וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד בפרטים הקטנים: בלוק של קייט מידלטון מתחבא מסר מרגש

23.9.2020 / 11:30

הדוכסית קייט מידלטון יצאה לפגוש קבוצת הורים ולשוחח איתם על משבר הקורונה כשהיא לובשת אאוטפיט קז'ואלי, שכולל מכנסיים ממוחזרים, חולצת טי נעימה ונעלי בד אבל הסיפור האמיתי הוא בשרשרת

רויטרס

בעוד ישראל כבר נמצאת בעיצומו של סגר השני, בריטניה ממש במרחק פסיעה משם. רגע לפני שהממלכה שוב נסגרת, ושוב ניכנס לתקופות משמימות בהן הכי הרבה שקיבלנו ממשפחת המלוכה היה שיחות זום עם פריים של חצי גוף, ננצל את ההזדמנות בה הדוכסית מתועדת מכף רגל ועד ראש.

אתמול יצאה מידלטון לפגוש נציגים של ארגוני הורים בפארק בלונדון ולשמוע מהם על ההתמודדות עם מגיפת הקורונה ועל אופן התמיכה שלהם במשפחות. היא עשתה זאת בלוק שהבהיר יותר מכל כמה שהיא מחויבת לתפקידה כאימא, כאשר החביאה מסר סודי באחד התכשיטים שענדה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייט מידלטון. GettyImages
לוק קז'ואלי מושלם עם מכנסיים של מארקס אנד ספנסר וחולצה של ראלף לורן. קייט מידלטון/GettyImages

הלוק הנבחר הוא כמובן קז'ואלי, זה לא הזמן לשופוני של שמלות מעצבים, היא צריכה להיראות נגישה ועממית בדיוק כמו שהיא יודעת ולהדגיש שיותר מאשר היא דוכסית - היא קודם כל אימא לשלושה ילדים קטנים. מידלטון בחרה במכנסיים ורודים של מארקס אנד ספנסר, מותג נגיש למדי, אותם היא כבר לבשה בעבר. המכנסיים האלו הם חלק מחליפה שכוללת גם בלייזר תואם, ואחרי שמידלטון לבשה את החליפה בשלמותה היא השכילה להבין שאפשר גם להפריד ולהשתמש בכל אחד מהחלקים בפני עצמו.

הבשורות הרעות הן, שבמידה ורציתן לרכוש לעצמכן את החליפה, היא כבר סולד אאוט מזמן. למכנסיים הוורודים והשווים צירפה חולצת טי לבנה של ראלף לורן, סניקרס בד לבנות שטוחות וקלילות של סופרגה ומשקפי שמש של ריי באן. הלוק יומיומי ומנצח, כזה שכל אחת יכולה ורוצה לאמץ.

עוד בוואלה! אופנה

אם קייט מידלטון יכולה - גם אתן: הדוכסית בלוק מדויק ומסיכת פנים צבעונית

לכתבה המלאה
קייט מידלטון. GettyImages
המכנסיים הממוחזרים הם חלק מחליפה שלמה/GettyImages

אבל כאמור, למידלטון היה מסר נחבא בלוק והוא בא לידי ביטוי בפרטים הקטנים - השרשרת שענדה על צווארה. היא, יותר מהכל, סימלה את תפקיד חייה - האימהות. הדוכסית ענדה שרשרת זהב עם שלושה תליונים, שעל כל תליון חרוטה האות הראשונה בשמות ילדיה - G, S ו-L, הלוא הם ג'ורג', שרלוט ולואי. השרשרת שייכת למותג מוויילס שנקרא Spells of Love ועולה 85 פאונד בלבד. באמצעות תכשיט קטן עם ערך סנטימנטלי ומרגש הוסיפה מידלטון עומק ללוק היומיומי והנעים, והעבירה מסר למשפחות שפגשה ולעולם כולו, שאין כמו אהבה של אימא. וכמובן - גם אין כמו למחזר.

קייט מידלטון. GettyImages
השרשרת המרגשת של Spells of Love שעונדת מידלטון/GettyImages
קייט מידלטון. GettyImages
הכי כיף בחברת הורים/GettyImages
קייט מידלטון. GettyImages
איך היא מתה על ילדים קטנים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully