וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלזה הוסק הכינה את מלתחת הסתיו ויש מה ללמוד ממנה

24.9.2020 / 7:30

הטמפרטורות מעבר לים התחילו כבר לרדת והדוגמנית השבדית אלזה הוסק נערכת לעונה הקרה. עם כמה טריקים פשוטים היא שידרגה את פריטי הקיץ שלה והפכה אותם לחורפיים, ויחד עם כמה פריטים מנצחים, הרכיבה את המלתחה המושלמת. לגזור ולהדביק בלוח ההשראה

צילומים אלזה הוסק/אינסטגרם רשמי

בימים אלה אנחנו אולי בעיצומו של סגר השני, אבל חייבות להודות שאם יש מתנה שקיבלנו מהסגר הראשון הרי שזו אלזה הוסק. הדוגמנית השבדית מינפה את עצמה היטב בתקופת משבר הקורונה כששהתה בעיקר בבית, והציגה סטייל משגע ויצירתיות אין קץ ברשתות החברתיות.

אצלנו בישראל אמנם עדיין קיצי למדי, אבל מעבר לים כבר החל להתקרר והוסק, 31, כמובן לא חיכתה לרגע האחרון. לסיבוב שופינג בניו יורק סיטי או לחצר הפסטורלית בביתה, הדוגמנית כבר ערוכה לגמרי לעונת המעבר. אתן מוזמנות לגזור את התמונות ולהדביק בלוח השראה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

אלזה הוסק ניו יורק. splash
ככה בא לנו להתלבש בסתיו. אלזה הוסק מבלה בניו יורק/splash

אז מה יש במלתחה של אלזה המשגעת שהופכת אותה לכל כך נכונה? בראש ובראשונה, צבעוניות קודרת של אפור, שחור, נייבי וחום שמאותת על חילופי מזג האוויר לצד נגיעות קלילות של ורוד פסטלי, שמכניסות מעט אור ואופטימיות. מעילים ארוכים ומחממים, בלייזרים קלילים ונעימים וגם ז'קט עור אחד אפלולי ומנצח. לצד אלו, נרשמה חרישה על מגפיים כבדים מכמה סוגים, אחד מסימני ההיכר של "האופנה המכוערת" שהביאה איתה גם את ההתמכרות לדאדי שוז מגושמות, להעמסה של פרינטים ולחולצות טי רחבות במיוחד. עוד טרנד שזיהינו במלתחת הסתיו של הוסק לעונה הקרה הוא שמלת הבלון האביבית, שבעטיפה הנכונה יכולה להיות מגה סתוויות. אל כל אלו תוסיפו תיקי מעצבים בשביל מעט יוקרה, וקיבלתן מלתחה מנצחת. פייר? היינו מתות להתחלף.

עוד בוואלה! אופנה

הענף במשבר והיא פורחת: הבידוד הגאוני של אלזה הוסק

לכתבה המלאה

את רצף הלוקים הסתווים, החלה אלזה לפני שבועיים וחצי בסך הכל עם בלייזר אוברסייז אפור מנצח של ARKET על שמלת מיני תחרה בסגנון קומבינזון של דולצ'ה וגבאנה. בגזרת האקססוריז נרשמו סניקרס כעורות של Acne stodios, משקפי שמש כהים, שלל שרשאות חרוזים ופנינים טרנדיות של המותג Gin from the Pampa ותיק של בוטגה ונטה.

הלוק הבא שמשך את תשומת לבנו הוא בחסות גוצ'י וכולל מכנסי לוגו, תיק חום של בית האופנה ובלייזר ניודי של המותג Bazilika שמתברר כחביב במיוחד על הדוגמנית. הלוק כולו בגווני שלכת ונראה כי עובי הבדים הוא בדיוק לסתיו. אחריו מגיע לוק שמסמל עליית מדרגה עם טרנץ' נייבי של Bazilika ומתחתיו בגדים קצרים, כדי לאזן את החום הפנימי, לצד מגפיים כבדים של לואי ויטון, גרביים גבוהות, משקפי שמש סגולים-כחולים של בוטגה וקפה קר טייק אווי - שהוא אקססורי חובה.

עד כאן קצת מתקשות לבחור פייבוריט והנה אנחנו ממשיכות לעוד סשן לוקים מוצלחים. עוד ברשימת האאוטפיטים מהזמן האחרון - שמלת סריג גולף מחממת לימי חורף קרים בישראל לצד מעיל עור אדג'י של שאנל, מגפיים כבדים ותיק של לואי ויטון. הלוק הבא מביא איתו ניחוח אופטימי וכולל מעיל ורוד של סאקס פוטס, מגפיים עם סוליית הטרקטור של פראדה ותיק כתף טרנדי של ביי פאר, שמזוהה לכולנו היטב מהעונה החמה ומתברר שממשיך איתנו הלאה אל החורף. את מצעד הלוקים, בינתיים לפחות, סוגרת הוסק עם שמלת בלון בווייב מרשמלו, כמו שהיא קוראת לו, של המעצבת הדנית ססילי בנסן, עם אותם מגפי טרקטור של פראדה ומשקפיים סגולים-כחולים של בוטגה. אז מה למדנו? פריט תחתון משאריות של קיץ, ז'קט מגניב למעבר ונעליים מוגזמות.

  • עוד באותו נושא:
  • אלזה הוסק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully