וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלכה החדשה של ניו יורק: אירינה שייק במפגן סטייל מסחרר

13.9.2020 / 7:00

הטופ מודל אירינה שייק מחשבת היטב את הבחירות האופנתיות שלה לפני שהיא יוצאת מהבית. לאחרונה היא נקלטה בכמה הזדמנויות בעדשת מצלמת הפפראצי עם לוקים מוצלחים, שמאזנים בין עדינות לחספוס. קייטי הולמס - זהירות

ז'אן פול גוטייה, פרסומת עם אירינה שייק/יח"צ

לצד קייטי הולמס, אחת הדמויות הפופולריות בתפוח הגדול והאהובות על צלמי הרכילות, נצפית לאחרונה המון גם הטופ מודל המצליחה, אירינה שייק. כל יציאה של שייק מהבית כוללת בחירות לבוש מדויקות במיוחד, אך בשבוע האחרון נראה כי היא עובדת חזק בכדי לנכס לעצמה את הטייטל - מלכת הסטייל של ניו יורק סיטי. לפני פחות מחודש התלהבנו מהגרסה של שייק ללוק קייצי-סתווי כשיצאה לסידורים בעיר עם חצאית קצרצרה, מעיל עור ומגפיים - והנה היא ממשיכה באותו קו משובח המשלב פריטים חמים לצד קלילים יותר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אירינה שייק מפוצלת. splash, עיבוד תמונה
משלבת בין פריטי קיץ לחורף. אירינה שייק כובשת את רחובות ניו יורק/עיבוד תמונה, splash

הלוק הראשון בשרשרת המראות המוצלחים של שייק מהתקופה האחרונה הוא קיצי ונעים. שייק יצאה לסיבוב עם בתה ליה כשהיא לובשת שמלת סליפ באורך מידי עשויה משי בצבע בז'. השמלה שייכת למותג TTSWTRS ועולה 400 דולר, אחרי הנחה. מחיר מקורי כ-700 דולר. אל השמלה צירפה סנדלים של רפורמיישן, משקפי שמש שחורים של סלין ותיק שחור של ביי פאר, אחד ממותגי התיקים הלוהטים של העונה.

בעוד שמדובר בשמלה מגה טרנדית וגם נעימה ונוחה לימים חמים במיוחד, הבחירה באקססוריז השחורים והכבדים לוקחת אותנו לעולמות קרים וסגריריים. בשביל לוק קיצי מושלם היינו בוחרות צבע פחות קודר בגזרת האקססוריז, אבל זה בדיוק המקום בו שייק מגיעה לידי ביטוי. שוברת את הרומנטיקה.

עוד בוואלה! אופנה

מתכון מנצח: אירינה שייק הפכה את שמלת המיני הקיצית ללוק סתווי משגע

לכתבה המלאה

את הלוק השני נוכל לאמץ כאן בישראל רק בעוד חודש, כשהטמפרטורות יתחילו לרדת. שייק שוב יצאה ליום של שיטוט בעיר, הפעם כשהיא לובשת קפוצ'ון אוברסייז שחור של המותג 032c ומכנסי טייטס קצרצרים במיוחד עד לכדי בלתי נראים. שייק הוסיפה מגפיים כמעט עד הברך עם פרינט מנוחש של המותג LOQ במחיר נגיש יחסית של פחות מ-200 דולר, פלוס תיק כתף חום וטרנדי של Elleme.

אירינה שייק פפראצי ניו יורק. splash
איפה המכנסיים? אירינה שייק בקפוצ'ון ומגפיים/splash

כמה ימים אחר כך, היא המשיכה להשוויץ ברגליים הארוכות שלה כשלבשה שמלת מיני כחולה של המותג Chrome Hearts עם ריצרץ' במרכז וצווארון. למקרה שתהיתן, השמלה לא זמינה לרכישה. להשלמת הלוק צירפה שייק מגפיים כבדים של both ומיני-בג טרנדי של ביי פאר. הלוק האחרון שלבשה תפס אותה ברגע משפחתי, מרגש ומפתיע. שייק יצאה לסיבוב עם בתה ליה ובדרך פגשה את האב והאקס - בראדלי קופר.

לזכותה ייאמר שהיא נראתה הרבה יותר טוב ממנו במפגש האקראי הזה, ולרעתו יש לציין שהוא כמעט ולא התייחס לבתו ואחרי חיבוק קר וקצר - המשיך לדרכו. היינו מצפות לקצת יותר חום ואהבה. אז מה היא לבשה למפגש המשפחתי הקצרצר? ג'ינס חצי-חצי - דנים ולבן - של אלברטה פראטי וקרופ טופ לבנה מנצחת שכל אחת צריכה בארון. גם הפעם היא בחרה במגפיים כבדים, של ד"ר מרטינס החביבים עליה במיוחד, כדי להפוך את הלוק מקז'ואלי לאדג'י. הכי חשוב - האקס תפס אותך בשיא. מצד שני... מתי את לא בשיא?

אירינה שייק פפראצי ניו יורק. splash
שמלת ריצרץ' של Chrome Hearts ומיני בג/splash

מפגן הסטייל המסחרר לא נפסק בזה ושייק המשיכה לדהור ברחבי ניו יורק בסוף השבוע בשמלת סליפ משגעת עם פרינט מנומר בצבעי ירוק, קאמל ושחור של אדריאנה איגלסיאס, מקולקציית סתיו 2020 בעלות 890 אירו וסנדלי רצועות של שאנל. יום לאחר מכן הצטרפה אליה הדוגמנית המשגעת סטלה מקסוול לסיבוב בעיר ובתה הקטנה של שייק שהשתעשעה בלעשות פרצופים לצלמי הפפראצי. שייק לבשה את טופ בגד הים של ברברי עם הלוגו המובהק בגוון תכלת, ג'ינס שחור קצרצר של ליוויס (69$) עם ז'קט שחור תואם, סניקרס מגושמות של ברברי ומשקפי שמש מנומרים של רואן רוז בעלות של 242 אירו. קייטי הולמס - זהירות!

אירינה שייק פפראצי ניו יורק. splash
ג'ינס חצי-חצי של אלברטה פראטי וקרופ טופ מנצחת/splash
אירינה שייק. splash
טופ בגד-ים של ברברי, ג'ינס וז'קט של ליוויס/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully