממש את האירוסים ולהינשא. לופז ורודריגז התארסו במרץ 2019, אבל אז הגיעה הקורונה ועדיין לא זכינו לראות אותם בחליפת חתן ושמלה כלה.

אתמול קיבלנו הזדמנות לפנטז על היום המיוחל, כשבני הזוג חגגו את יום העבודה בחיק המשפחה וקיבצו את כל הילדים לתמונה מתוקה וממיסה לבבות, כשהדרס הקוד הוא הצבע הלבן. בתמונה אפשר לראות את שתי בנותיו של רודריגז, המכונה איי-רוד, נטשה בת ה-15 ואלה בת ה-12, וכן התאומים בני ה-12 של לופז - אמה ומקס. בעבר התראיינה לופז בנושא וסיפרה שאלכס קיבל את ילדיה בצורה מושלמת וגם הילדים שלו התקבלו בהרבה אהבה במשפחתה. הכי אידיליה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בעוד שהילדים הלכו על קזו'אליות שכוללת ג'ינס וחולצה לבנה פשוטה, ג'יי לו לא ויתרה על האפשרות להפציץ בגזרת הסטייל. הלוק הנבחר לתמונה המשפחתית מצדה של לופז כולל שמלה לבנה בגוון שמנת עם רקמת פרחים ומחשוף עמוק של טורי ברץ' מקולקציית אביב-קיץ 2020. בימים אלו השמלה, שעשויה משי וכותנה, נמכרת בהנחה תמורת 1,500 דולר, במקום 2,500.

אל השמלה ציוותה לופז זוג מגפיים חורפיים למדי עשויים עור בצבע בורדו קודר עם עקב-פלטפורמה מגושם של המותג קואץ', עבורו היא משמשת פרזנטורית. ניסיון לייצר מראה סתווי עם שמלת מקסי קלילה לימים שמשיים פלוס מגפיים שלקוחים ממלתחת החורף. התוצאה הסופית - לא משגעת. אנחנו רק מקוות שבחתונה היא תעדיף עקבי סטילטו דקיקים. בתמונה הלכה לופז על שתי תסרוקת - פעם אסוף ופעם פזור, כדי שנהנה מכל העולמות. רודריגז לבש גם הוא לבן עם ג'ינס, פולו וסניקרס תואמות. את הבלייזר הוא שומר ליום הגדול.

עוד בוואלה! אופנה

זה סוף סוף קורה: ג'ניפר לופז משיקה מותג ביוטי משלה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully