וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל שהקיץ נגמר: שרה ג'סיקה פרקר באובססיה על בגד הים השחור שלה

26.9.2020 / 8:00

אייקון הסטייל שרה ג'סיקה פרקר לבשה בקיץ האחרון רק בגד-ים אחד. מדובר אמנם בדגם שחור מוצלח ועל-זמני, אבל השימוש התדיר יצא מכלל שליטה. האם זה מסר לצמצום טרפת השופינג שיוצרת פסולת טקסטיל מזהמת?

שרה ג'סיקה פרקר בירושלים (צילום: ניר פקין)

אחת המגמות הבולטות של השנים האחרונות היא מגמת המחזור. זאת, כחלק מקידום אופנה בת-קיימא וצמצום טרפת השופינג שיוצרת פסולת טקסטיל מזהמת. הרבה קרה בעולם בעשור האחרון ובשנה האחרונה בפרט שהובילו את תעשיית האופנה להבין שבגד כבר לא יכול להיות חד-פעמי. למרות צמיחת תרבות האינסטגרם שבה אסור בתכלית האיסור למחזר בגדים, משפיעניות סטייל יוצאות נגד התופעה וחורשות בהגזמה. שגרירת התנועה, באופן לא רשמי כמובן, היא הדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון שכבר תקופה לא לבשה בגד חדש, והיא רק ממחזרת כאלה שכבר יש לה בארון ונרכשו לפני שנים. המגמה תפסה תאוצה גם בעונת הפרסים, טרום הקורונה כמובן, אז הגיעו כוכבי איי-ליסט לשטיחים אדומים בחליפות ושמלות ממוחזרות מהעבר. מי שלאחרונה הצטרפה לטרנד ומאיימת להפוך להיות המובילה שלו, היא שרה ג'סיקה פרקר שהציגה קיץ של חרישות אינטנסיביות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

פרקר, אייקון אופנה וסטייל ולא רק בגלל דמותה כקארי בראדשו מ"סקס והעיר הגדולה", תועדה בקיץ האחרון לפחות חמש פעמים עם אותו בגד ים, ולא רק זה - גם האקססוריז הנלווים היו בדיוק אותו הדבר. כמו המשפט הידוע: "סוס מנצח לא מחליפים". ואכן, לא מדובר באיזה פיס טרנדי מלא גימיקים, אלא בדגם שחור מנצח, קלאסי ועל-זמני, שכל אחת צריכה בארון.

דגם החרישות של פרקר הוא בגד-ים שלם בצבע שחור עם כתפיות דקיקות של המותג Malia mills בעלות של 365 דולר. את בגד הים היא קנתה לעצמה ב-2019, אז נראתה איתו לראשונה, ובקיץ הנוכחי פשוט החליטה לנצל אותו עד תום בלי הפסקה עד שהוא כבר לא יעמוד יותר בחשיפה המרובה לשמש ולמלח הים. השנה היא לבשה אותו לראשונה ביוני, אז התלהבנו ממנו בטירוף וסיפרנו לכן כמה שהוא מוצלח, כי אין מה לומר, בהחלט מדובר בדגם מחמיא שמבליט את הנתונים הטבעיים של פרקר, גם בגיל 55. אחר כך היא לבשה אותו גם ביולי, באוגוסט ובספטמבר כבר הספיקה ללבוש אותו פעמיים, וזה רק מה שנתפס בעדשות צלמי הפפראצי. כל עוד הסתיו לא יגיע בקרוב, צפויה עוד גיחה או שתיים נוספות לפחות לחוף עם בגד הים המדובר.

עוד בוואלה! אופנה

איך הפכה קייט מידלטון ל"ממחזרת סדרתית" - ולמה זה לאו דווקא רע?

לכתבה המלאה

כפי שציינו, מלבד בגד הים, פרקר גם חורשת על האקססוריז הנלווים, כי אם כבר לחסוך בקניות - אז עד הסוף. כך למשל, כמעט בכל הגיחות שלה לחוף היא מרכיבה את אותם משקפי שמש שחורים וגדולים וכמעט תמיד גם לוקחת איתה את אותה חולצת אוברסייז לבנה שהיא קושרת על המותניים. אם לא היה תאריך לתמונות, היינו יכולות להתבלבל ולחשוב שכולן צולמו באותו יום, אבל לא - אלו ימים שונים, אותו לוק.

אז נכון, לא היינו מתנגדות לקצת גיוון בשביל העניין, אבל אולי לא מדובר בחרישה מוגזמת אלא בשיעור חינוכי שכולנו צריכות ללמוד. אחת ממסקנות פוסט הקורונה שלנו, כשחשבנו שזה מאחורינו - לקנות, אבל פחות. לא צריך ארון מפוצץ בגדים ועשרות בגדי ים. גם אחד מנצח עושה את העבודה, במיוחד עם הוא שחור וקלאסי. ואם שרה ג'סיקה פרקר יכולה - גם אנחנו, זה בטוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully