וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלבשה תחתונה ותמונות משפחתיות: אלסנדרה אמברוסיו היא הפמיניסטית החדשה

30.9.2020 / 10:30

מי שטוען שדוגמנות ואימהות לא הולך ביחד, שיילך ללמוד שיעור מאלסנדרה אמברוסיו. הטופ מודל מככבת על שער מגזין בהפקת אופנה מתקתקה לצד ילדיה - אניה לואיז ונואה, ובהמשך גם שילבה תמונות לוהטות בהלבשה תחתונה. נהנית מכל העולמות

צילום: רויטרס; עריכה: בת גולן; תרגום: נאוה סילוורה

דוגמנית העל הברזילאית אלסנדרה אמברוסיו, 39, החליטה לשלב שני דברים שהיא אוהבת במיוחד בצילומים של שער חדש בכיכובה, ועל הדרך גם להשוויץ בהם. הראשון הוא הילדים המוצלחים שלה, שללא ספק קיבלו את הגנים הנכונים, והשני הוא הפיגורה המוצלחת, שאותה היא מתחזקת היטב. מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט מככבת על שער מגזין אל רוסיה שם היא משלבת בין האימהות לבין הפקה סקסית בהלבשה תחתונה.

נראה שהניגוד הזה, שאולי לרבים לא עובר חלק בגרון, ממש לא מטריד את אמברוסיו שלא רואה בכך סתירה. הרי דוגמניות הן לא אימהות? ברור שכן. על השער מתגאה אמבורסיו בתפקיד חייה, הלוא הוא האימהות, ובתוך המגזין מרימה לג'וב הנוסף שהביא אותה עד הלום - הדוגמנות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

אמברוסיו חושפת לאור הזרקורים את שני ילדיה היפים לבושים בשלושה לוקים תואמים. האחד על על טהרת הירוק זית כשאלסנדרה בשמלת וואן שולדרס מסאטן, אניה לואיז בטייטס וטופ ונואה בסט חמוד של מכנסיים וסוודר. בתמונה נוספת נראית אלסנדרה רק עם נואה בסט של טופ ותחתונים עם עליונית תואמת, כאשר כל הפריטים מבד סרוג בצבע לבן-שמנת ולצד בתה על בר של בלרינות כאשר הן לובשות שמלות ורדרדות שקופות.

אך כאמור, מלבד הפורטרט המשפחתי החמוד - אמבורזיו גם ניצלה את הפקת האופנה שצילם גרג סווילס כדי להשוויץ בנתונים הטבעיים והצטלמה בהלבשה תחתונה משגעת של ברברי. תחתונים בגזרה גבוהה עם פרינט המשבצות הידוע וחזייה שחורה מחמיאה בשילוב גומי עם לוגו המותג. הפמיניזם החדש גרסת אלסנדרה אמברוזיו - אפשר להיות אימא נהדרת ובמקביל לוהטת בהלבשה תחתונה. רשמנו לפנינו.

עוד בוואלה! אופנה

תיאטרון בובות, שת"פ מסקרן ואשלי גרהאם: סיכום שבוע האופנה במילאנו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully