וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרובוקציה שאחרי הסערה: צילומי העירום של אמילי רטאייקאוסקי

22.9.2020 / 13:00

פחות משבוע אחרי המאמר המסעיר שפרסמה הדוגמנית בנוגע לחוויות שליליות עם צלמים, נחשפה הפקת עירום שלה במגזין V. מאחורי המצלמה עומדת צלמת מוערכת שגם ישבה איתה לריאיון. "כשהייתי צעירה לא הייתה לי שליטה ונתתי לדברים לקרות. השארתי את זה מאחוריי"

LUISDA FILMS

פחות משבוע אחרי שפורסם המאמר האמיץ של אמילי רטאייקאוסקי בניו יורק מגזין, הפקת אופנה שכוללת עירום לצד ריאיון חשוף מתפרסמת במגזין V. הדוגמנית, שכתבה טור ביקורתי על החפצה מצד צלמים וחוסר היכולת שלה לשלוט בדמות שלה ברגע שזו מצטלמת והופכת לתמונה בידי הצלם, לוקחת את הכוח לידיים עם הפקת עירום פרובוקטיבית, כאשר היא זו ששולטת בסט, בנרטיב ובדמות המצטלמת.

בריאיון המתווסף להפקה מדברת רטאייקאוסקי על מותג בגדי הים שלה, על שאיפות לעתיד ועל חיי הנישואים עם בעלה, המפיק סבסטיאן ביר-מק'קלארד. בשבוע שעבר, אחרי שפורסם הטור שכתבה אמילי, הצענו שאם אישה הייתה מצלמת אותה לאורך הקריירה, ייתכן והרבה מהחוויות השליליות היו נחסכות, והנה, מי שישבה לראיין אותה כעת היא הצלמת המוערכת אינס ואן למסוורדה, שלרוב מצלמת בצמד עם בן זוגה ווינוד מטדין.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

הצלמת אינס שיתפה את אמילי וסיפרה לה: "אני מאוד מתרגשת לפגוש מצולמים חדשים, מבחינתי זה לא רק להגיד להם 'לך תעמוד שם' וזה הכל. המצולמים צריכים להיות מעורבים. לפעמים אני תוהה איך זה עבור דוגמניות להגיע ליום עבודה ולעשות רק מה שאחרים רוצים. ומה אם זה לחלוטין לא הטעם שלהן או הסגנון שלהן? איך את מתמודדת עם זה?". בכך, היא מרימה לרטאייקאוסקי להנחתה, ומאפשרת לה להמשיך את הקו של הטור שכתבה. "זו שאלה טובה", עונה רטאייקאוסקי. "באופן כללי, בתור דוגמנית אין לך שליטה. כשהייתי צעירה פשוט נתתי לדברים לקרות ונאבקתי בזה. אני שמחה שאני לא במקום הזה יותר. אני לא בן אדם פאסיבי. היום אני בת 29 והשארתי את זה מאחוריי, וזה הדבר הנהדר בזה שיש לי ליין משלי". בריאיון מספרת הדוגמנית עד כמה היא מעורבת בכל מה שקשור למותג שלה, מהחזון דרך התכנון ועד הצילומים - שכן היא זו שמדגמנת למותג.

עוד בוואלה! אופנה

לא רק קולב: הצלם הבא שייפגש עם אמילי רטאייקאוסקי יצטרך לחשוב פעמיים

לכתבה המלאה
אמילי רטאייקאוסקי מגזין V. אינס ואן למסוורדה, מגזין V, צילום מסך
לא סתם היא פתחה עסק משלה. אמילי רטאייקאוסקי/צילום מסך, אינס ואן למסוורדה, מגזין V

בהמשך, מספרת רטאייקאוסקי שבקרוב היא מוציאה ספר. "אימא שלי היא פרופסור לאנגלית וסופרת. לי היה מסלול קריירה משלי, אבל בשנתיים האחרונות אני מרגישה שהתבגרתי. התחתנתי, אימא שלי חלתה. זו הייתה תקופה כואבת אבל היא גם אפשרה לי לכתוב. כתבתי 10 מאמרים אישיים ואיגדתי לספר. זה אמיץ וטיפשי. צריך להיות מעט טיפש כדי להיות אמיץ". הריאיון הקליל מסתכם בכך שהצלמת מציינת שהיא מחכה לקרוא את הספר שלה. הריאיון נינוח, בלי שאלות נוקבות מדי ובעיקר מרים לרטאייקאוסקי ומאפשר לה להפיץ את משנתה בנושא יחסים בין גברים לנשים ויחסי הכוחות בתעשיית האופנה. אולי ככה מעכשיו בוחרת רטאייקאוסקי את הפרויקטים שלה - רק כאלה שנראים לה, שנוחים לה, ושכיף לה לקחת בהם חלק. ולמה לא בעצם?

אמילי רטאייקאוסקי מגזין V. אינס ואן למסוורדה, מגזין V, צילום מסך
בקרוב הספר. אמילי רטאייקאוסקי/צילום מסך, אינס ואן למסוורדה, מגזין V
אמילי רטאייקאוסקי מגזין V. אינס ואן למסוורדה, מגזין V, צילום מסך
לוקחת רק פרויקטים שנוח לה בהם/צילום מסך, אינס ואן למסוורדה, מגזין V

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully