וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהתחרות בלתי אפשרית: מלניה טראמפ ושרה נתניהו לבשו כחול למדשאות הבית הלבן

16.9.2020 / 11:00

על מדשאות הבית הלבן נערך טקס היסטורי, אבל אנחנו העדפנו להסיט את המבט מהלוקים המעונבים של המנהיגים לטובת נשותיהם. מלניה טראמפ ושרה נתניהו לבשו שתיהן כחול וגם: כמה טוב שיש לנו את איוונקה טראמפ

בווידאו: טקס חתימת ההסכם עם איחוד האמירויות ובחריין/צילום: לע"מ ורויטרס, עריכה: איתי עמרם

בין כל הביקורת הציבורית שמדברת על ניסיון להסיט את השיח ממשבר הקורונה, שלום עם מי שאינו אויב או הסכם שלא לגמרי ברור מה כתוב בו - אי אפשר להתעלם מכך שאתמול (שלישי) התקיים רגע היסטורי עבור מדינת ישראל על מדשאות הבית הלבן. בטקס מתוקשר, מכובד ופומפוזי נחתמו הסכמי נורמליזציה בין ישראל לבין איחוד האמירויות ובחריין. באופן טבעי, את מירב תשומת לב תפסו מנהיגי המדינות - נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר החוץ של איחוד האמירויות עבדאללה בן זאיד, ומקבילו בבחריין עבד א-לטיף א-זיאני.

המנהיגים לבשו חליפות כחולות כהות שנראו כמעט זהות וצירפו להם עניבות צבעוניות - אדומות למנהיגי האמירויות ובחריין ועניבה כחולה לנתניהו, שמסמלת את צבעי הדגל. אבל הם לא העיקר, אנחנו החלטנו להסיט את המבט מהבמה המרכזית ולהתרכז במי שישבו וצפו בטקס מקרוב - הגברת הראשונה של ארצות הברית מלניה טראמפ, הבת הראשונה איוונקה טראמפ ורעיית ראש הממשלה שרה נתניהו.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מלניה טראמפ שרה נתניהו חתימת הסכם נורמליזציה שלום בחריין איחוד האמירויות בנימין נתניהו דונלד טראמפ. splash
עם כל הכבוד למנהיגים, אנחנו פה כדי לדבר על הנשים הראשונות/splash

מלניה טראמפ ושרה נתניהו כבר נפגשו בעבר, וגם במפגשים קודמים הייתה מנצחת מובהקת בקרב הסטייל. אבל אם להיות כנות, מאוד קשה להתחרות עם מלניה וזה נכון לגבי כל אישה מהעולם שהיא פוגשת. מעטות המנהיגות או נשות המנהיגים שהצליחו לתת לפירסט ליידי פייט ראוי. גם הפעם, על אף הבחירה של מלניה ושרה ללבוש שמלות בכחול, שוב - צבע דגל ישראל, כזה שמעיד על כך שפניהן לשלום ושזהו הרגע הגדול של מדינת ישראל הקטנטנה, יש לנו מנצחת אחת, יחידה וברורה.

מלניה טראמפ שלפה את מותגי העל מהמלתחה ולבשה שמלת מידי עם שרוולים קצרים של פראדה בצבע כחול עם עיטורים לבנים. מחיר השמלה, למקרה שתהיתן, הוא מהגבוהים שלבשה הפירסט ליידי והוא עומד על 3,700 דולרים. האם הדבר מעיד כמה היא מעריכה את ישראל או את בני הזוג נתניהו שהיא החליטה להוציא מהארון שלה שמלה כל כך יקרה? אל השמלה צירפה טראמפ נעלי עקב בצבע לבן של לובוטין שהאירו את הטוטאל לוק. בשורה התחתונה - נראתה נהדר. מדויקת, סמכותית ועם הצבעים הנכונים.

עוד בוואלה! אופנה

המבט ששבר את הרשת: הקרב בין איוונקה למלניה עולה מדרגה

לכתבה המלאה
נשיא ארה"ב טראמפ ורעייתו עם ראש הממשלה נתניהו ורעייתו בטקס חתימת הסכמי הנרמול עם האמירויות ובחריין, הבית הלבן, וושינגטון, 15 בספטמבר 2020. ללא, רויטרס
מדויקת, סמכותית ועם הצבעים הנכונים. מלניה טראמפ לובשת פראדה לפגישה עם בני הזוג נתניהו/רויטרס, ללא

לצדה עמדה שרה נתניהו, הגברת הראשונה של ישראל, שבחרה גם היא בשמלה כחולה-סגולה, שמבעד למצלמות נראית כחולה לחלוטין, משובצת אבנים עם עליונית תואמת של המעצב המקומי דרור קונטנטו ובסטיילינג של סנדרה רינגלר. אל השמלה צירפה נעלי עקב בצבע ניוד בניסיון להאריך את הרגל, טריק ידוע לנשים שאינן בגובה של מלניה טראמפ. שרה נתניהו אולי יכולה הייתה לבחור גם היא שמלה של מעצב על עולמי, אבל בחרה לפרגן לתעשייה כחול-לבן ועל זה מגיעה לה מילה טובה, כי בזמנים קשים שבהם תעשיית האופנה מתקשה להתרומם, נחמד לראות שמלה של מעצב ישראלי על מדשאות הבית הלבן. אל הצבע הכחול שמייצג את ישראל וגם הולם את הגברת נתניהו היא בחרה לצוות עיצוב בניחוח אוריינטלי, אולי כדי לעשות כבוד למנהיגים שהגיעו לאירוע החשוב.

שרה נתניהו חתימת הסכם נורמליזציה שלום בחריין איחוד האמירויות. splash
מפרגנת לתעשייה כחול-לבן בשמלה של דרור קונטנטו/splash

למרות הבחירה הנכונה בצבע וגם בעיצוב קליל, אוורירי ורחוק מהגוף שאמור להחמיא - הרבה מהפרופורציות של הגברת נתניהו הולכות לאיבוד בתוך זה, ועל זה אפשר רק להצטער. גם ככה התחרות מול מלניה קשה עד בלתי אפשרית, אז במצב כזה תמיד צריך להתאמץ יותר. קונטנטו כבר הלביש בעבר את הגברת נתניהו וברשימת הלקוחות שלו נמצאת גם השרה מירי רגב. "אני מרוצה מהעיצוב והתוצאה, ואני כל כך שמח שנפלה בחלקי הזכות לקחת חלק ביום כל כך היסטורי לעם היהודי", אמר קונטנטו על הבחירה של שרה נתניהו ללבוש שמלה בעיצובו.

מלניה טראמפ שרה נתניהו חתימת הסכם נורמליזציה שלום בחריין איחוד האמירויות. splash
התחרות גם ככה בלתי אפשרית. שרה נתניהו ומלניה טראמפ/splash

ואי אפשר בלי לדבר על אייקון הסטייל של הבית הלבן, הלוא היא איוונקה טראמפ. הבת הראשונה של ארצות הברית בחרה ללבוש שמלה ממוחזרת ולשבור את רצף הכחול-לבן-אדום שהציף את האירוע. כנראה שגם זו בחירה אסטרטגית, שכן ככה אי אפשר היה לפספס אותה. איוונקה לבשה שמלה בצבע ירוק מנטה של אמיליה וויקסטד אותה כבר לבשה בעבר, במאי 2019 - שמלת צווארון עם שרוולים תפוחים שחוץ מהמילה "שיק" אי אפשר להגיד עליה שום דבר אחר. שלום עולמי וברכות סטייל לכולן.

איוונקה טראמפ חתימת הסכם נורמליזציה שלום עם בחריין איחוד האמירויות. AP
שמלה ממוחזרת של אמיליה ויקסטד שכבר נלבשה ב-2019. איוונקה טראמפ/AP
נשיא ארה"ב טראמפ ורעייתו עם ראש הממשלה נתניהו ורעייתו בטקס חתימת הסכמי הנרמול עם האמירויות ובחריין, הבית הלבן, וושינגטון, 15 בספטמבר 2020. ללא, רויטרס
שמלה ישראלית אוריינטלית לצד שמלה יקרה של פראדה/רויטרס, ללא
שר החוץ של איחוד האמירויות הערביות עבדאללה בן זאיד, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החוץ של בחריין אחמד אל-חליפה בטקס חתימת הסכמי אברהם בבית הלבן, 15 בספטמבר 2020. AP
חליפות כחולות כהות, עניבות עם משמעות. מנהיגי המדינות ברגע החתימה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully