וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויש-ליסט קורונה: הנעליים שמומלץ להוסיף לעגלת הקניות הסתיו

29.9.2020 / 7:00

נעלי הלואפרס הן מהרכישות החשובות שנבצע בסתיו הקרוב, ואחרי שהבחנו באב טיפוס של המותגים הגבוהים, אנחנו נתמקד במשימה לאתר דגמים יפים במחירים שפויים יותר. שימו לב

Louis Vuitton New Runners Sneakers

אנחנו מרגישות כבר מספיק נוח על מנת להצהיר שפיצחנו את הכללים של 'לאיזה כיוונים האופנה נושבת בזמן הקורונה'. ברור לנו שהסתיו הזה הולך להמשיך את הסטייל המלטף עם חיבה עזה לבגדי לאונג', סרוגים אם אפשר, שיכולים לשמש אותנו בבית וגם מחוצה לו, בעיקר כשאנחנו נמצאות באווירה לא מחייבת. בנוסף, השקעה נבונה בעיצובים קלאסיים על-זמניים מהווה גם היא מגמה חזקה ומאחוריה עומדת המחשבה על פריטים שיוכלו לסחוב כמה שנים קדימה בשל שבועות ואף חודשים של סגרים פתאומיים, שמשמעותם השבתת אגפים שלמים במלתחה לפרקי זמן לא ידועים.

עקבו אחרי ווואלה! אופנה באינסטגרם

בדיוק לקטגוריה זו משתייכות נעלי הלואפרס, עם נוכחות מנצחת לגוון השחור, שמסתובבות לאחרונה על הרגליים הנכונות ביותר במרחב האינסטגרמי. אצלנו הטמפרטורות יאפשרו זאת ממש בקרוב וזה בדיוק הזמן לבחון: האם הן מועמדות ראויות לוויש-ליסט קורונה שלנו?

לזכותן יאמר שהן נמצאות במפת הפריטים שכמעט תמיד רלוונטיים, אבל במתכונת של גרף גלי, פעם יותר לוהטות ופעם פחות. הגל הנוכחי החל כטרנד שהתעורר בחורף הקודם, עוד לפני עידן ה'מה יהיה עם השנה המחרידה הזו 2020', והנה מסתבר שהגל ההוא עדיין בשיאו.

ממש כמו הבלייזר הקלאסי השחור בסגנון גברי, ששומר על מעמדו בחמישיה הפותחת שלנו לחורף כבר עשור (פלוס מינוס) - שלא לומר הבלייזרים השחורים שאספנו משנה לשנה כי כל אחד מעט שונה מקודמו - גם הלואפרס הן שריד רב עוצמה שאימצנו מהמלתחה הגברית, שם הן מתקיימות עשורים רבים. כך שיש לנו פה מקרה מובהק של קלאסיקה עם אג'נדה שתמיד תכיל את ה"ויקטור ויקטוריה" אדג'. האפשרות למשחקי סטיילינג עם גרבי כותנה צבעוניות, חלקות או בדפוסים, לצד כאלו מהסוג הדק והמנצנץ או לחילופים גרבי ספורט - מבטיחה שלא ישעמם איתן. הצבע השולט במגמת הלואפרס הוא כאמור שחור. פרקטי. כבר אמרנו.

עוד בוואלה!

גם ככה השתגענו: העונה הזו תהיה בסימן מחשופים מוזרים

לכתבה המלאה

בגזרת הסגנון ניתן למצוא שתי משפחות. האסכולה הגוצ'ית הקלאסית יותר, שמגיעה עם עקב ריבועי בגובה של 1.3 ס"מ ואבזם פרסות מוזהבות (790$), היא הזן המעודן. מנגד ניתן לראות פופולריות עצומה לדגם הגס יותר של פראדה, שמכונה Logo Platform Loafer ב-850$, המגיע בעור בעל גימור לקה ועקב פלטפורמה של 4.5 ס"מ. שני הדגמים יקרים ומציגים לראווה את לוגו המותג. אנחנו כבר החלטנו - לוויש-ליסט שלנו הן נכנסו כאב טיפוס והמשימה שלנו תהיה לאתר גרסאות במחירים שפויים בהרבה וללא שטח פרסום ייעודי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully