וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורשת מפשלת? הבת של קייט מוס אכזבה בענק

13.9.2020 / 15:48

לילה גרייס, בתה בת ה-17 של הטופ מודל האייקונית, הצטרפה אליה לבילוי בלונדון כשהיא לובשת שמלה שקופה לחלוטין ומתחתיה תחתונים וחזייה. כולנו הרמנו גבה - עד שנזכרנו מי עשתה את זה קודם

אתר רשמי

האם בתה של קייט מוס הולכת בדרכה? אם לשפוט לפי התמונה הזו, כנראה שכן. האם היא עושה את זה טוב? לגבי זה, תחליטו אתן. אמש (שבת) יצאה הטופ מודל האלמותית יחד עם בתה לילה גרייס למסיבת יום ההולדת של קים ג'ונס, מעצב קו הגברים של דיור שלאחרונה קיבל מינוי יוקרתי והפך למנהל האומנותי של בית האופנה פנדי. בכך, הוא נכנס לנעליים הגדולות של קרל לגרפלד ששימש בתפקיד לפניו ועד יום מותו כחמישה עשורים. בין שלל המוזמנים למסיבת היוקרתית שנערכה במסעדה בלונדון, אי אפשר היה לפספס את קייט מוס ואת היורשת לילה - ולא בטוח שמהסיבות הנכונות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייט מוס לילה גרייס מסיבת יום הולדת לונדון. splash
כל מה שנכון בשמלה. קייט מוס עם בתה לילה/splash

נתחיל עם הסטייל-אייקון הבלתי מעורערת, הלוא היא קייט, שבחרה ללבוש שמלת מקסי עשויה בד משי נשפך בצבע שמנת עם שרוולים רחבים, מחשוף עדין ובד דמוי-עניבה בחזית. במשפט אחד: כל מה שנכון בשמלה. בגזרת האקססוריז נרשמו סנדלי עקב בצבע זהב, שרשרת ארוכה, תיק של שאנל ושלל טבעות, בהן גם אחת ירוקה עצומה במיוחד.

מהצד השני, בתה לילה בת ה-17 שכנראה חווה מרד נעורים וכתוצאה מכך החליטה לצאת מהבית עם טופ, תחתונים ושמלת שיפון שקופה. אל הלוק החשוף והכושל (סורי מתוקה, אין איך לעדן את זה) צירפה לילה נעלי ד"ר מרטינס, מעיל עור שחור ותיק של שאנל.

עוד בוואלה! אופנה

התשוקה לנעליים: קייט מוס בקמפיין חדש לג'ימי צ'ו

לכתבה המלאה
קייט מוס לילה גרייס מסיבת יום הולדת לונדון. splash
הלכה על הלוק השקוף עם נגיעות אדג'יות של מעיל ומגפי ד"ר מרטינס. לילה ואימא קייט/splash

גם ברשתות החברתיות תהו מדוע לילה החליטה לצאת מהבית עם שמלה כה שקופה, ורבים אף ביקרו את האם על שלא הציבה גבולות סטייל לבתה המתבגרת. "האם זהו בגד-ים? היא החליטה לצאת למסיבת יום הולדת בביקיני?", כתבה אחת הגולשות. אחרת שאלה: "איך קייט נותנת לבת שלה להתלבש ככה?". חובבי הנוסטלגיה שלפו מהארכיון תמונה של קייט מוס מ-1993 אז בילתה במסיבת גג של סוכנות עלית במלון הילטון בלונדון עם שמלת כסף שקופה, ובלי חזייה מתחת - והשתמשו בה ככתב הגנה. אם ככה התלבשה קייט מוס עצמה בצעירותה, כנראה שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ.

ואולם, בעוד מוס הייתה בצעירותה פורצת דרך ובתוך כל לוק פרובוקטיבי הסתתרה אמירה נוקבת בנוגע לזכותה של כל אישה על גופה, נראה שבתה הלכה על אופציה מאופקת בהרבה. בעידן הנוכחי, בו נשים עדיין נאבקות ונלחמות בהטרדות מיניות - נראה שללוק הזה של לילה יש מקום חשוב. בלי סקס, סמים ורוקנרול, רק נערה שהולכת לאכול במסעדה עם אימא שלה. אנחנו היינו מעדיפות עם קומבניזון נחמד מתחת, אבל על טעם וריח.

קייט מוס בשמלה שקפקפה במסיבה של סוכנות הדוגמנות עלית. GettyImages
ככה זה היה נראה כשקייט לבשה שמלה שקופה ב-1993/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • קייט מוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully