וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאשניסטת על עם ג'וב מושלם: הגיע הזמן להכיר את המעצבת של זארה

14.9.2020 / 7:25

מעצבת האופנה הדנית, לורה טונדר, שנחשבת לאיט גירל מקומית עם סטייל משגע, קיבלה בפברואר האחרון את הג'וב הכי נחשק עלי אדמות - מעצבת מחלקת TRF של זארה. כדאי שתשננו את השם, כי היא הולכת להשפיע עליכן לא מעט

מערכת וואלה!

את האישה הזו כנראה לא הכרתן עד היום, אבל את העיצובים שלה כולכן מכירות היטב. רשמו לעצמכם את השם, שננו אותו היטב - ומהרו לעשות פולו באינסטה, כי כמו שזה נראה כרגע - האישה הזו השפיעה ועוד תשפיע על המלתחה שלכן לא מעט. זוהי לורה טונדר, המעצבת של מחלקת TRF של הענקית זארה ופאשניסטת על מטורפת, שזה כנראה תנאי חובה בכדי להתקבל לג'וב הנחשק.

טונדר גדלה בקופנהגן, עיר שבשנים האחרונות מספקת פאשניסטות בקצב לא רגיל והפכה להיות אחת מבירות האופנה הנחשקות בעולם. בבגרותה, למדה טונדר עיצוב בבית הספר מרגרטה סקולן בעיר מגוריה ועבדה כעוזרת עיצוב במותג הדני Munthe. משם היא עברה לעצב עבור חברות דניות נוספות כמו Villao ו-Coster Copenhagen.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

לאורך כל הדרך תפעלה בלוג אישי שנושא את השם Couturekulten והוגדרה כמשפיענית סטייל ובלוגרית אופנה מהמובילות בדנמרק. הפריצה הגדולה הגיעה בפברואר 2020, אז התמנתה לתפקיד היוקרתי של מעצבת האופנה של מחלקת TRF בזארה, המחלקה הזולה יותר המיועדת לנשים צעירות, וזכתה ברילוקיישן לספרד, המדינה בה נולד המותג המוביל באופנה מהירה.

חשבון האינסטגרם של טונדר מוצף בלוקים מעוררי השראה, עם כמויות של סטייל והמון טרנדים. ובכל זאת, נראה כי המינימום הנדרש מהמעצבת של זארה הוא להיות מעודכנת בכל מה שאופנתי בעונה הנוכחית ובכל הקולקציות האחרונות של מעצבי העל. יש לה סטייל אקלקטי וצבעוני, כזה שלא מפחד מפרינטים, גזרות ושילובים לכאורה מופרכים. ואם חשבתן שהיא לובשת רק זארה - אז ממש לא. טונדר חובבת אופנה גבוהה ובמלתחה שלה יש פריטים של פראדה, בלנסיאגה, לואי ויטון, גאני ונוספים, רובם אקססוריז. את הבגדים שלה היא קונה ברשתות בדנמרק, ספרד ואפילו יוון, וממש לא נמשכת לרשתות העולמיות הגדולות. באחת התמונות האחרונות היא אף עונדת שרשרת של המותג Coconut love של אתי קובו הישראלית.

עוד בוואלה! אופנה

שיק ואג'נדה: זו האישה מאחורי שבוע האופנה המוצלח בקופנהגן

לכתבה המלאה

על אף שמספר העוקבים באינסטגרם אינו גבוה (פחות מ-30 אלף) ודי נמוך ביחס לפאשניסטות עולמיות, נראה שהג'וב החדש הולך לספק את הפריצה הדיגיטלית הנחוצה למישהי במעמדה, כל זאת - רק אם היא תדע למנף את היתרונות הנלווים למילה "זארה". עם לקוחות מהאיי-ליסט העולמי כמו נשות בתי המלוכה בעולם, טופ מודלס ושחקניות כל מה שהיא צריכה זה רק להפעיל קשרים ואת ההאשטג זארה, זה מאוד עוזר. מניסיון.

  • עוד באותו נושא:
  • זארה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully