וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפת טרנדים: אלה מ"המירוץ למיליון" רוקנה את כל המדפים בזארה

לאה שנירר חיתנה את בנה ואז התחתנה בעצמה, מלכת הדרקונים הפציעה בהשקה בטוטאל לוק שחור נהדר, מיכל הקטנה נעטפה באריזת מתנה ואלה מ"המירוץ למיליון" נכנעה לכל הטרנדים האפשריים והגיעה בלוק בהשראת גריז

וובה ואלה מ"המירוץ למיליון אולסטארס"/ניר פקין

אלה אייבינדר מ"המירוץ למיליון"

אלה הכובשת מהריאליטי התחרותי היא אחת הדמויות האהובות עלינו בטלוויזיה בימים אלו. היא מה שאנחנו אוהבות לכנות - פאן טהור. בחוש ההומור המשובח של היא ממש לא צריכה עזרה, אך נראה כי בגזרת הסטיילינג יש צורך בהתערבות מקצועית מהר ככל האפשר. אייבינדר הגיעה להשקת התכנית אחרי שרוקנה את המדפים בזארה ולא פסחה על אף טרנד - מכנסיים שחורים דמוי עור עם שליץ בחלק התחתון מזארה, כפכפים על עקב (הגרסה הזולה של בוטגה ונטה) מזארה, טופ שחור צמוד כשעליו מכופתרת לבנה עם קשירה (מזארה) ולסיום - שרשרת גורמט. האיפור היה מעולה, נפנפי את הטופ, שחררי את הקשירה בחולצה ואל תוותרי על הפרצוף החמוץ לעולם.

וובה ואלה, המירוץ למיליון 2020. ניר פקין
מתקפת טרנדים. אלה מ"המירוץ למיליון" רוקנה את המדפים בזארה/ניר פקין

מיכל אנסקי

ממשיכות במוטיב השחור-לבן, אך הפעם בגרסה הנכונה של שילוב הצבעים הקלאסי. מיכל אנסקי במכנסי ברמודה שחורים של המעצבת הישראלית יעל מניה, חולצה לבנה מכופתרת עם צווארון מפית, סנדלים שחורים קלאסיים של לאפייט וסטיילינג נהדר של שירן מניה.

מיכל אנסקי. רפי דלויה,
קלאסיקה בשחור-לבן. מיכל אנסקי בעונה החדשה של "מחוברים"/רפי דלויה

דורין אטיאס

המחוברת החדשה הגיעה להשקת התכנית בחצאית עיפרון עם כיסים של המותג שלה פטיט דוריס (קצת פירגון עצמי), חולצה שחורה של מורגן לאייץ' אנד או (קצת פירגון לשת"פ), תיק שחור מנצנץ שהונח כסוג של פאוץ', גם כן מאייץ' אנד או (שוב, פרזנטורית שיודעת את העבודה) ונעלי עקב שחורות ומשגעות עם תכשיט סטייטמנט מקדימה מהשוק בטורקיה. תארזי לנו את השוז עם לוקום בבקשה.

דורין אטיאס. רפי דלויה,
תארזי לנו את השוז מטורקיה עם לוקום בבקשה/רפי דלויה

עוד בוואלה!

מאיפה השמלה הסקסית שלבשה שירי מ"חתונה ממבט ראשון"?

לכתבה המלאה

לאה שנירר

מי אמר שאי אפשר לערבב שמחה בשמחה? לאה שנירר חיתנה השבוע את בנה וכמרימה הלאומית דאגה להתחתן שוב בעצמה וכך חגגה 30 שנות נישואין עם בעלה צחי כשאת תפקיד הרב אייש אייל גולן. מי שמאמין וזה. שנירר המופלאה לבשה שמלת כלה כהלכתה של דרור קונטנטו עם מחשוף סטרפלס שהעצים את הדקולטה ההיסטרי שלה כשבחלק התחתון חצאית עם כיסים, איפור מעושן וחלה מהוקצעת לראשה ידי שגיא דהרי. תרימי.

לאה שנירר. שגיא דהרי,
המרימה הלאומית. לאה שנירר/שגיא דהרי

מיכל הקטנה

היא מיכל הקטנה וזו מתנה. כן בנות, השמלה הזו היא בהחלט אריזת צלופן מוגזמת. כוכבת הילדים הגיעה ליום הולדתה של הבסטי אורטל עמר בשמלת מיני כתומה עם שרוולים תפוחים ואקסטרה כיווצים בצדדים. הצבע עשה לה טוב, הבנו את הטרנד החם שעמד מאחורי העיצוב של השמלה, הביצוע - פחות.

שימי תבורי, יהודית באומן. ניר פקין
מיכל הקטנה וזו מתנה. ליטרלי/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully