וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורונה לא תעצור אותה: השחקנית שהתחתנה בשמלת חלומות מול 10 אורחים

22.9.2020 / 10:30

השחקנית וכוכבת הסדרה "שושלת" אליזבת גיליס נישאה לבחיר לבה המוזיקאי מייקל קורקורן בחווה קסומה בניו ג'רזי. הלוק הנבחר: שמלת כלה נקייה עם הינומה משגעת של אוסקר דה לה רנטה. מספר האורחים: תואם את רוח התקופה

טקס החתונה של הנסיכה הבריטית ביאטריס/צילום: רויטרס

מגיפת הקורונה אמנם שינתה את האופן שבו נערכות חתונות, אבל היא לא מנעה את קיומן. השחקנית, כוכבת הסדרה "שושלת", אליזבת גיליס, נישאה בחודש שעבר - ועשתה זאת באופן מצומצם במיוחד, בהתאם להנחיות - ואפילו החמירה איתן. גיליס, שחקנית שאנחנו מחבבות במיוחד, צבעונית ואשפית באייליינר חתולי, בחרה לערוך טקס אינטימי לצד עשרה חברים ובני משפחה קרובים בלבד. למרות ההחלטה להתחתן בטקס קטנטן, גיליס לא חסכה על השמלה, ואולי זה השיעור שאנחנו צריכות ללמוד ממנה. את שמלת החלומות אפשר ללבוש בכל מצב.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

גיליס נישאה בחודש שעבר לבחיר לבה המוזיקאי מייקל קורקורן בחווה קסומה בניו ג'רזי. החתונה הגיעה אחרי שש שנים של זוגיות ובמקור תוכננה להתקיים באפריל. ואולם, כמו עוד לא מעט זוגות בעולם - התאריך המקורי לא יצא לפעול בשל המגיפה. "ברגע שראינו כמה המצב קשה, ידענו שאנחנו חייבים לדחות", סיפרה גיליס למגזין החתונות של ווג. "זה פשוט לא הרגיש לנו נכון לחגוג כשזה המצב בעולם. גם לא רצינו לבקש מאנשים לסכן את חייהם כדי להגיע לחתונה שלנו. הרגשנו שכרגע העולם צריך להתמקד בדברים חשובים יותר והחתונה שלנו יכולה לחכות".

בתאריך המקורי השניים עשו מסיבה קטנה עם מקורבים, ואת החתונה האמיתית דחו לאוגוסט. רק ביולי התחילו לתכנן אותה, כאשר חיפשו לוקיישן לחתונות אינטימיות וקטנות במיוחד, כאמור - בנוכחות עשרה אנשים בלבד. הם הגיעו לחווה בניו ג'רזי, שגיליס מתארת כ"מקום כל כך ציורי". תוך חודש הם הרימו את האירוע המצומצם - כמעט בלי לצאת מהבית. שבועיים לפני החתונה הם אפילו גזרו על עצמם בידוד, כדי שלא יהיו תקלות.

עוד בוואלה! אופנה

בין אודרי הפבורן לגרייס קלי: הכלה עם השמלות הכי חלומיות שיש

לכתבה המלאה

אז מה לגבי שמלת הכלה הנבחרת? "לבשתי כל כך הרבה שמלות מרהיבות בסדרה 'שושלת' שתמיד אמרתי שאלבש שחור בחתונה שלי", מתבדחת גיליס. "אבל הבנתי שהטעם שלי הוא פשוט וקלאסי - וזה מה שחיפשתי". לדבריה, היא חלמה ללבוש שמלה נקייה עם ניחוח וינטג'י, ולכן בחרה לבסוף שמלת סטרפלס לבנה חלקה של סלון הכלות בריט ווד דיזיין באטלנטה, אליה צירפה הינומה קסומה של אוסקר דה לה רנטה ונעליים של ג'ימי צ'ו.

המוזמנים המעטים לטקס התלבשו אף הם בהידור. האימהות והסבתות של החתן והכלה לבשו את השמלות שנקנו עוד לפני תאריך החתונה המקורי באפריל והגברים לבשו חליפות מעונבות. "למרות שלא היינו הרבה אנשים, היינו מוקפים במשפחה שלנו - וזה כל מה שיכולנו לבקש. בסופו של דבר, מדובר באירוע בשבילך ובשביל האדם שאתה אוהב. כל היתר לא משנה", מסכמת גיליס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully