וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין צורך להביא לה פרחים, רק תשפריץ עליך מעט מהבושם החדש

16.9.2020 / 7:50

גברים שאוהבים את זה מתקתק, כאלו שחייבים להיות המרעננים הרשמיים בחבר'ה, מכורי התיבול החזק והיי בנטורל לחובבי הריחות הטבעיים. ניחוחות של התחדשות לגבר שמאס ב-2020

בשמים לגבר לחג ספטמבר 2020. יחצ, מערכת וואלה! NEWS
ניחוחות של התחדשות, לקראת תשפ"א/מערכת וואלה! NEWS, יחצ

פעם, תקופת החגים של חודש תשרי הייתה כולה סביב משפחה, חברים טובים, התחלות מרגשות, אולי מעט דבש ותפוחים. אבל היום, אם אין לך תחתונים חדשים, חולצה חגיגית, סט סכו"ם, מצעי מיטה או תכשיט נוצץ דנדשים - חבר, כנראה שלא התחלת את השנה כראוי. קוראים לזה קניות לחג, רק תשאלו את הדודה הרחוקה מצד אמא.

אבל מה דעתכם דווקא על ניחוח חדש ומשכר כדי לפתוח איתו את תשפ"א, השנה העברית החדשה? הרי גם ככה עברה על כולנו תקופה שכנראה אפשר לכנות סוג-של-מסריחה, אין צורך במייקאובר כולל לבחור שמעז, פשוט פרגנו לו באיחולים וייחולים לשנה חדשה ומרעננת יותר, אולי מתוקה או מתובלת, שתפיץ לכל עבר ניחוח של הצלחה.

נכון בנים, הפתרון הנוח, היוקרתי (יחסית) ומשובב הנפש הוא להתחדש בבושם חדש שעובד על אחד החושים הכי חשובים שלכם - ומזל שבתזמון מושלם לפני התקופה שבה כולם יבלו במרחק ראוי עם המקורבים והמרוחקים שלהם, שלל ניחוחות חדשים לגברים, כאלה שכנראה יקצרו מחמאות, מגיעים לחנויות ולאתרים הנבחרים. רק לבחון, לבחור, לרכוש ולהזליף אחי. שפריץ נעים.

הווייב: אתם המרעננים הרשמיים

בשמים לגבר לחג ספטמבר 2020. יחצ, מערכת וואלה! NEWS
בשמים לגבר לחג ספטמבר 2020/מערכת וואלה! NEWS, יחצ

AQUA DI GIO Profondo החדש של ג'ורג'יו ארמני - אחד ממותגי הבישום החביבים על הישראלים - יגרום לכם לרצות לצלול לעומק המים, בגלל שילוב של מנדרינה ירוקה ותווים ימיים, שמתמזגים עם מינרל ענברי. כי מי בכלל צריך חופשה על החוף כשאפשר להריח כמו אחת כזו, גם בלי לצאת מגבולות השכונה שלך, הא?

399 שקלים ל-125 מ"ל, להשיג בבוטיק של ARMANI בקניון רמת אביב, ברשתות השיווק ובפרפומריות מובחרות.

Montblanc Legend Eau de Parfum מבית מונבלאן, מביא את הניחוח של אלה שלא יכולים בלעדיו ומרכז אותו אפילו יותר - כמיקס בין עלי סיגליות טרי עם יסמין, עץ ועור. אם תרצו, גבריות מטרוסקסואלית בלתי מתפשרת, שפוגשת את העידן המודרני. אין צורך להביא לה פרחים, רק תזליף עליך מעט מהריח הזה.

299 לבקבוק של כ-100 מ"ל, בכל רשתות הפארם.

Eros, הניחוח האייקוני של בית האופנה ורסצ'ה, הושק לאחרונה בגרסת הפרפום העוצמתית יותר לכבוד 2020, שמורכבת בין השאר מלימון איטלקי ושמן מנטה בשילוב ארז האטלס וטיבר האיטי. אתה גבר שאוהב את זה מתקתק וחלקלק כמו אל יווני, כלומר, מאצ'ו מרומא או פירנצה? זה בדיוק הריח עבורך.

279 ש"ח ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם ובפרפומריות ברחבי הארץ.

Missoni Wave של מיסוני, מבטיח להכניס מעט אור ליומם של לאלה שמזליפים אותו - כתערובת ארומטית של סלחבי וניל, גרניום, מנדרינה ורוזמרין, עם ספלאש של (כאן מגיע הטוויסט) ניחוח גלי ים. כלומר, גם בעונה הקרירה תחושו קיץ בזכות הבקבוק הריחני, מינוס החול בנעליים.

229 ש"ח ל-100 מ"ל, בסופר פארם וחנויות נבחרות.

אלה עבור הספייסי בויז

בשמים לגבר לחג ספטמבר 2020. יחצ, מערכת וואלה! NEWS
בשמים לגבר לחג ספטמבר 2020/מערכת וואלה! NEWS, יחצ

אם המעצב השיקי טום פורד החליט להשיק ניחוח מחודש ל-Black Orchid Parfum המצליח שלו, כזה שמשלב כמהין שחור שתובל בילנג-ילנג, מתמזגים עם ברגמוט ודומדמניות שחורות - נדמה שאין הרבה שיצליחו לעמוד בפני הארומה העשירה ולא לסובב אחריך את הראש. שמע לטום, הוא יודע מה טוב, בבקבוק זהוב.

570 שקלים ל-50 מ"ל, ברשת אפריל, סופר פארם, המשביר לצרכן ורשת BE.

Garden of the Kings Nuit des Rois מבית שופארד, זה שמתמחה גם בבלינג לעשירון העליון - הוא בושם רציני, רשמי ומכובד כמו גזע עץ. כזה שמותיר אחריו ניחוחות של סנדלווד ואוד, ורד בולגרי עם זעפרן ואלגום. מה זה אומר? שתחושו כמו נסיכי ערב אחרי כמה הזלפות, כאלה מסיפורי אלף לילה ולילה (ותשלמו על כך מחיר לבני אצולה של ממש).

100 מ"ל במחיר של כ-1,140 ש"ח. ברשת אפריל ופרפומריות נבחרות.

HUGO BOSS BOTTLED החדש של הוגו בוס, הוא או-דה-פרפום ספייסי וחמים כמו בשווקים אוריינטליים. תבלינים כמו הל, שמן ערמונים, פלפל שחור וקינמון, מתערבבים עם מאסק - ב'סלט' ארומתי שבטח יחמם את לילות הסתיו שלך קצת יותר.

279 ש"ח עבור 100 מ"ל, ברשתות אפריל, סופר פארם, BE והמשביר לצרכן.

הבושם ICON PRIVATE 05 של ג'ייד משלב קיצונים חדים כמו הל, אשכולית, פצ'ולי וג'ינג'ר עם אגוז מוסקט וגרניום, לכדי ניחוח גברי אינטנסיבי ועשיר גם בריחרוח שני או שלישי. מושלם לאלפא בוס, בין אם הוא מנהל את מקום העבודה, את המפגש של החבר'ה או אפילו את הבילוי בגינה עם הילדים.

239 שקלים ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם, בתמרוקיות ובחנות האונליין.

עוד בוואלה!

חוצפה ישראלית: "הביצים שלי לא צריכות להיות שלט חוצות"

לכתבה המלאה

כמה הזלפות למוצלחים באופן טבעי

בשמים לגבר לחג ספטמבר 2020. יחצ, מערכת וואלה! NEWS
בשמים לגבר לחג ספטמבר 2020/מערכת וואלה! NEWS, יחצ

Limitless Shopping Via della Spiga אחד הניחוחות של סדרת La Via de Milano מבית טרוסארדי, מתחייב לגרום לכם להפליג בדמיון לבילוי החביב על הישראלים שנוחתים במילאנו מלאת הסטייל - שופינג. הכל בעזרת ניחוח יוניסקס פרחוני, שמשלב את זרעי הטונקה החמים, ברגמוט וקמצוץ של יערת דבש. בליסימו.

100 מ"ל ב-700 ש"ח, ברשת אפריל ופרפומריות נבחרות.

'K' - זה השם המאוד לא מתחכם של דולצ'ה וגבאנה עבור ניחוח המלכים הדנדש שלהם. כמו שכל אחד עם דם כחול בעורקיו יבין, שילוב של גרגירי ערער, וטיבר והדרים, בשילוב תפוז דם, יוצרים את תחושה שככה בדיוק מריח מצליחן. יא קינג.

459 שקלים ל-00 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם.

Y LIVE MEN החדש והאינטנסיבי של איב סן לורן, הוא מה שקורה כשמערבבים ערער עם תפוז הברגמוט, קקאו וג'ינג'ר, כלומר בלאגן שיוצר ריח אחיד וקליל יחסית, ששמור לאדם פתייני. מומלץ בחום עבור ביוטיפול סטריינג'רז.

100 מ"ל ב-359 שקלים. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

הניחוח Terre D'hermes מבית הרמס, תמצית שהיא שילוב של הדרים, עצים, פלפל וסלעים, יוצא במהדורה מוגבלת שניתן להשיג רק ברשת אפריל: בקבוק יפהפה בעיטור הקו הגרפי של טילמן ברטל. ריח טבע, אבל האריזה הכי אורבנית.

395 ש"ח ל-100 מ"ל ברשת אפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully